Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери (за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
Очікувана вартість
387 200,00 UAH
UA-2019-09-16-000758-a a93b98dfb2e74c889373920738331b91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сахненко Тетяна Миколаївна

+380638950093 SAHNENKO@ZTA.COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42261525
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ СВЯТОСЛАВА РІХТЕРА, будинок 24
Контактна особа: Сахненко Тетяна Миколаївна
+380638950093
SAHNENKO@ZTA.COURT.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 13:08
Очікувана вартість: 387 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 936,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп’ютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська обл., Житомир, C. Ріхтера, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі Актів приймання-передачі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 12:38
ТД Додаток 3.pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 2.pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 5.pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 6.pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 4.pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 1.pdf
17 вересня 2019 11:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
17 вересня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 12:38
ТД Додаток 3.pdf
17 вересня 2019 12:23
ТД Додаток 3.pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 3.pdf
16 вересня 2019 14:10
Додаток 3 до ТД (1).pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 2.pdf
16 вересня 2019 14:10
Додаток 2 до ТД (1).pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 5.pdf
16 вересня 2019 14:10
Додаток 5 до ТД (1).pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 6.pdf
16 вересня 2019 14:10
Додаток 6 до ТД (1).pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 4.pdf
16 вересня 2019 14:10
Додаток 4 до ТД (1).pdf
17 вересня 2019 11:52
ТД Додаток 1.pdf
16 вересня 2019 14:10
Додаток 1 до ТД (1).pdf
17 вересня 2019 11:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
16 вересня 2019 14:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 16 вересня 2019 18:58
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:34
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом було розглянуто Ваше питання та вирішено внести зміни до Тендерної документації в наступній редакції:
«Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за питання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:20
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно Додатку №3 до ТД у разі якщо ця ТД містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
2)Згідно ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку № 3 до ТД.
Дана інформація може бути подана у вигляді порівняльної таблиці або ж у вигляді списку, на розсуд Учасника.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ).
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 237 844,00
UAH з ПДВ
237 844,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 339 900,00
UAH з ПДВ
339 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 358 666,50
UAH з ПДВ
358 666,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 370 915,50
UAH з ПДВ
370 915,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:56
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:54
Технічний опис.7z
01 жовтня 2019 15:54
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:13
ДФС.pdf
04 жовтня 2019 17:13
МВС 23.09.pdf
01 жовтня 2019 15:43
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:34
довідка санкції (2).pdf
01 жовтня 2019 15:34
Авторизаційний лист.pdf
01 жовтня 2019 15:34
Договір СЦ .pdf
01 жовтня 2019 15:34
Витяг ПДВ копія.pdf
01 жовтня 2019 15:34
Статут копія.pdf
01 жовтня 2019 15:34
ст. 17.pdf
01 жовтня 2019 15:34
відгук перерісль.pdf
01 жовтня 2019 15:34
12856662_пропозиція.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:17
Електронний підпис
01 жовтня 2019 11:15
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:47
Acer_монитор_UA.060.D.1200-16.pdf
01 жовтня 2019 14:47
Acer_монитор_UA.060.D.1199-16.pdf
01 жовтня 2019 14:47
ACER 2 001.jpg
01 жовтня 2019 14:47
ACER 1 001.jpg
01 жовтня 2019 14:47
Установчі документи.rar
01 жовтня 2019 14:47
сертифікат зборки пк.pdf
01 жовтня 2019 14:47
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Відхилено 237 844,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 15:35
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 339 900,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
339 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 12:21
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:34
Договір 231.pdf укладений
22 жовтня 2019 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 339 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 650,00 UAH)