Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телеметричне та термінальне обладнання
Очікувана вартість
128 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001001-a ● ed570a5b5f07453f8dc4904e2f2f8f26
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 13967927 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66 |
Контактна особа: |
Олена Артамонова +380509339903,+380532608193 prozorro@pl.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 15:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 15:20 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 15:16 |
Очікувана вартість: | 128 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Телеметричне та термінальне обладнання (термінал електронної черги). (Кошти Пенсійного фонду України).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 15:23 |
ТД -термінали електронної черги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:11
Дата відповіді: 17 вересня 2019 11:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно Вашого першого питання, зазначаємо, що у тендерній документації за даним предметом закупівлі, Замовником не вказувалася його конкретна торгова марка або модель. Повідомляємо, що на електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку № 1 до тендерної документації вимогам та характеристикам.
2. Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації «Тендерна пропозиція» кожен учасник за наведеною формою повинен буде заповнити графу найменування товару із зазначенням марки, моделі, тощо. Крім того, під час розгляду тендерних пропозицій, Замовник перевіряє повну відповідність наданих пропозицій технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі, незалежно від вказаної учасником торгової марки та моделі.
3. На електронних торгах приймаються пропозиції від учасників ( фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб (резидентів або нерезидентів)), які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
2. Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації «Тендерна пропозиція» кожен учасник за наведеною формою повинен буде заповнити графу найменування товару із зазначенням марки, моделі, тощо. Крім того, під час розгляду тендерних пропозицій, Замовник перевіряє повну відповідність наданих пропозицій технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі, незалежно від вказаної учасником торгової марки та моделі.
3. На електронних торгах приймаються пропозиції від учасників ( фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб (резидентів або нерезидентів)), які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-16-001001-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3204709457
Дата подання: 20 жовтня 2019 23:27
Дата подання: 20 жовтня 2019 23:27
Скарга на рішення замовника
Скарга на рішення замовника про визначення переможця закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 22:37
рішення від 23.10.2019 № 15259+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 22:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2019 №16221.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 18:40
рішення від 07.11.2019 №16221.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 23:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16221-р/пк-пз від 07.11.2019р. виконано 13.11.2019р., а саме:
1/. Скасовано рішення про визнання переможцем процедури закупівлі – Машини для обробки даних (апаратна частина) – ДК 021:2015: 30210000-4 ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН»;
2/. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Куницького Костянтина Сергійовича по закупівлі – Машини для обробки даних (апаратна частина) – ДК 021:2015: 30210000-4.
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2019 16:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ |
112 800,00
UAH з ПДВ
|
112 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" |
126 800,00
UAH з ПДВ
|
126 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК" |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
128 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ #3204709457 |
Рішення скасоване |
112 800,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 16:19
|
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" #31089403 |
Рішення скасоване |
126 800,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 16:19
|
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ #3204709457 |
Переможець |
112 800,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 13:45
|
Договір № 169.doc | укладений |
02 грудня 2019 13:44
|
Договір № 169.doc | укладений |
02 грудня 2019 13:35
|