Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Голопристанського навчально-виховного комплексу «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської області, розташованого за адресою: Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. Ларіонова, 132
Очікувана вартість
13 639 304,60 UAH
UA-2019-09-16-000943-a f9355abdffec44fbb67514705b5b5274
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орловська Тетяна Юріївна

+380553978559 gimnaz@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голопристанський навчально виховний комплекс "Гімназія - спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю" Голопристанської міської ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 24949944
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Ларіонова,132
Контактна особа: Орловська Тетяна Юріївна
+380553978559
gimnaz@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 15:12
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 15:12
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 12:35
Очікувана вартість: 13 639 304,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 196,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Голопристанського навчально-виховного комплексу «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської області, розташованого за адресою: Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. Ларіонова, 132
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. Ларіонова, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Надання документів, які підтверджують придбання матеріалів Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт підписання Замовником актів КБ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 15:11
Тендерна документація Гола Пристань 16.09.19.doc
16 вересня 2019 15:11
Проект договору Гола Пристань.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-000943-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1", Код ЄДРПОУ:37520097
Дата подання: 09 жовтня 2019 14:33
Вимога замовнику
Протоколом тендерного ромітету № 7 від 07.10.2019р переможцем закупівлі визнаноССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО".
ПРОТЕ
Пропозиція переможці не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме:
П. 1 Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям» визначає, що учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надає наступний Перелік документів: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі
Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки та обладнання, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї, якщо вказані в таблиці техніка та обладнання – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, надання послуг та ін. з усіма додатками до договору
Так, Учасником ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт зазначені наступні транспортні засоби: -
25 Автомобіль renault master 2007 року 1 Власне,справне
26 Автомобіль peugeot expert 2008 року 1 Власне,справне
Проте, в супереч вимогам П. 1 Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям» вказаним учасником не надано копії документів, які підтверджують права власності на автомобілі, зазначені в Довідці
Також у відповідності до п. 2 Додатку 1 до ТД на підтвердження інформації, щодо наявності у учасника працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про приймання на роботу, або копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України.
Учасником ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" надано накази про прийняття на роботу працівників, вказаних у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації,,
Такв переліку наказів є таки, що до ТП містяться такі, що датовані до вступу на посаду підписанта Турбовець Ю.А., а саме – до 29.01.2016Р. зокремаі:
ВИХІД № 5 від 17.06.2015 року НАКАЗ № 11 про прийняття на посаду головного інженера Дудкіна Ігора Володимировича
1ВИХІД № 13 від 01.02.2010 року, НАКАЗ № З про прийняття на посаду бухгалтера Турбовець Тамару Антонівну на посаду з 01.02.2010 року.7.06.2015року
ВИХІД № 235 від 01.06.2014 року НАКАЗ № 8, яким прийнято Кілінкарову Вікторію Віталіївну на посаду юриста з 01.06.2014 року
ВИХІД № 124 від 15.12.2011 року, НАКАЗ № ЗО, за яким прийнято Усова Петра Анатолійовича на посаду інженера по охороні праці та техніки безпеки.
В якості особи, що приймала зазначених працівників на роботу вказаний Голова правління Турбовець А.М. (колишній керівник Кооперативу до 29ю01.2016р.)

