Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфікуючий засіб «Госпісепт» згідно док. СПЕЦИФІКАЦІЯ
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000785-a ● 51ce31dc564049e9b28fd0b402b64a8a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Любарський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188406 |
Місцезнаходження: | 13121, Україна , Житомирська обл., село Коростки, Житомирська обл., Любарський район, с. Коростки |
Контактна особа: |
Тендерний Комітет +380414793803 0414793803@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 14:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 14:22 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Дезинфікуючий засіб «Госпісепт» згідно док. СПЕЦИФІКАЦІЯ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 банки
Дезинфікуючий засіб «Госпісепт» згідно док. СПЕЦИФІКАЦІЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13121, Україна, Житомирська область, село Коростки, Житомирська обл., Любарський район, с. Коростки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 11:20 |
Специфікація госпісепт нова.docx |
18 вересня 2019 11:20 |
Специфікація госпісепт нова.docx |
16 вересня 2019 14:18 |
Договір (3) (1).doc |
18 вересня 2019 11:20 |
Специфікація госпісепт нова.docx
|
||||||||
18 вересня 2019 11:20 |
Специфікація госпісепт нова.docx
|
||||||||
16 вересня 2019 14:18 |
Договір (3) (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги до предмету закупівлі
Дата подання: 16 вересня 2019 14:28
Дата відповіді: 17 вересня 2019 09:36
Доброго дня, шановний Замовнику. Ознайомилися зі специфікацію і винило питання: перед таблицею де прописано дез.засіб ви пишете "Аналоги не пропонувати", а після - "або еквівалент"?! Як це зрозуміти? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо, ми внесли уточнення в специфікації.
Щодо не розгляду еквівалентів
Дата подання: 17 вересня 2019 10:18
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:40
Шановний замовнику. Прохання надати роз'яснення з посиланням на пункти Закону "Про публічні закупівлі", де вказано, що ви маєте право не розглядати еквіваленти. Інакше, внесіть зміни до специфікації, та розглядайте еквіваленти, оскільки засіб, що закуповується не є ексклюзивним ні по складу, ні по дії.
Відповідь: Дякуємо. Взято до розгляду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-000785-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ", Код ЄДРПОУ:39382835
Дата подання: 17 вересня 2019 14:42
Усунення дискримінаційних вимог
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.
Шановний Замовнику, Ви оприлюднили документацію у якій грубо порушуються принципи закупівель. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає такі принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, через те, їх порушення свідчить про корумповану складову при здійсненні закупівлі . Замовник, створив документацію, де чітко визначив, яку саме продукцію він хоче закупити, не пояснюючи при цьому, чому саме така продукція повинна бути закуплена.
. Замовник Зазначив, що не має на меті розглядати еквіваленти .
Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та наказу ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Наказ №11 від 20.03..2019 ДП «Прозорро» дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначаний в документації засіб не є унікальним і на ринку є безліч еквівалентів зі значно кращими якостями та дешевших. Ми здатні запропонувати повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи . Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів,
Хочеться нагадати , що закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, тож закон діє для всіх однаково, а отже заощадження саме державних коштів через систему ПРОЗОРРО, є основна мета, для досягнення якої проводяться закупівлі відповідно до Закону про Публічні закупівлі та наказу ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель» . Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища є пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності".
Дискримінаційні вимоги до поставки Вашої документації:
1. Присутність представника підприємства-переможця під час підписання договору;
2. Доставка власним транспортом…;
3. Аналоги не пропонувати;
4. Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб і санітарної книжки водія –експедитора.
Відповідно до Постанови КМУ №908 ,всі засоби повинні бути зареєстровані, а отже пройти певні випробування для дозволу застосування. Отже всі зареєстровані засоби мають рівні права для застосування за відповідним призначенням. Тож , конкретна назва препарату не може виступати головним критерієм для обрання засобу, сукупність всіх загальних характеристик може розкрити повну картину про засіб, саме для цього й повинен кожний Замовник порівнювати еквівалентні засоби, та обирати кращий. У Вашому випадку ви обрали засіб одного виробника та його представників, отже ніяких заощаджень коштів не може бути, а ще й заборона еквівалентів, тож сукупність цих складових вказує на корупційну змову.
Вимагаємо, прибрати з документації дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми направимо відповідні листи до АМКУ, Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров?я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, Ви оприлюднили документацію у якій грубо порушуються принципи закупівель. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає такі принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, через те, їх порушення свідчить про корумповану складову при здійсненні закупівлі . Замовник, створив документацію, де чітко визначив, яку саме продукцію він хоче закупити, не пояснюючи при цьому, чому саме така продукція повинна бути закуплена.
. Замовник Зазначив, що не має на меті розглядати еквіваленти .
Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та наказу ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Наказ №11 від 20.03..2019 ДП «Прозорро» дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначаний в документації засіб не є унікальним і на ринку є безліч еквівалентів зі значно кращими якостями та дешевших. Ми здатні запропонувати повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи . Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів,
Хочеться нагадати , що закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, тож закон діє для всіх однаково, а отже заощадження саме державних коштів через систему ПРОЗОРРО, є основна мета, для досягнення якої проводяться закупівлі відповідно до Закону про Публічні закупівлі та наказу ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель» . Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища є пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності".
Дискримінаційні вимоги до поставки Вашої документації:
1. Присутність представника підприємства-переможця під час підписання договору;
2. Доставка власним транспортом…;
3. Аналоги не пропонувати;
4. Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб і санітарної книжки водія –експедитора.
Відповідно до Постанови КМУ №908 ,всі засоби повинні бути зареєстровані, а отже пройти певні випробування для дозволу застосування. Отже всі зареєстровані засоби мають рівні права для застосування за відповідним призначенням. Тож , конкретна назва препарату не може виступати головним критерієм для обрання засобу, сукупність всіх загальних характеристик може розкрити повну картину про засіб, саме для цього й повинен кожний Замовник порівнювати еквівалентні засоби, та обирати кращий. У Вашому випадку ви обрали засіб одного виробника та його представників, отже ніяких заощаджень коштів не може бути, а ще й заборона еквівалентів, тож сукупність цих складових вказує на корупційну змову.
Вимагаємо, прибрати з документації дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми направимо відповідні листи до АМКУ, Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров?я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 11:23
Зауваження викладені у скарзі враховано, до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Парсек" |
7 830,00
UAH з ПДВ
|
7 349,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
8 991,00
UAH з ПДВ
|
7 371,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" |
8 849,25
UAH з ПДВ
|
8 849,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Парсек" #22967470 |
Переможець |
7 349,40
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 7349_40 дез засоби.pdf | укладений |
10 жовтня 2019 10:52
|