Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області
Очікувана вартість
2 036 008,00 UAH
UA-2019-09-16-001317-b ● 034a7a5f4bb148a39c9b262926c4694f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 02141443 |
Місцезнаходження: | 23800, Україна , Вінницька обл., селище міського типу Теплик, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Сокольвяк Наталія Степанівна +380435321504 osvita@teposvita.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 14:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 14:29 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 13:53 |
Очікувана вартість: | 2 036 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету) Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23820, Україна, Вінницька область, Теплицький район, с. Соболівка, вул. Б. Скакодубів, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 14:25 |
додаток_4.doc | |
16 вересня 2019 14:25 |
додаток_3.docx | |
16 вересня 2019 14:25 |
додаток_2.docx | |
16 вересня 2019 14:25 |
додаток_1.doc | |
16 вересня 2019 14:25 |
Тендерна_документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001317-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Будівельник-А", Код ЄДРПОУ:31415124
Дата подання: 10 жовтня 2019 13:07
Порушення в частині не відповідності вимогам ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерної пропозиції на закупівлю робіт "Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2 в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області" (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи) учасника ПП "БМП Кентавр".
Голові тендерного комітету
Відділу освіти Теплицької РДА
Вольській Т.М.
Інформація про закупівлю: ідентифікатор
закупівлі – UA-2019-09-16-001317-b
(Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-
ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка,
Теплицького району, Вінницької області)
Маючи великий досвід у виконанні робіт різної складності та всі необхідні для того трудові і матеріально технічні ресурси ПП «Будівельник-А» прийнято участь у закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), яка в системі закупівель ідентифікована за №UA-2019-09-16-001317-b.
Цінова пропозиція ПП «Будівельник-А» обрахована виключно на основі Правил визначення вартості будівництва, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 (далі - ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013).
При цьому вартість будівельних матеріалів обрахована з урахуванням ринкового рівня цін, які склалися на момент підготовки тендерної пропозиції у Вінницькій області.
Відповідно до інформації, яка оприлюдена в системі закупівель “Prozorro” (протокол від 08.10.2019 №125), тендерним комітетом Відділу освіти Теплицької РДА переможцем закупівлі визначено ПП «БМП Кентавр» (код ЄДРПОУ 36310360) з ціновою пропозицією в сумі 1 199 000,40 грн., що менша від очікуваної вартості на 837 007,6 грн (або на 41%) та від первинної цінової пропозиції на 466 770,0 грн (або на 38,9%).
Проведеним аналізом тендерної пропозиції на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), яку ПП «БМП Кентавр» завантажено до системи електронних торгів “Prozorro” встановлено ряд грубих порушень, в частині не відповідності вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Пунктом 8 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника має складатися в тому числі із інших документів, що передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації на підтвердження інформації про відповідність учасника іншим вимогам замовника.
Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що в проекті договору учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати та місця укладення договору, ціни договору та іншого, що стосується вартості окремих складових робіт.
Так, в підпункті 15.2 пункту 15 «ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ЗАКІНЧЕНИХ РОБІТ» проекту договору учасникам (враховуючи вищезазначені вимоги) необхідно було зазначити гарантійний строк на виконанні підрядником роботи.
Відповідно до проекту договору на закупівлю слідує, що ПП «БМП Кентавр» в розділі 15 визначено, що гарантій строк на виконані підрядником роботи становить 36 місяців.
Проте, зазначений гарантій строк не відповідає вимогам ч.1 ст. 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-VI, відповідно до якого, гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
2. В пункті 1 «Документи для юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону» Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учаснику на підтвердження вимог встановлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), із відокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (надається однією довідкою або гарантійним листом, в довільній формі).
У складі тендерної пропозиції ПП «БМП Кентавр» відсутня відповідна інформація, у формі довідки складеної у довільній формі.
При цьому, тендерна пропозиція ПП «БМП Кентавр» містить інформаційну довідку від 24.09.2019 №15 в якій відображено інформацію про відповідність ПП «БМП Кентавр» вимогам кваліфікаційних критеріїв встановлених в загальному ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, що не відповідає вищезазначеним вимогам встановлених замовником.
4. Відповідно до п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 1 « Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації передбачено, що учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз, складських приміщень, машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, відмітки про справність, інформації про власника), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, що подана учасником в складі тендерної пропозиції, ПП «БМП Кентавр» при виконанні робіт «Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області» передбачив використання компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м.куб./хв.
Проте, у довідці від 24.09.2019 №1 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі» ПП «БМП Кентавр» не підтверджено наявність у власності та/або в користуванні зазначеного компресора, що свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановлених замовником, що є порушенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. в порушення вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ПП «БМП Кентавр» не усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки.