Проте, з вигляду та змісту вказаних наказів, а також безпосередньо наказу на призначення Головою правління який приступив до виконання своїх повноважень (згідно поданих Учасником документів) 29.01.2016 року,(наказ № 14 від 29.01.2016 вих № 144) вбачається, всі ці накази підписав Голова правління Турбовець Юрій Анатолійовичч., якій на той час таких повноважень не мав.
Крім того, Типова форма Наказу (розпорядження) про прийняття на роботу (форма №П-1) затверджена Наказом Держкомстату від 05.12.2008 р. №489. Але Накази, представлені Кооперативом їй не відповідають, та суперечать вимогам Наказу Мiн'юсту вiд 18.06.2015 р. № 1000/5 «Про затвердження Правил органiзацiї дiловодства та архiвного зберiгання документiв у державних органах, органах мiсцевого самоврядування, на пiдприємствах, в установах i органiзацiях» (розділ ІІ, п. 9), яким передбачено, що у наказi про прийняття працiвника на роботу має бути зазначено:
• посаду, на яку приймається або призначається працiвник (спецiальнiсть, квалiфiкацiя, категорiя, розряд тощо);
• дату прийняття на роботу;
• вид роботи (основна або за сумiсництвом);
• умови прийняття на роботу (з випробувальним строком, за строковим трудовим договором тощо);
• умови роботи (в режимi неповного робочого часу, з важкими або шкiдливими умовами працi тощо);
• розмiри його посадового окладу вiдповiдно до штатного розпису, надбавок та доплат.
• обов’язкове ознайомленням працівника з наказом під пiдписи iз зазначенням дати ознайомлення.
Таким чином вказані накази не можуть бути належним підтвердженням наявності відповідних працівників у переліку осіб, що вказані у довідці, передбаченій п. « Додатку 2 до Тендерної документації, та містять недостовірні дані.
Вказане вище свідчить , що пропозиція ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
Також, згідно п. 6 Розділу 3 ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначеними в Додатку №3 тендерної документації.
Усі посилання у даній тендерній документації та Додатку №3 тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них
Учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати договірну ціну з розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, підсумкову відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, проект календарного графіку проведення робіт.
Згідно Додатку 3 Документальне підтвердження відповідності технічним вимогам до даної документації (дані документи, повинні подаватися у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5): відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
- Пояснювальну записку до договірної ціни.
- Договірну ціну
- Локальні кошториси.
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (в межах середньо- регіональних цін).
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів.
- Розрахунок загально-виробничих витрат.
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій.
- Проект календарного графіку проведення робіт.
Проте подані Учасником ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" кошторисні документи суперечать вимогам , обсягам робіт та ресурсів, зазначеним у додатку №, та не відповідають поточним ринковим цінам на них (занижена вартість ринкових цін на ресурси, обладнання та матеріали, витрати на заробітну платню та т.д.)
За вказаними ознаками пропозиція Учасника ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" не відповідає умовам тендерної документації;
Так, Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ВІД 07.10.2019р. № 7 ТА ДИСКВАЛІФІКУВАТИ ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2019 15:20
Відповідь на Вимогу ID: UA-2019-09-16-000943-a.c1

Голопристанським навчально-виховним комплексом «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської області було розглянуто Вимогу про скасування рішення тендерного комітету зазначеного у протоколі №7 від 07.10.2019р, яка надійшла через електронну систему закупівель 09.10.2019 о 14:33 год. (ID: UA-2019-09-16-000943-a.c1), за результатами якої, повідомляємо наступне:
Згідно включення Учасником – СТ «КООПЕРАТОР» в довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт зазначені наступні транспортні засоби: - 25 Автомобіль renault master 2007 року 1 Власне, справне 26 Автомобіль peugeot expert 2008 року 1 Власне, справне. Інформація про те, що дані автомобілі знаходяться на балансі підприємства вказано у довідці 9. Оборотно сальдова відомість Учасника СТ «КООПЕРАТОР», а у п.1. Розділ III. ТД Замовника вказано, що: «… Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, … - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника; …».
Учасник – ТОВ «Екострой-1» зазначає що, у Учасника – СТ «КООПЕРАТОР» накази про прийняття на роботу оформлені з помилками відносно Наказу Мiн'юсту вiд 18.06.2015 р. № 1000/5 «Про затвердження Правил органiзацiї дiловодства та архiвного зберiгання документiв у державних органах, органах мiсцевого самоврядування, на пiдприємствах, в установах i органiзацiях» та Типова форма Наказу (розпорядження) про прийняття на роботу (форма №П-1) затверджена Наказом Держкомстату від 05.12.2008 р. №489. До речі, останній документ має зміни ї поточна редакція — Редакція від 01.01.2010, підстава - v0496202-09 .
По-перше у тендерного комітету немає повноважень вказувати Учаснику на оформлення тої чи іншої документації.
По-друге, ця інформація не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника – СТ «КООПЕРАТОР». Надані копії трудових книжок та дипломів підтверджують наявність кваліфікації та наявність трудових відносин працівників з СТ «КООПЕРАТОР». Наявність підтвердження повноважень у Учасника – СТ «КООПЕРАТОР» підтверджується інформацією яка є на державному сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ , який у відкритому доступі.
У п.1. Розділу III ТД зазначено, що: «… Подаючи тендерну пропозицію Учасник торгів тим самим погоджується з усіма умовами та вимогами цієї тендерної документації. …». На тендерну пропозицію Учасником – СТ «КООПЕРАТОР» накладено ЕЦП, що юридично підтверджує зміст тендерної пропозиції.
Усі неточності, про які зазначено Учасником – ТОВ «Екострой-1» можна згідно п.1. Розділ III. вважати не суттєвими та формальними, тому що вони не впливають на зміст цінової пропозиції Учасника – СТ «КООПЕРАТОР».
У листі відвідування Вих. №20 від 30.09.2019р. CТ «КООПЕРАТОР», наданого у складі тендерної пропозиції, (Лист відвідування.PDF) надано підтвердження, що представник Учасника – СТ «КООПЕРАТОР» був на об’єкті Замовника, згідно вимог Замовника Додаток 3 ТД, вивчив та погодив обсяги будівельних, монтажних і спеціальних будівельних робіт, строки виконання робіт. Лист згаданий вижче є підтвердженням цієї інформації.
Кошторисна документація є додатком до договору підряду та буде корегуватися відповідно до об’ємів фінансування під час підписання договору підряду. У додатку 3 ТД надана відомість основних будівельних, монтажних і спеціалізованих робіт, а вимога Замовника, про складання листа відвідування і є погодженням Учасника СТ «КООПЕРАТОР» з усіма умовами Замовника по даному тендеру.
У листі про ціну Вих.№ 69 від 30.09.2019р. СТ «КООПЕРАТОР» є підтвердження, що ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник СТ «КООПЕРАТОР» згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. …
При розкритті пропозиції Учасника №1 – ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО» (ЄДРПОУ: 25845497), встановлено, що пропозиція відповідає встановленим критеріям та вимогам Тендерної документації. Про це згідно п.1. «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.» та п. 5 «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій …» Статті 28. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922–VIII (зі змінами та доповненнями) складено протокол № 7 від 07.10 2019р. та підписано усіма членами тендерного комітету, тому Учасник згідно Закону може тільки оскаржувати.
Згідно з п.1. Розділ V. ТД «… Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника з врахуванням ПДВ. …»
Таким чином визначення Учасника - СТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО» (ЄДРПОУ: 25845497) Переможцем є обґрунтованим, тому відхиленню не підлягає.

