Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Маршрутизатор доступу до мереж Internet
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000961-b fff143be61ce4b518f0cea2941fbb951
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вікторія Макогонова

+380563723360 koffe777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Вікторія Макогонова
+380563723360
koffe777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 13:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 21:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Маршрутизатор доступу до мереж Internet (Джерело фінансування - спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В.Антоновича,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 12:53
proekt_dogovoru (Додаток 5).doc
16 вересня 2019 12:53
vymogi_computer_маршрутізатор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:23
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідь на Ваше запитання Ви знайдете у Розділі І Тендерної документації Замовника , Додатках №№ 2-4 . Взяти участь у закупівлі може будь-який суб’єкт господарювання. Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Згідно Додатку № 2 Тендерної документації Замовника, учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Згідно Додатку № 4 Тендерної документації замовника, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у додатку №4 (або аналог тощо)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 66 228,00
UAH з ПДВ
66 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 14:00
КП_Маршрутизатор_103_v2.pdf
24 вересня 2019 18:31
СТАТУТ ДИКСІ 2018.pdf
24 вересня 2019 18:31
VAT_2.pdf
24 вересня 2019 18:31
Registration_v2.pdf
24 вересня 2019 18:31
КП_Маршрутизатор_103_v1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»
#34763967
Переможець 66 228,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:19

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»
#34763967
66 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д-р №213-19.PDF укладений
09 жовтня 2019 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 66 228,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 038,00 UAH)