Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку (формат А4 80 г/м2)
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001362-a 4b71cf5fccfa4d7ca636119910431b3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Валерійович Андрієнко

+380432611303
+380962593443
prokvin_mtz_spp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 02909909
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Монастирська, 33
Контактна особа: Ігор Валерійович Андрієнко
+380432611303,+380962593443
prokvin_mtz_spp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 11:37
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 упаковка
Папір для друку (формат А4 80 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Монастирська , 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару (джерело фінансування - кошти державного бюджету) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:10
Додатки ТД папір А4 2019.doc
16 вересня 2019 16:10
ТД папір А4 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:08
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Шановний запитувачу!
- Відповідно до вимог Тендерної документації товар, що є предметом закупівлі, не містить посилань на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Запропонований учасником товар за своїми характеристиками повинен бути не гіршим від тих, що передбачені у Додатку 2 Тендерної документації.
- Тендерна пропозиція Учасника подається за формою встановленою відповідно Додатку 1 Тендерної документації, в якій Учасник при заповненні своєї тендерної пропозиції зазначає назву виробника, торгівельної марки паперу.
- До участі в закупівлі допускаються Фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до Розділу 5 тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та у випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ. Також, відповідно до вимог Тендерної документації Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 186 300,00
UAH з ПДВ
175 634,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 186 138,00
UAH з ПДВ
182 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 12:27
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 12:22
Електронний підпис
02 жовтня 2019 12:20
Сертификат Magistr 80.jpg
02 жовтня 2019 12:13
Цінова пропозиція (1).pdf
02 жовтня 2019 12:13
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
02 жовтня 2019 12:13
Техн.характеристики.pdf
02 жовтня 2019 12:13
Сертификат Magistr 80.jpg
02 жовтня 2019 12:13
Проект Договору.pdf
02 жовтня 2019 12:13
Про Банкрутство.pdf
02 жовтня 2019 12:13
Лист про санкнції.pdf
02 жовтня 2019 12:13
Загальні відомості (Д6).pdf
02 жовтня 2019 12:13
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
02 жовтня 2019 12:13
ДовідкаНЗК_БРАВО17.09.zip
02 жовтня 2019 12:13
ВІДГУКИ_БРАВО.rar

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:55
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:54
Акцепт.rar
07 жовтня 2019 11:38
Електронний підпис
07 жовтня 2019 11:38
ЦП 2.pdf
02 жовтня 2019 11:28
Електронний підпис
02 жовтня 2019 11:27
Документи частина 3.rar
02 жовтня 2019 11:27
Документи частина 2.pdf
02 жовтня 2019 11:27
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 175 634,16
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 09:34
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 182 898,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 10:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 жовтня 2019 09:34
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
182 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 14:35
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 10:48
Договір папір.pdf укладений
22 жовтня 2019 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 182 898,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 483,00 UAH)