Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання(комплект комп’ютерного обладнання: системний блок, монітор для ПК, клавіатура, маніпулятор типу миша для ПК)
Очікувана вартість
81 200,00 UAH
UA-2019-09-16-000716-c 0a949ad7e4be43a2b0d40a8eff918bcf
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ладижев Олексій Леонідович

+380457922724 v.valyeriya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41736008
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа будинок 7
Контактна особа: Ладижев Олексій Леонідович
+380457922724
v.valyeriya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 17:30
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 12:28
Очікувана вартість: 81 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 406,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
Комп’ютерне обладнання(комплект комп’ютерного обладнання: системний блок, монітор для ПК, клавіатура, маніпулятор типу миша для ПК) (фінансування за кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, б. 7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп’ютерне обладнання(комплект комп’ютерного обладнання: системний блок, монітор для ПК, клавіатура, маніпулятор типу миша для ПК) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:56
Договір до ТД 174 від 16.09.2019.doc
16 вересня 2019 16:56
Документація ТД 174 Комплект компютерного обладнання від 16.09.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:03
Дата відповіді: 20 вересня 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) до оцінки допускаються всі торгові марки, які підходять до технічних вимог, які вказані в тендерній документації. 2) В тендерній пропозиції обовязково вказується марка товару. 3) До участі допускаються учасники як платники ПДВ так і не платники ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-000716-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 07 жовтня 2019 10:21
Вимога дискваліфікації ФОП ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" в тендерній закупівлі UA-2019-09-16-000716-c, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі комплекту комп’ютерного обладнання монітор для ПК з типом матриці IPS, яскравістю дисплея не менше 250 кд / м² та кутами огляду горизонтальний/вертикальний не менше 1780/1780, тоді як ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" запропонувала монітор Acer V226HQLBB (UM.WV6EE.B05 / UM.WV6EE.B08) з типом матриці TN, яскравістю дисплея 200 кд / м² та кутами огляду горизонтальний/вертикальний 900/650 (посилання на офіційний сайт виробника https://www.acer.com/ac/ru/RU/content/professional-model/UM.WV6EE.B05), що є значно гіршим та не відповідає вимогам замовника;
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі комплекту комп’ютерного обладнання клавіатуру з довжиною кабелю не менше 1.77 м, тоді як ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" запропонувала клавіатуру Vinga KB820BK з довжиною кабелю 1.5 м (посилання на офіційний сайт виробника https://vinga.ua/ua/klaviaturi/kb820bk.html), що є значно меншою та не відповідає вимогам замовника;
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав обов’язково підтвердити відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів, тоді як ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" у складі своєї пропозиції надала керівництво з експлуатації без підтвердження відповідності технічних характеристик, що не відповідає вимогам замовника;
- Замовником у Додатку № 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та переможців» п. 3 «Інші вимоги та відповідні документи» п.п. 2 «Відомості про учасника (Додаток № 5)» вимагалося надати відомості про учасника за встановленою формою - ФОП Шкарупа Наталія Миколаївна у складі тендерної пропозиції надала таку довідку, але не за формою, яку прописав Замовник, відсутні пункти: 2) Назва документа, яким затверджено Стату учасника, його номер та дата; 4) Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник); 5) Організаційно-правова форма: 6) Форма власності, що не відповідає вимогам Замовника;
- Замовником у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п.10 вимагалося: «лист-згоду учасника з умовами Проекту договору, що викладений в Додатку № 7 тендерної документації, а також підписаний та заповнений ним Проект договору» – ФОП Шкарупа Наталія Миколаївна у складі тендерної пропозиції не надала листа-згоди із Проектом договору, що не відповідає вимогам Замовника;
- Замовником у Додатку № 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та переможців» п. 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.п 3.1. «Довідка, завірена належним чином підписом, печаткою уповноваженої особи, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору, за формою таблиці» – ФОП Шкарупа Наталія Миколаївна надала довідку про виконання аналогічних договорів не за формою, яку запропонував Замовник (відсутня графа: сума договору (грн), рік постачання продукції, не вказано контактний номер телефону та П.І.П. керівника), що не відповідає вимогам Замовника;
- Замовником у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п.12 вимагалося: «Пропозиція учасника має бути завірена ЕПЦ або КЕП» – ФОП Шкарупа Наталія Миколаївна не завірила своєї тендерної пропозиції ні ЕПЦ ні КЕП, що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" 74 130,00
UAH з ПДВ
74 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 75 985,98
UAH з ПДВ
75 985,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 79 968,00
UAH з ПДВ
79 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 12:34
20.Проект договору.pdf
30 вересня 2019 12:34
19.Сертифікати.pdf
30 вересня 2019 12:34
16.Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 12:34
14.Лист- гарантія.pdf
30 вересня 2019 12:34
13.Лист-згода.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:49
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:44
Документи переможця.pdf
01 жовтня 2019 16:01
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА"
#3343107161
Рішення скасоване 74 130,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:50
ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА"
#3343107161
Відхилено 74 130,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:58
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 75 985,98
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:50

Документи

08 жовтня 2019 16:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
75 985,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 16:42
Договір укладений
28 жовтня 2019 16:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 75 985,98
UAH (в тому числі ПДВ 12 664,33 UAH)