Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Максимовицького навчально-виховного об'єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад» дитячий садок «Казочка» по вул. Миру, 119 в, в с. Максимовичі, Поліського району, Київської області
Очікувана вартість
2 408 555,80 UAH
UA-2019-09-16-000676-b fd68aafedcc24149a189109577c533d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 14:30
Очікувана вартість: 2 408 555,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 408,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Максимовицького навчально-виховного об'єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад» дитячий садок «Казочка» по вул. Миру, 119 в, в с. Максимовичі, Поліського району, Київської області (Джерело фінансування закупівлі: Інші джерела власних надходжень бюджетних установ, спец. фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07040, Україна, Київська область, с. Максимовичі, Поліського району, вул. Миру, 119 в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 15:41
ТД у новій редакції.PDF
27 вересня 2019 15:41
Додатки до ТД.PDF
27 вересня 2019 15:41
зміни.PDF
27 вересня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 15:41
ТД у новій редакції.PDF
16 вересня 2019 11:34
ТД.PDF
27 вересня 2019 15:41
Додатки до ТД.PDF
16 вересня 2019 11:34
Додатки до ТД.PDF
27 вересня 2019 15:41
зміни.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп" 2 392 834,21
UAH з ПДВ
2 390 425,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрспецстрой" 2 405 000,00
UAH з ПДВ
2 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:10
Електронний підпис
15 жовтня 2019 11:06
Довідка МВС 16.09.19.pdf
15 жовтня 2019 11:06
Довідка ДФС 11.10.2019.pdf
07 жовтня 2019 20:18
Електронний підпис
07 жовтня 2019 20:16
файл 3.rar
07 жовтня 2019 17:55
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:54
файл 5.rar
07 жовтня 2019 17:54
файл 4.rar
07 жовтня 2019 17:54
Файл 2.rar

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:50
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:45
Статут 2019 УСС.pdf
07 жовтня 2019 17:44
ст.17.PDF
07 жовтня 2019 17:44
Протокол Капустин В.В..pdf
07 жовтня 2019 17:44
Працівники.PDF
07 жовтня 2019 17:43
Опис УСС 2019.pdf
07 жовтня 2019 17:43
Обладнання.PDF
07 жовтня 2019 17:43
Наказ Капустин В.В..pdf
07 жовтня 2019 17:42
Казна Заява.pdf
07 жовтня 2019 17:42
Казна договір 13.06.2019.PDF
07 жовтня 2019 17:42
Дозвіл 3.pdf
07 жовтня 2019 17:42
Дозвіл 2.pdf
07 жовтня 2019 17:42
Дозвіл 1.pdf
07 жовтня 2019 17:41
Виписка ЄДРПОУ 07.02.2019.pdf
07 жовтня 2019 17:41
Файл №1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрспецстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"
#35340718
Переможець 2 390 425,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"
#35340718
2 390 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 17:42
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 09:13
Додаткова угода від 03.09.2021 №6 _дог № 27-19.PDF зміни до договору
06 вересня 2021 09:12
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 16:34
Додаткова угода №5 від 05.04.2021 до Договору №27-19.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:01
Додаткова угода № 4 від 29.12.2020_ №27-19.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 15:03
Додаткова угода № 3 від 11.11.2020_ дог № 27-19.PDF зміни до договору
11 листопада 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 16:10
Додаткова угода № 2 від 05.11.2020_ дог № 27-19.PDF зміни до договору
05 листопада 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 17:19
Додаток 1.PDF зміни до договору
11 березня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:34
Договір №27-19.PDF укладений
29 жовтня 2019 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №27-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №27-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №27-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №27-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №27-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №27-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 380 340,69
UAH (в тому числі ПДВ 396 723,45 UAH)