Так, сторінка 1 довідки щодо обсягу виконання та видів робіт від 24.09.2019 №8 не містить інформації про посаду, прізвища та ініціали особи, що завірила підписом даний документ.
Подібно, на всіх сторінках статуту відсутня інформація щодо прізвища та ініціалів особи, що завірила даний документ.
6. Відповідно до п. 12 підпункту 2 «Інша інформація» розділу V «Інша інформація» передбачено необхідність подання учасником-переможцем розрахунків (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином та додатково в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати на адресу Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону.
Проведеним аналізом документів, які ПП «БМП Кентавр» завантажено до системи prozorro, як учасник з найбільш вигідною ціновою пропозицією встановлено, що вартісні показники на окремі будівельні матеріали у локальному кошторисі №2-1-1 у 2-3 рази нижчі ніж ринкові, зокрема:
- Суміш Ceresit CT 190 – 15806,8 кг по ціні 4,08 грн/кг, при цьому за
даними офіційного інтернет ресурсу https://ceresit.ua/rus/categorii/, вартість вказаної суміші становить 8,2 грн/кг, без урахування сум ПДВ;
- Штукатурка декоративна Ceresit CT 64 – 3557,35 кг по ціні 10,5
грн/кг, при цьому за даними офіційного інтернет ресурсу https://ceresit.ua/rus/categorii/, вартість вказаної суміші становить 38,5 грн/кг, без урахування сум ПДВ.
Суттєве заниження вартості будівельних матеріалів під час проведення процедур закупівель справляє негативні наслідки під час виконання робіт, а саме - використання дешевих будівельних матеріалів (які відрізняються по ціні та якості від задекларованих), що впливає на якість робіт та відповідно гарантійний термін експлуатації.
Крім того, ПП «БМП Кентавр» у оновленому кошторисі вартості робіт з капітального ремонту фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області занижено загальну кошторисну трудомісткість на 417,8 люд.год.
Відповідно до оновленої кошторисної документації, ПП «БМП «Кентавр» визначено середньомісячну заробітну плату на 1 працівника в умовах повної зайнятості (розряд робіт 3,8) в сумі 4200,0 грн, що значно менше рівня заробітних плат у будівництві на 2019 рік, а відтак впливає на гарантований законом розмір заробітної плати працівників.
Згідно з «Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», чинним з 04.09.2018, розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації, визначається замовником, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2018 рік – 7845 грн.) збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 546 від11.07.2018 на 2019 рік складає 108,7%: 7845 грн. х 108,7% = 8527,52 грн.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Згідно вимог ч.3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Згідно вимог ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених ст. 16 цього закону.
З огляду на вищевикладене, враховуючи невідповідність тендерної пропозиції ПП «БМП «Кентавр» вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, просимо розглянути зазначену інформацію та прийняти відповідне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (ПП «БМП «Кентавр») на підставі ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо, слід зазначити, що з метою захисту прав закріплених Конституцією та інших законодавчих актів України, ПП «Будівельник-А» залишає за собою право на звернення до органу оскарження (Антимонопольний комітет України), контролюючих (Державна аудиторська служба України) та правоохоронних органів (Територіальне управління ДБР, що розташоване у м. Хмельницькому).
Розгорнути
Згорнути
Відділу освіти Теплицької РДА
Вольській Т.М.
Інформація про закупівлю: ідентифікатор
закупівлі – UA-2019-09-16-001317-b
(Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-
ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка,
Теплицького району, Вінницької області)
Маючи великий досвід у виконанні робіт різної складності та всі необхідні для того трудові і матеріально технічні ресурси ПП «Будівельник-А» прийнято участь у закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), яка в системі закупівель ідентифікована за №UA-2019-09-16-001317-b.
Цінова пропозиція ПП «Будівельник-А» обрахована виключно на основі Правил визначення вартості будівництва, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 (далі - ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013).
При цьому вартість будівельних матеріалів обрахована з урахуванням ринкового рівня цін, які склалися на момент підготовки тендерної пропозиції у Вінницькій області.
Відповідно до інформації, яка оприлюдена в системі закупівель “Prozorro” (протокол від 08.10.2019 №125), тендерним комітетом Відділу освіти Теплицької РДА переможцем закупівлі визначено ПП «БМП Кентавр» (код ЄДРПОУ 36310360) з ціновою пропозицією в сумі 1 199 000,40 грн., що менша від очікуваної вартості на 837 007,6 грн (або на 41%) та від первинної цінової пропозиції на 466 770,0 грн (або на 38,9%).
