Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2019-09-16-000752-b 3c3308f4979c404c8f9c5b653aec9a93
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Коршаков

+380502944811 urist9334@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ UA:Донбас"
Код ЄДРПОУ: 40020609
Місцезнаходження: 93402, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1-В
Контактна особа: Микола Коршаков
+380502944811
urist9334@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 11:44
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 11:44
Очікувана вартість: 2 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
452 штука
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93402, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, будинок 1, корпус В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на підставі рахунку-фактури Виконавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 11:50
ТД канцтовари № 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:32
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації Замовника не було вказано конкретні торгові марки та моделі відповідних канцелярських товарів, оскільки це буде порушенням п.2 ст.22 та п.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», що призведе до обмеження конкуренції, а встановлення вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників призведе до дискримінації інших учасників торгів.
2. Ваше прохання суперечить п.1 ст.3, п.3 ст.5 та аб.3 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Так, допускаємо до участі в закупівлі ФОП, які є неплатниками ПДВ. З метою дотримання вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (розділ 5 Тендерної документації).
Питання про оцінювання пропозицій ФОП неплатників ПДВ задано некоректно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 2 154,41
UAH з ПДВ
2 154,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 09:19
ПДВ.pdf
30 вересня 2019 09:19
Довідка банк.pdf
30 вересня 2019 09:19
Статут 2018.pdf
30 вересня 2019 09:19
Робота без ліцензій.pdf
30 вересня 2019 09:19
Наказ на призначення.pdf
30 вересня 2019 09:19
Довідка про працівників.pdf
30 вересня 2019 09:19
пропозиція.pdf
30 вересня 2019 09:19
інформація про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2019 11:44
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій