Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, файл-пакет, ручка кул., обкладинка картонна, швидкозшивач, ножиці)
Очікувана вартість
2 673,95 UAH
UA-2019-09-16-001225-b 96ad43f7292b49dabc559fff2595d6bf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Дейнек

+380332264801 economist.vood@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982815
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, , вул. Тімірязєва, буд. 1
Контактна особа: Людмила Дейнек
+380332264801
economist.vood@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штука
папір офісний (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
файл-пакет (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
ручка кул. (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
обкладинка картонна (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
швидкозшивач пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

16 вересня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРВЕТ"
#21337459
Переможець 2 673,95
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 14:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 14:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 26 штука 81,50
UAH з ПДВ
файл-пакет (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 5 пачка 59,62
UAH з ПДВ
ручка кул. (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 20 штука 7,86
UAH з ПДВ
обкладинка картонна (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 20 штука 2,15
UAH з ПДВ
швидкозшивач пластиковий 5 штука 3,78
UAH з ПДВ
ножиці 1 штука 37,75
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 673,95
UAH (в тому числі ПДВ 445,66 UAH)