Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95 або еквівалент, бензин А-92 або еквівалент, дизельне паливо, скраплений газ)
09130000-9 petroleum and distillates (petrol A-95 or equivalent, petrol A-92 or equivalent, diesel fuel, liquified gas)
Очікувана вартість
8 814 600,00 UAH
UA-2019-09-16-000667-c 38f835627c1241bb9da3a32beb9160e1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергій Назаренко
0577250283
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Specialized communal enterprise "Kharkivzelenbud" of Kharkiv City Council
National ID: 03362152
Contact point: Slinko Hanna Mykolaivna
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Additional contacts: Sergiy Nazarenko
0577250283
khzelenbud@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 12:02
Очікувана вартість: 8 814 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 146,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 16 вересня 2019 16:30
Enquiries until: 04 листопада 2019 09:00
Complaints submission until: до 10 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 листопада 2019 09:00

Information

Estimated total value: 8 814 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 88 146 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі. Кошти підприємства.
Source of procurement financing. enterprise money.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330000 л
код за ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95 або еквівалент, бензин А-92 або еквівалент, дизельне паливо, скраплений газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, автозаправні станції у межах міста Харкова
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

09130000-9 petroleum and distillates (petrol A-95 or equivalent, petrol A-92 or equivalent, diesel fuel, liquified gas)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати товару. Джерело фінансування закупівлі. Кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 15:13
Додаток № 2.doc
06 листопада 2019 15:13
Додаток № 1.docx
06 листопада 2019 15:13
Тендерна документація.docx
06 листопада 2019 15:13
Оголошення.docx
06 листопада 2019 15:13
Оголошення англійською.docx
06 листопада 2019 15:13
протокол змін.pdf
06 листопада 2019 15:13
перелік змін.pdf
01 жовтня 2019 16:29
Протокол 227.pdf
01 жовтня 2019 16:29
Перелік змін.pdf
06 листопада 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 15:13
Додаток № 2.doc
01 жовтня 2019 16:29
Додаток № 2.doc
16 вересня 2019 16:27
Додаток № 2.doc
06 листопада 2019 15:13
Додаток № 1.docx
01 жовтня 2019 16:29
Додаток № 1.docx
16 вересня 2019 16:27
Додаток № 1.docx
06 листопада 2019 15:13
Тендерна документація.docx
01 жовтня 2019 16:29
Тендерна документація.docx
16 вересня 2019 16:27
Тендерна документація.docx
06 листопада 2019 15:13
Оголошення.docx
01 жовтня 2019 16:29
Оголошення.docx
16 вересня 2019 16:27
Оголошення.docx
06 листопада 2019 15:13
Оголошення англійською.docx
01 жовтня 2019 16:29
Оголошення англійською.docx
16 вересня 2019 16:27
Оголошення англійською.docx
06 листопада 2019 15:13
протокол змін.pdf
06 листопада 2019 15:13
перелік змін.pdf
01 жовтня 2019 16:29
Протокол 227.pdf
01 жовтня 2019 16:29
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 26 вересня 2019 15:28
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:25
Підпунктами 1.1.15, 1.1.16, 1.1.17 Розділу ІІІ тендерної документації, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції довідок з податкової інспекції про наявність відкритих рахунків в банках, довідок з банків про відкриття рахунків та про відсутність заборгованості по кредитах. Прошу Замовника обгрунтувати необхідність надання зазначених документів, з урахуванням того, що: - інформацію, яка миститься у довідках ДПС та довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника" (п.п. 1.1.13 розділу ІІІ ТД), проекті договору (Додаток2 ТД); - довідка про відсутність заборгованості по кредитах взагалі не несе жодного смислового навантаження. Наявність або відсутність заборгованості за кредитами не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. В п.п 1.1.15 встановлено вимогу про подання довідки (або іншого документу) з податкової інспекції. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби. Чи можна вважати ці визначення тотожними?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (далі – замовник) повідомляє наступне. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови поставки товару (очікувана вартість закупівлі 8 814 600,00 грн), чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг.
Щодо п. 1.1.15: учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України.
Розяснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 вересня 2019 15:57
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 13:52
Пунктом 4 Розділу ІІІ встановлено вимогу надання довідки про термін дії тендерної пропозиції. Що саме необхідно повідомити Замовнику в зазначеній довідці? Термін дії тендерних пропозицій, відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", визначається Замовником та є обовязковим елементом змісту тендерної документації, згідно п.10ч.2 ст22 Закону. Пунктом 6 Розділу ІІІ та пунктом 4 РозділуVI встановлено вимогу про подання дозвілу або ліцензії на провадження відповідної господарської діяльності. Враховуючи те, що згідно вимог ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" оптова та роздрібна торгівля пальним є окремими видами господарської дціяльності і ліцензії на право оптової торгівлі пальним та роздрібної торгівлі пальним є різними. Відповідно до положень Податкового кодексу України та Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927) операції із відпуску пального з паливнороздавальної колонки в паливний бак транспортних засобів, є роздрібною торгівлею. Яку з цих ліцензій (оптову чи роздрібну) необхідно надати замовнику, беручи до уваги, що данна закупівля підпадає під ознаки роздрібної торгівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначено термін дії тендерних пропозицій 90 днів з дати розкриття, а Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, про термін дії його тендерної пропозиції. У разі якщо учасником буде вказано, що термін дії його тендерної пропозиції менше 90 днів з дати розкриття, така тендерна пропозиція буде визнана невідповідаючою умовам тендерної документації.