Проведеним аналізом тендерної пропозиції на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), яку ПП «БМП Кентавр» завантажено до системи електронних торгів “Prozorro” встановлено ряд грубих порушень, в частині не відповідності вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Пунктом 8 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника має складатися в тому числі із інших документів, що передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації на підтвердження інформації про відповідність учасника іншим вимогам замовника.
Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що в проекті договору учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати та місця укладення договору, ціни договору та іншого, що стосується вартості окремих складових робіт.
Так, в підпункті 15.2 пункту 15 «ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ЗАКІНЧЕНИХ РОБІТ» проекту договору учасникам (враховуючи вищезазначені вимоги) необхідно було зазначити гарантійний строк на виконанні підрядником роботи.
Відповідно до проекту договору на закупівлю слідує, що ПП «БМП Кентавр» в розділі 15 визначено, що гарантій строк на виконані підрядником роботи становить 36 місяців.
Проте, зазначений гарантій строк не відповідає вимогам ч.1 ст. 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-VI, відповідно до якого, гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
2. В пункті 1 «Документи для юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону» Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учаснику на підтвердження вимог встановлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), із відокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (надається однією довідкою або гарантійним листом, в довільній формі).
У складі тендерної пропозиції ПП «БМП Кентавр» відсутня відповідна інформація, у формі довідки складеної у довільній формі.
При цьому, тендерна пропозиція ПП «БМП Кентавр» містить інформаційну довідку від 24.09.2019 №15 в якій відображено інформацію про відповідність ПП «БМП Кентавр» вимогам кваліфікаційних критеріїв встановлених в загальному ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, що не відповідає вищезазначеним вимогам встановлених замовником.
4. Відповідно до п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 1 « Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації передбачено, що учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз, складських приміщень, машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, відмітки про справність, інформації про власника), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, що подана учасником в складі тендерної пропозиції, ПП «БМП Кентавр» при виконанні робіт «Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області» передбачив використання компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м.куб./хв.
Проте, у довідці від 24.09.2019 №1 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі» ПП «БМП Кентавр» не підтверджено наявність у власності та/або в користуванні зазначеного компресора, що свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановлених замовником, що є порушенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. в порушення вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ПП «БМП Кентавр» не усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки.
Так, сторінка 1 довідки щодо обсягу виконання та видів робіт від 24.09.2019 №8 не містить інформації про посаду, прізвища та ініціали особи, що завірила підписом даний документ.
Подібно, на всіх сторінках статуту відсутня інформація щодо прізвища та ініціалів особи, що завірила даний документ.
6. Відповідно до п. 12 підпункту 2 «Інша інформація» розділу V «Інша інформація» передбачено необхідність подання учасником-переможцем розрахунків (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином та додатково в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати на адресу Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону.
Проведеним аналізом документів, які ПП «БМП Кентавр» завантажено до системи prozorro, як учасник з найбільш вигідною ціновою пропозицією встановлено, що вартісні показники на окремі будівельні матеріали у локальному кошторисі №2-1-1 у 2-3 рази нижчі ніж ринкові, зокрема:
- Суміш Ceresit CT 190 – 15806,8 кг по ціні 4,08 грн/кг, при цьому за
даними офіційного інтернет ресурсу https://ceresit.ua/rus/categorii/, вартість вказаної суміші становить 8,2 грн/кг, без урахування сум ПДВ;
- Штукатурка декоративна Ceresit CT 64 – 3557,35 кг по ціні 10,5
грн/кг, при цьому за даними офіційного інтернет ресурсу https://ceresit.ua/rus/categorii/, вартість вказаної суміші становить 38,5 грн/кг, без урахування сум ПДВ.
Суттєве заниження вартості будівельних матеріалів під час проведення процедур закупівель справляє негативні наслідки під час виконання робіт, а саме - використання дешевих будівельних матеріалів (які відрізняються по ціні та якості від задекларованих), що впливає на якість робіт та відповідно гарантійний термін експлуатації.
Крім того, ПП «БМП Кентавр» у оновленому кошторисі вартості робіт з капітального ремонту фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області занижено загальну кошторисну трудомісткість на 417,8 люд.год.
Відповідно до оновленої кошторисної документації, ПП «БМП «Кентавр» визначено середньомісячну заробітну плату на 1 працівника в умовах повної зайнятості (розряд робіт 3,8) в сумі 4200,0 грн, що значно менше рівня заробітних плат у будівництві на 2019 рік, а відтак впливає на гарантований законом розмір заробітної плати працівників.