Документи

15 жовтня 2019 15:19
відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-16-000943-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1", Код ЄДРПОУ:37520097
Дата подання: 16 жовтня 2019 23:25
оскарження переможця
пропозиція Учасника ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" не відповідає умовам тендерної документації;, оскільки 1. в супереч вимогам П. 1 Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям» вказаним учасником не надано копії документів, які підтверджують права власності на автомобілі, зазначені в Довідці. Крім того відповідно до відомостей, що містяться на офіційному сайті ГОЛОВНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ за посиланням http://hsc.gov.ua/index/poslugi/14419-2/nadannya-vityagu-z-yedinogo-derzhavnogo-reyestru-mvs/ за ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО", код ЕДРПОУ 25845497 транспортні засоби не зареєстровані, що свідчить про надання цим учасником недостовірної інформації. 2.згідно вимог ТД «Капітальний ремонт Голопристанського навчально-виховного комплексу «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської області, розташованого за адресою: Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. Ларіонова, 132».(код за ДК 021:2015 (СРV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Проте на підтвердження виконання аналогічного договору оскаржуваним Учасником надано Договір генпідряду № 19/2- 11від 12.04.2019р., де замовником виступає Служба безпеки України, предметом якого є ремонт віконних та дверних прорізів із заміною на металопластикові (далі - роботи) в будівлі КІШ по вул. Парково-Сирецька, 13 в Шевченківському районі м. Києва (Будівельні роботи та поточний ремонт, код ДК 021:2015-45000000-7) . 3. подані Учасником ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" кошторисні документи суперечать вимогам , обсягам робіт та ресурсів, зазначеним у додатку №3, та не відповідають поточним середньо- регіональним цінам на них (занижена вартість ринкових цін на ресурси, обладнання та матеріали, витрати на заробітну платню та т.д.) Кім того ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" виконав кошторисну документацію всупереч вимогам ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2019 16:25
Рішення від 18.10.2019 № 14963 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 16:25
Рішення від 01.11.2019 № 15810.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 23:05

