Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розроблення та впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі "Управління документами"
Очікувана вартість
1 611 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000779-c 9a3d087fdce241ae8b58a0b50dd5b8d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виноградова Наталія Юріївна

+380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Виноградова Наталія Юріївна
+380442472737
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 18:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 15:09
Очікувана вартість: 1 611 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення та впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі "Управління документами"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця, зазначений у реквізитах цього Договору. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. Розрахунки здійснюються за наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 18:56
ТД Управління документами.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог до засобів захисту
Дата подання: 20 вересня 2019 13:10
Дата відповіді: 25 вересня 2019 18:06
У технічних вимогах до засобів криптографічного захисту інформації зазначено, що шлюз захисту може бути програмний або апаратно-програмний ("Підсистема повинна включати у себе наступні компоненти: 1. Шлюз захисту (програмний або апаратно-програмний засіб КЗІ) – 2 шт.") Просимо додатково вказати, для обробки якої саме інформації та з яким грифом обмеження («Конфідент», персональні дані або «Для службового користування») планується застосовувати ці засоби?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В рамках побудови КСЗІ в ІТС «Управління документами» забезпечення захисту інформації планується здійснювати відповідно до Закону України
«Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»
від 05.07.1994 № 80/94-ВР (із змінами і доповненнями), Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах затверджених постановою КМУ від 29.03.2006
№ 373 та нормативних документів у сфері криптографічного захисту інформації.
Також, відповідно до Положення про технічний захист інформації в Україні, затвердженого Указом Президента України від 27.09.1999 № 1229/99, під час розроблення і впровадження заходів з технічного захисту інформації використовуються засоби, дозволені Адміністрацією Держспецзв'язку України для застосування та включені до відповідних переліків.
Відтак, виконавець повинен поставити та налаштувати підсистему криптографічного захисту інформації, складові частини якої повинні мати дійсні експертні висновки в галузі криптографічного захисту інформації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-16-000779-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 01 листопада 2019 17:49
Неправомірні дії Замовника
Неправомірні дії Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Згодні з рішенням Замовника
Дата: 05 листопада 2019 14:01
рішення від 05.11.2019 № 15978+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 20:38
рішення від 14.11.2019 №16658.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 20:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ" 1 480 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ" 1 453 928,00
UAH з ПДВ
1 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецбайт" 1 499 999,00
UAH з ПДВ
1 482 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 578 960,00
UAH з ПДВ
1 499 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:05
Електронний підпис
23 жовтня 2019 11:04
public_doc.pdf
23 жовтня 2019 11:04
public_doc.p7s
23 жовтня 2019 11:04
Dovidka_19283653040250100557.pdf.p7s
23 жовтня 2019 11:04
Dovidka_19283653040250100557.pdf
23 жовтня 2019 11:04
1. Довідка переможця.pdf
01 жовтня 2019 22:11
Електронний підпис
01 жовтня 2019 22:10
Проект Договору.pdf
01 жовтня 2019 22:10
Копія диплому Шевцова.pdf
01 жовтня 2019 22:10
33. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 09:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"

ТОВ "Спецбайт"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"
#41215845
Відхилено 1 050 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"
#39665878
Відхилено 1 295 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:18
ТОВ "Спецбайт"
#38050241
Переможець 1 482 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спецбайт"
#38050241
1 482 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 09:05
дод угода _1 до Договіру _90.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 09:04
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 08:44
Договір _90 Спецбайт.PDF укладений
20 листопада 2019 08:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору вносяться у зв'язку із набуттям ТОВ "Спецбайт" статусу платника ПДВ. Сторони домовились викласти п.3.1. Розділу 3 Договору у наступній редакції: "Загальна вартість Послуг, які зобов'язується надати Виконавець за цим Договором, становить 1 482 000, 00 грн. в тому числі ПДВ 143 335, 00 грн. Зменшити строк надання послуг та викласти Додаток №1 у редакції Додатку, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 482 000,00
UAH