Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001182-b ● 1d751fd4106648a3bad552940ae12e39
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Національні інформаційні системи |
Код ЄДРПОУ: | 39787008 |
Вебсайт: | https://nais.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 |
Контактна особа: |
Потапчук Юрій Віталійович +380442067195 y.potapchuk@nais.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 15:11 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони (Кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата наданих послуг здійснюється щомісячно | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2019 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2019 15:32 |
Перелік змін до ТД Охорона.docx | |
24 вересня 2019 15:31 |
ТД (зі змінами) Охорона.docx |
24 вересня 2019 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 вересня 2019 15:32 |
Перелік змін до ТД Охорона.docx
|
||||||
24 вересня 2019 15:31 |
ТД (зі змінами) Охорона.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 20 вересня 2019 11:05
Дата відповіді: 24 вересня 2019 15:33
Відповідно до пункту 5.4 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати в складі пропозиції копію ліцензії учасника на провадження охоронної діяльності, виданої Міністерством внутрішніх справ України.
Відповідно до частини 11 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до частини 5 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру.
Тобто, на сьогодні деякі суб’єкти охоронної діяльності можуть мати ліцензію оформлену в електронному вигляді (запис в реєстрі, який веде Міністерство внутрішніх справ України), а не паперовому.
Просимо Замовника роз’яснити чи буде відхилено пропозицію учасника, який замість ліцензії на провадження охоронної діяльності, виданої Міністерством внутрішніх справ України, надасть пояснення про отримання ліцензій в електронному вигляді?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001182-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38374928
Дата подання: 20 вересня 2019 11:05
Ліцензія
Відповідно до пункту 5.4 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати в складі пропозиції копію ліцензії учасника на провадження охоронної діяльності, виданої Міністерством внутрішніх справ України.
Відповідно до частини 11 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до частини 5 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру.
Тобто, на сьогодні деякі суб’єкти охоронної діяльності можуть мати ліцензію оформлену в електронному вигляді (запис в реєстрі, який веде Міністерство внутрішніх справ України), а не паперовому.
У зв’язку із вищевикладеним просимо Замовника внести зміни до пункту 5.4 Додатку 1 до тендерної документації, які забезпечать можливість участі в закупівлі учасників, які отримали ліцензію на охоронну діяльність в електронному вигляді (запис в реєстрі, який веде Міністерство внутрішніх справ України).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини 11 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до частини 5 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру.
Тобто, на сьогодні деякі суб’єкти охоронної діяльності можуть мати ліцензію оформлену в електронному вигляді (запис в реєстрі, який веде Міністерство внутрішніх справ України), а не паперовому.
У зв’язку із вищевикладеним просимо Замовника внести зміни до пункту 5.4 Додатку 1 до тендерної документації, які забезпечать можливість участі в закупівлі учасників, які отримали ліцензію на охоронну діяльність в електронному вигляді (запис в реєстрі, який веде Міністерство внутрішніх справ України).
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2019 15:35
Внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001182-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 10 жовтня 2019 15:54
Про скасування рішення про переможця
Вимога подається окремим файлом
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 жовтня 2019 14:34
1) Щодо зміни місцезнаходження ліцензіата
Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не містить вимоги про переоформлення ліцензії у разі зміни місцезнаходження ліцензіата.
Водночас, згідно ліцензійного реєстру, розміщеному на сайті Міністерства внутрішніх справ України, зазначено що ліцензія є діючою.
Підстави анулювання ліцензій визначені у статті 16 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Анулювання ліцензій з питань охоронної діяльності здійснює орган ліцензування – МВС.
Замовник не має повноважень визначати ліцензію недійсною.
2) Щодо відображення печатки на копія додатку до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації
Відповідно до підпункту б) пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації від усіх охоронників (охоронців) зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не нижче 3 розряду з наданням копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника.
Тендерної документацію не вимоглось надання Додатку до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
Звертаємо увагу, що відповідно до Переліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатків до них, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645, визначено як два окремі документи «Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації» та «Додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації».
Таким чином, враховуючи до Додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації є окремим додатковим документом, подання такого документа у складі тендерної пропозиції не вимагалось.
Додатково слід зазначити, що замовник не є експертом з оцінки документів за їх сканованими копіями в частині встановлення наявності печатки на неякісних чорно-білих копіях.
3) Щодо виправлення у Сертифікаті про проходження профілактичного наркологічного огляду
Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, серія 2ЗЗС № 521768, виданий 11.02.2019, огляд проводився у 2019 році.