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 23:21
скарга АМК.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" 11 685 925,36
UAH з ПДВ
11 685 925,36
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД" 13 639 304,60
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1" 13 638 918,22
UAH з ПДВ
12 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:18
Довідка з податкової.pdf
10 жовтня 2019 17:45
Довідка з податкової.pdf
10 жовтня 2019 17:40
Довідка не судимість.pdf
08 жовтня 2019 13:27
Довідка Корупція.pdf
01 жовтня 2019 14:50
Сертифікат цегла.jpg
01 жовтня 2019 14:49
СЕРТИФІКАТ суміші.jpg
01 жовтня 2019 14:42
АналогДоговірАтом.pdf
01 жовтня 2019 14:41
АналогДоговВітачев1.pdf
01 жовтня 2019 14:41
АналДоговірДиспанс2 .pdf
01 жовтня 2019 14:41
АналогДоговірПоляна.pdf
01 жовтня 2019 14:31
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:27
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
01 жовтня 2019 14:18
СертифСТЕКО.rar
01 жовтня 2019 14:18
пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону.PDF
01 жовтня 2019 14:18
субпідрядників.PDF
01 жовтня 2019 14:18
R_20_ДЦ_Т3-10_2019_10_01_13_06_29_698.PDF
01 жовтня 2019 14:18
Лист відвідування.PDF
01 жовтня 2019 14:18
ч. 2 ст. 17 Закону.PDF
01 жовтня 2019 14:18
пункт_3_ч._1_ст._17_Закону.PDF
01 жовтня 2019 14:18
Сертиф ущільнювач.pdf
01 жовтня 2019 14:18
лист_про_ціну.PDF
01 жовтня 2019 14:18
АналогДоговірКомунар.rar
01 жовтня 2019 14:18
2.аТЕНД ДОКИ 1-10.rar
01 жовтня 2019 14:18
Захист_довкілля.PDF
01 жовтня 2019 14:18
3.аТЕНД ДОКИ 11_21-33.zip
01 жовтня 2019 14:18
R_20_ДЦ_ОПР_2019_10_01_13_03_42_589.PDF
01 жовтня 2019 14:18
пункт_10_ч._1_ст._17_Закону.PDF
01 жовтня 2019 14:18
R_20_ДЦ_Т2_2019_10_01_13_05_44_870.PDF
01 жовтня 2019 14:18
R_20_ДЦ_ИВР_2019_10_01_13_02_11_870.PDF
01 жовтня 2019 14:18
пункт_8_ч._1_ст._17_Закону.PDF
01 жовтня 2019 14:18
4.аТЕНД ДОКИ 12-20.rar
01 жовтня 2019 14:18
20.imd
01 жовтня 2019 14:18
пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону.PDF
01 жовтня 2019 14:18
Графік.pdf
01 жовтня 2019 14:18
пункт 9 ч. 1 ст. 17 Закону.PDF
01 жовтня 2019 14:18
1.Док-тиПравоПідпису.rar
01 жовтня 2019 14:18
пункт 4 ч. 1 ст. 17 Закону.PDF

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:18
Електронний підпис
01 жовтня 2019 13:53
Технічне завдання.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Статут підприємства.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Пояснювальна записка.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Перелік техніки.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Локальний кошторис.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Лист відвідування.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Договірна ціна.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Довідка про санкції.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Дефектний акт.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Витяг з ЄДР.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Будівельна ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Аналогічний договір 3.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Аналогічний договір 2.pdf
01 жовтня 2019 13:53
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:59
цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 14:59
аутстафінг.pdf
01 жовтня 2019 14:59
статут.pdf
01 жовтня 2019 14:59
програми АК.pdf
01 жовтня 2019 14:59
ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 14:59
дозвіл.pdf
01 жовтня 2019 14:59
004 наказ на директора.pdf
01 жовтня 2019 14:59
РЕЄСТРАЦІЙЦНИЙ ЛИСТ.pdf
01 жовтня 2019 14:59
гарантіійний лист.pdf
01 жовтня 2019 14:59
решение на тендер.pdf
01 жовтня 2019 14:59
захист довкілля.pdf
01 жовтня 2019 14:59
гарантійний листь 2.pdf
01 жовтня 2019 14:59
смета.pdf
01 жовтня 2019 14:58
Sertifikaty-kachestva-Eco.pdf
01 жовтня 2019 14:58
Aluplast-watermark.pdf
01 жовтня 2019 14:58
сертифікати протоколи.pdf
01 жовтня 2019 14:58
sertifikat-furnitura-axor-k-line.pdf.pdf
01 жовтня 2019 14:58
Серт.19 Крістал.pdf
01 жовтня 2019 14:58
серт Укр07.06.19 (1).pdf
01 жовтня 2019 14:58
транстпорт свідоцтва.pdf
01 жовтня 2019 14:58
тех засіб.pdf
01 жовтня 2019 14:58
тех засоб 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"

ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
#25845497
Переможець 11 685 925,36
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
#25845497
11 685 925,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 13:14
д.у 5 капрем.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 09:48
Додаткова угода зміни до договору
10 червня 2020 08:55
Договір зміни до договору
10 червня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 08:43
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:43
Додаткова угола зміни до договору
28 листопада 2019 15:33
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 14:32
Додаткова угода.rar зміни до договору
08 листопада 2019 14:20
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 16:11
Договір укладений
07 листопада 2019 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна умов п. 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування у 2019 р. та збільшення у 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із фінансуванням видатків не в повному обсязі роботи будуть вестись в залежності від фінансування, у межах наявних асигнувань та кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування за рахунок місцевого та державного бюджетів у 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми основного договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML