Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001275-b ● d9f0ab54604c4a6b827d4d530bef4e13
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецьке ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ |
Код ЄДРПОУ: | 05537992 |
Місцезнаходження: | 58032, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Пд-Кільцева,8 |
Контактна особа: |
Галина Мандрик +380969398416 vpur_buhalter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Багатофункціональні пристрої (бюджет розвитку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58032, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Південно-Кільцева.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2019
—
21 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 14:18 |
тендерна документація багатофункціональні пристрої.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:18
Дата відповіді: 17 вересня 2019 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В нашій тендерній документації вказано, що аналоги не пропонувати. І ми не можемо, недобросовісних постачальників, зобов"язати не виставляти пропозиції з аналогами (якщо пропозиція не відповідає тендерній документації ми їх дискваліфікуємо). Ми розглядаємо всі тендерні пропозиції, в тому числі і ФОП неплатників ПДВ (ціну розглядаємо як остаточну і ПДВ додавати не будемо).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" #36392290 |
Переможець |
69 900,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 14:44
|
Договір з ТОВ ДСМ-Трейд.docx | укладений |
27 вересня 2019 14:43
|