Згідно з «Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», чинним з 04.09.2018, розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації, визначається замовником, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2018 рік – 7845 грн.) збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 546 від11.07.2018 на 2019 рік складає 108,7%: 7845 грн. х 108,7% = 8527,52 грн.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Згідно вимог ч.3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Згідно вимог ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених ст. 16 цього закону.
З огляду на вищевикладене, враховуючи невідповідність тендерної пропозиції ПП «БМП «Кентавр» вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, просимо розглянути зазначену інформацію та прийняти відповідне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника (ПП «БМП «Кентавр») на підставі ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо, слід зазначити, що з метою захисту прав закріплених Конституцією та інших законодавчих актів України, ПП «Будівельник-А» залишає за собою право на звернення до органу оскарження (Антимонопольний комітет України), контролюючих (Державна аудиторська служба України) та правоохоронних органів (Територіальне управління ДБР, що розташоване у м. Хмельницькому).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 14:11
Відповідь на вимогу про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001317-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Будівельник-А", Код ЄДРПОУ:31415124
Дата подання: 16 жовтня 2019 16:52
Порушення вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Голові тендерного комітету
Відділу освіти Теплицької РДА
Вольській Т.М.
Інформація про закупівлю: ідентифікатор
закупівлі – UA-2019-09-16-001317-b
(Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-
ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка,
Теплицького району, Вінницької області)
Скарга
ПП «Будівельник-А» ознайомившись з відповіддю на вимогу про усунення порушень, яка підписана від імені голови тендерного комітету Вольської Т.М., повідомляє, що вказана вимога розглянута не об’єктивно під час якої з незрозумілих причин взагалі не враховано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації по капітальному ремонту фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області, зокрема.
1. У відповіді на вимогу щодо невірного зазначення ПП «БМП Кентавр» гарантійного строку якості закінчених робіт у проекті договору (36 місяців замість 10 років, як передбачено чинним законодавством) голова тендерного комітету Вольська Т.М. зазначила, що під час підписання договору інформація в розділі 15 договору буде вказана згідно вимог чинного законодавства.
Тобто те, що зазначене не відповідає вимогам законодавства на момент розгляду тендерної пропозиції, голова тендерного комітету НЕ ЗАПЕРЕЧУЄ, ПРОТЕ З НЕЗРОЗУМІЛИХ ПРИЧИН НЕ ВІДОБРАЖАЄ У ПРОТОКОЛІ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №125 ВІД 08.10.2019 ТА У ВІДПОВІДІ НА ВИМОГУ.
ПО ЯКІЙ ПРИЧИНІ ТЕНДЕРНИМ КОМІТЕТОМ НЕ НАДАНО ОЦІНКУ ЗАЗНАЧЕНОМУ В РОЗДІЛІ 15 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЩО Є СКЛАДОВОЮ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «БМП Кентавр»?
Вказане пояснення тендерного комітету щодо виправлення гарантійного строку в момент підписання договору з ПП «БМП Кентавр» свідчить про необ’єктивну оцінку тендерних пропозицій, що є порушенням вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. У відповіді на вимогу щодо відсутності у довідці від 24.09.2019 №1 що є складовою тендерної пропозиції ПП «БМП Кентавр», компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), використання якого у кошторисній документації передбачив ПП «БМП Кентавр», тендерний комітет взагалі не відреагував, а лише спромігся зазначити, ЩО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Є ДОВІДКА від 24.09.2019 №1, яка свідчить про те що замовник не має законних підстав для відхилення тендерної пропозиції.
ПО ЯКІЙ ПРИЧИНІ ТЕНДЕРНИМ КОМІТЕТОМ НЕ НАДАНО ОЦІНКУ ВІДСУТНОСТІ В ДОВІДЦІ ВІД 24.09.2019 №1 КОМПРЕСОРА ПЕРЕСУВНОГО З ДВИГУНОМ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ, ТИСК до 686 кПа (7 ат), ВИКОРИСТАННЯ ЯКОГО ЧІТКО ПЕРЕДБАЧЕНО У КОШТОРИСНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПП «БМП Кентавр»?
Вищезазначене вказує на необ’єктивну оцінку тендерних пропозицій, що є порушенням вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вразі не забезпечення розгляду тендерним комітетом вказаної вимоги у чіткій відповідності до вимог чинного законодавства та враховуючи порушення тендерним комітетом вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині необ’єктивності розгляду тендерних пропозицій, що спричинило надання необгрунтованої переваги на користь ПП «БМП «Кентавр», ПП «Будівельник-А» буде направлено відповідні обгрунтування до компетентних органів.
Директор ПП «Будівельник-А» СЕРГІЙ СИРОЇЖКО
Розгорнути
Згорнути
Відділу освіти Теплицької РДА
Вольській Т.М.
Інформація про закупівлю: ідентифікатор
закупівлі – UA-2019-09-16-001317-b
(Капітальний ремонт фасадів Соболівської ЗОШ І-
ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка,
Теплицького району, Вінницької області)
Скарга
ПП «Будівельник-А» ознайомившись з відповіддю на вимогу про усунення порушень, яка підписана від імені голови тендерного комітету Вольської Т.М., повідомляє, що вказана вимога розглянута не об’єктивно під час якої з незрозумілих причин взагалі не враховано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації по капітальному ремонту фасадів Соболівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Б. Скакодубів, 2, в с. Соболівка, Теплицького району, Вінницької області, зокрема.
1. У відповіді на вимогу щодо невірного зазначення ПП «БМП Кентавр» гарантійного строку якості закінчених робіт у проекті договору (36 місяців замість 10 років, як передбачено чинним законодавством) голова тендерного комітету Вольська Т.М. зазначила, що під час підписання договору інформація в розділі 15 договору буде вказана згідно вимог чинного законодавства.
Тобто те, що зазначене не відповідає вимогам законодавства на момент розгляду тендерної пропозиції, голова тендерного комітету НЕ ЗАПЕРЕЧУЄ, ПРОТЕ З НЕЗРОЗУМІЛИХ ПРИЧИН НЕ ВІДОБРАЖАЄ У ПРОТОКОЛІ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №125 ВІД 08.10.2019 ТА У ВІДПОВІДІ НА ВИМОГУ.
ПО ЯКІЙ ПРИЧИНІ ТЕНДЕРНИМ КОМІТЕТОМ НЕ НАДАНО ОЦІНКУ ЗАЗНАЧЕНОМУ В РОЗДІЛІ 15 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, ЩО Є СКЛАДОВОЮ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «БМП Кентавр»?
Вказане пояснення тендерного комітету щодо виправлення гарантійного строку в момент підписання договору з ПП «БМП Кентавр» свідчить про необ’єктивну оцінку тендерних пропозицій, що є порушенням вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. У відповіді на вимогу щодо відсутності у довідці від 24.09.2019 №1 що є складовою тендерної пропозиції ПП «БМП Кентавр», компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), використання якого у кошторисній документації передбачив ПП «БМП Кентавр», тендерний комітет взагалі не відреагував, а лише спромігся зазначити, ЩО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Є ДОВІДКА від 24.09.2019 №1, яка свідчить про те що замовник не має законних підстав для відхилення тендерної пропозиції.
ПО ЯКІЙ ПРИЧИНІ ТЕНДЕРНИМ КОМІТЕТОМ НЕ НАДАНО ОЦІНКУ ВІДСУТНОСТІ В ДОВІДЦІ ВІД 24.09.2019 №1 КОМПРЕСОРА ПЕРЕСУВНОГО З ДВИГУНОМ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ, ТИСК до 686 кПа (7 ат), ВИКОРИСТАННЯ ЯКОГО ЧІТКО ПЕРЕДБАЧЕНО У КОШТОРИСНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПП «БМП Кентавр»?
Вищезазначене вказує на необ’єктивну оцінку тендерних пропозицій, що є порушенням вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вразі не забезпечення розгляду тендерним комітетом вказаної вимоги у чіткій відповідності до вимог чинного законодавства та враховуючи порушення тендерним комітетом вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині необ’єктивності розгляду тендерних пропозицій, що спричинило надання необгрунтованої переваги на користь ПП «БМП «Кентавр», ПП «Будівельник-А» буде направлено відповідні обгрунтування до компетентних органів.
Директор ПП «Будівельник-А» СЕРГІЙ СИРОЇЖКО
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 16:21
Відповідь на вимогу про усунення порушення долучено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП БМП КЕНТАВР |
1 665 770,40
UAH з ПДВ
|
1 199 000,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "Ефект" |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будіндустрія_Т |
1 748 374,87
UAH з ПДВ
|
1 646 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Тандем |
1 904 534,16
UAH з ПДВ
|
1 647 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Будівельник-А" |
1 782 181,50
UAH з ПДВ
|
1 782 181,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
1 957 770,00
UAH з ПДВ
|
1 957 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП БМП КЕНТАВР #36310360 |
Переможець |
1 199 000,40
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 14:11
|
Угода про розірвання.pdf | укладений |
06 квітня 2020 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 16:02
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 17:01
|
Договір | укладений |
23 жовтня 2019 17:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Корегування плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 01/19-58 - Г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
700 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 666,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою Сторін відповідно до рішення Теплицької районної ради 57 позачергової сесії 7 скликання № 595 від 28 січня 2020 року |