Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, ДК 021:2015-39110000-6 (закупівля диванів)
Очікувана вартість
32 500,00 UAH
UA-2019-09-16-000866-a b4b20c502bac4137b286647886530ce1
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження замовника: 04205, Україна, Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа замовника: Мамедов Рустам Ельшанович
380953617211
ocnap@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 13:22
Очікувана вартість: 32 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Зазначено в оголошенні та додатках до нього.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Закупівля диванів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару, на підставі накладних підписаних сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 вересня 2019 14:46
Додаток №3 - форма комерційної пропозиції.docx
16 вересня 2019 14:45
Додаток №2 - Вимоги до учасника.docx
16 вересня 2019 14:43
Додаток №1 - ТЗ.doc
16 вересня 2019 14:42
Оголошення.docx
16 вересня 2019 14:42
Типовий Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:16
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня у відповідь на Ваше запитання повідомляємо: В технічній документації чітко визначено характеристики та найменування предмету закупівлі, аналоги не розглядаються. Статтею 3 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII "Про публічні закупівлі", визначено основні принципи здійснення закупівель, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.
Аналоги
Дата подання: 17 вересня 2019 11:41
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:10
Доброго дня! Чи будуть розглядатися аналоги товару?
Відповідь: Доброго дня, аналоги товару не розглядаються .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 29 721,00
UAH з ПДВ
27 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 31 876,80
UAH з ПДВ
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 13:36
sign.p7s
20 вересня 2019 11:07
7. Банківські реквізити.pdf
20 вересня 2019 11:07
5. Аналогічні договора.pdf
20 вересня 2019 11:07
19. Виписка (13.08.2019).pdf
20 вересня 2019 11:07
4. Витяг ЄДРПОУ (22.08.2019).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 27 999,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 14:55

Документи

25 вересня 2019 14:53
Протокол №44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
27 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 14:53
Протокол №44.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір Епіцентр К.pdf укладений
02 жовтня 2019 15:17

Актуальні тендери

До пошуку