Згідно Порядку проведення обов'язкового профілактичного наркологічного огляду громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1997 № 1238 (далі – ПКМУ № 1238), періодичний профілактичний наркологічний огляд для категорій громадян не зазначених у Переліку професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд, затвердженому ПКМУ № 1238, проводиться не менш як один раз на два роки.
Тобто наступний огляд охоронець Твердохліб О.В. має пройти у 2021 році.
Медична довідка про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричних оглядів, серія 2ААМ № 109466, видана у 2019 році та дійсна до 2021 року. Помилка в місяці, виправлена «02» не впливає на дійсність довідки на даний час.
Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не містить вимоги про переоформлення ліцензії у разі зміни місцезнаходження ліцензіата.
Водночас, згідно ліцензійного реєстру, розміщеному на сайті Міністерства внутрішніх справ України, зазначено що ліцензія є діючою.
Підстави анулювання ліцензій визначені у статті 16 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Анулювання ліцензій з питань охоронної діяльності здійснює орган ліцензування – МВС.
Замовник не має повноважень визначати ліцензію недійсною.
2) Щодо відображення печатки на копія додатку до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації
Відповідно до підпункту б) пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації від усіх охоронників (охоронців) зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не нижче 3 розряду з наданням копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника.
Тендерної документацію не вимоглось надання Додатку до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
Звертаємо увагу, що відповідно до Переліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатків до них, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645, визначено як два окремі документи «Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації» та «Додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації».
Таким чином, враховуючи до Додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації є окремим додатковим документом, подання такого документа у складі тендерної пропозиції не вимагалось.
Додатково слід зазначити, що замовник не є експертом з оцінки документів за їх сканованими копіями в частині встановлення наявності печатки на неякісних чорно-білих копіях.
3) Щодо виправлення у Сертифікаті про проходження профілактичного наркологічного огляду
Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, серія 2ЗЗС № 521768, виданий 11.02.2019, огляд проводився у 2019 році.
Згідно Порядку проведення обов'язкового профілактичного наркологічного огляду громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1997 № 1238 (далі – ПКМУ № 1238), періодичний профілактичний наркологічний огляд для категорій громадян не зазначених у Переліку професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд, затвердженому ПКМУ № 1238, проводиться не менш як один раз на два роки.
Тобто наступний огляд охоронець Твердохліб О.В. має пройти у 2021 році.
Медична довідка про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричних оглядів, серія 2ААМ № 109466, видана у 2019 році та дійсна до 2021 року. Помилка в місяці, виправлена «02» не впливає на дійсність довідки на даний час.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001182-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр технічної безпеки", Код ЄДРПОУ:33635083
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:31
вимога
Вимога подається окремим файлом
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 16:27
1) Щодо документів про підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції:
Згідно пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом.
Тобто тендерною документацією вимагається надання хоч одного із вищеперелічених документів.
ПП «КОНСАЛТ СВ» надав довідку від 01.10.2019 № 897/19 «Інформація про учасника», у пункті 8 якої зазначено ПІБ посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Оксанич Вячеслав Володимирович.
Оксанич В.В. згідно наказу від 18.10.2018 № 15-к (копія надана у складі пропозиції учасника) з 19.10.2018 приступив до виконання обов’язків директора ПП «КОНСАЛТ СВ» на підставі протоколу загальних зборів учасників ПП «КОНСАЛТ СВ» від 18.10.2018 № 1-19, копію якого надано у складі пропозиції.
Відповідно до пункту 5.5 статуту ПП «КОНСАЛТ СВ», затвердженого рішенням Власника № 2-19 від 10.01.2019 (копія Статуту надана у тендерній пропозиції), директор підприємства представляє без довіреності інтереси підприємства в установах, закладах, державних та недержавних органах, організаціях та на підприємствах.
2) Щодо документів про підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору»:
Відповідно до пункту 2.3 додатку 1 до тендерної документації, (затвердженої за рішенням тендерного комітету замовника від 16.19.2019, протокол № 277, зі змінами внесеними 24.09.2019, протокол № 281), учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен надати у складі пропозиції:
а) інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) у 2017, 2018 та 2019 роках;
б) на підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати вказаний у довідці договір(-и).
У складі пропозиції ПП «КОНСАЛТ СВ» надано довідку від 01.10.2019 № 891 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про виконання трьох договорів: від 26.02.2018 № 61, від 10.04.2018 № 2158, від 14.06.2017 № 161; та надано копії цих договорів.
Тендерна документація не містить вимог про надання документів, що підтверджують виконання аналогічних договорів.
Розглянувши копії наданих договорів встановлено терміни надання послуг:
– за договором від 26.02.2018 № 61: з 26.02.2018 по 29.03.2019 (пункт 5.1 договору, зі змінами, внесеними додатковими угодами від 29.12.2018 № 7 та від 28.02.2019 № 8);
– за договором від 10.04.2018 № 2158: до 31.12.2018 (пункт 1.3 договору);
– за договором від 14.06.2017 № 161: до 31.12.2017 (пункту 5.1 договору).
Таким чином учасник підтвердив надання послуг за аналогічними договорами:
– у 2017 року (договір від 14.06.2017 № 161);
– у 2018 році (договори від 26.02.2018 № 61 та від 10.04.2018 № 2158);
– у 2019 році (договір від 26.02.2018 № 61).
Згідно пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом.
Тобто тендерною документацією вимагається надання хоч одного із вищеперелічених документів.
ПП «КОНСАЛТ СВ» надав довідку від 01.10.2019 № 897/19 «Інформація про учасника», у пункті 8 якої зазначено ПІБ посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Оксанич Вячеслав Володимирович.
Оксанич В.В. згідно наказу від 18.10.2018 № 15-к (копія надана у складі пропозиції учасника) з 19.10.2018 приступив до виконання обов’язків директора ПП «КОНСАЛТ СВ» на підставі протоколу загальних зборів учасників ПП «КОНСАЛТ СВ» від 18.10.2018 № 1-19, копію якого надано у складі пропозиції.
Відповідно до пункту 5.5 статуту ПП «КОНСАЛТ СВ», затвердженого рішенням Власника № 2-19 від 10.01.2019 (копія Статуту надана у тендерній пропозиції), директор підприємства представляє без довіреності інтереси підприємства в установах, закладах, державних та недержавних органах, організаціях та на підприємствах.
2) Щодо документів про підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору»:
Відповідно до пункту 2.3 додатку 1 до тендерної документації, (затвердженої за рішенням тендерного комітету замовника від 16.19.2019, протокол № 277, зі змінами внесеними 24.09.2019, протокол № 281), учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен надати у складі пропозиції:
а) інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) у 2017, 2018 та 2019 роках;
б) на підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати вказаний у довідці договір(-и).
У складі пропозиції ПП «КОНСАЛТ СВ» надано довідку від 01.10.2019 № 891 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про виконання трьох договорів: від 26.02.2018 № 61, від 10.04.2018 № 2158, від 14.06.2017 № 161; та надано копії цих договорів.
Тендерна документація не містить вимог про надання документів, що підтверджують виконання аналогічних договорів.
Розглянувши копії наданих договорів встановлено терміни надання послуг:
– за договором від 26.02.2018 № 61: з 26.02.2018 по 29.03.2019 (пункт 5.1 договору, зі змінами, внесеними додатковими угодами від 29.12.2018 № 7 та від 28.02.2019 № 8);
– за договором від 10.04.2018 № 2158: до 31.12.2018 (пункт 1.3 договору);
– за договором від 14.06.2017 № 161: до 31.12.2017 (пункту 5.1 договору).
Таким чином учасник підтвердив надання послуг за аналогічними договорами:
– у 2017 року (договір від 14.06.2017 № 161);
– у 2018 році (договори від 26.02.2018 № 61 та від 10.04.2018 № 2158);
– у 2019 році (договір від 26.02.2018 № 61).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-16-001182-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр технічної безпеки", Код ЄДРПОУ:33635083
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:44
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:44
Неправомірне оголошення переможця закупівлі
Неправомірне оголошення переможця закупівлі ПП "КОНСАЛТ СВ"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 10:40
рішення від 22.10.2019 №15139 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 10:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2019 № 16034.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 19:22
рішення від 05.11.2019 № 16034.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 21:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
966 240,00
UAH з ПДВ
|
879 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЩИТ-1" |
990 889,20
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр технічної безпеки" |
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
1 132 758,40
UAH з ПДВ
|
939 701,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 089 692,64
UAH з ПДВ
|
946 128,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" |
1 120 080,00
UAH з ПДВ
|
947 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229 |
Переможець |
879 900,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 16:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 18:27
|
Звіт про виконання договору | укладений |
20 листопада 2020 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 16:34
|
Договір | укладений |
15 листопада 2019 16:30
|