Учасник самостійно вивчає чинне законодавство України і визначає які дозволи чи ліцензії необхідно отримати для здійснення своєї господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник подає дозвіл або ліцензію на провадження відповідної господарської діяльності (постачання паливних матеріалів талонами або скетч-картами).
тендерна документація
Дата подання: 30 вересня 2019 17:31
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:25
Прошу розяснити необхідність подання довідок про відкриття рахунків та про відсутність заборгованості за кредитами з усіх банків в яких відкриті рахунки. Яким чином наявність такої інформації може вплинути на результат закупівлі? Отримання таких довідок є оплачуваним, що безпідставно збільшує витрати учасників закупівлі, при цьому наявність такої інформації, навіть в тому разі, якщо є заборгованість за кредитами, не може вплинути на результат закупівлі. Це не може бути підставою для діскваліфікації учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (далі – замовник) повідомляє наступне. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови поставки товару (очікувана вартість закупівлі 8 814 600,00 грн), чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг.
про надання уточнення до наданих Замовником відповідей учасникам
Дата подання: 01 жовтня 2019 16:22
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 16:23
Ознайомившись з наданими на попередні запитання відповіді, можна зазначити, що Замовник формально підійшов до цього, не надавши по суті заданих питань жодної відповіді. На прохання пояснити необхідність надання довідок про відкриття рахунків, заборгованість по кредитах та залишок на рахунках Вами було процитовано загальні вимоги Закону, щодо змісту тендерної документації. При цьому відповідь по суті не надано. В чому необхідність надання таких довідок? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішинні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту? Відповідь на інше запитання щодо дозволів та ліцензій на провадження відповідної господарської діяльності взагалі не надана. Нагадую Замовнику, що надання роз*яснень, відповідно до вимог ст 23 Закону, є обовязком, а не правом Замовника. При цьому, звертаю увагу, що при зверненні до вас у запитанні було чітке посилання на норми законодавства України щодо ліцензування діяльності з обігу пального. Повторно запитуємо вас. Яку ліцензію необхідно подати у складі тендерної пропозиції, на право роздрібної торгівлі паливом чи на право оптової торгівлі паливом? Просимо надати пряму відповідь на зазначене питання. У випадку подальшого маніпулювання та ухиляння від відповідей на запитання будемо змушені звернутися до суб*єктів регулювання та контролю у сфері закупівель визначених Розділом ІІ Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Даною закупівлею передбачено форму відпуску товару – скретч-карти або талони, тому учасником у складі тендерної пропозиції згідно з чинним законодавством України надається Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-000667-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Демченко О.М., Код ЄДРПОУ:1966016154
Дата подання: 26 вересня 2019 14:31
Приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
В пункті 6 розділу VI встановлено вимогу про забезпечення виконання договору у вигляді завдатку. Відповідно до ст. 570 ЦК України "Завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. 2. Якщо не буде встановлено, що сума, сплачена в рахунок належних з боржника платежів, є завдатком, вона вважається авансом".
Статтею 571 ЦК України встановлюється:
1. Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника, завдаток залишається у кредитора.
Якщо порушення зобов'язання сталося з вини кредитора, він зобов'язаний повернути боржникові завдаток та додатково сплатити суму у розмірі завдатку або його вартості.
2. Сторона, винна у порушенні зобов'язання, має відшкодувати другій стороні збитки в сумі, на яку вони перевищують розмір (вартість) завдатку, якщо інше не встановлено договором.
3. У разі припинення зобов'язання до початку його виконання або внаслідок неможливості його виконання завдаток підлягає поверненню.

Виходячи з цього законодавством передбачено можливість повернення завдатку виключно у двох випадках: якщо порушення сталося з вини кредитора - в подвійному розмірі та у разі припинення зобов'язання до початку його виконання або внаслідок неможливості його виконання. Інших підстав для повернення завдатку чиннним законодавством не передбачено.
Враховуючи зазначене Замовнику необхідно внести зміни до зазначеного пункту та привести тендерну документацію у відповідність до чинного в Україні законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2019 13:55
Дякуємо за звернення. Замовником буде внесено до тендерної документації відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-000667-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Демченко О.М., Код ЄДРПОУ:1966016154
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:36
Невідповідність положень тендерної документації законодавству України
Вивчаючи тендерну документацію було встановлено невідповідність її окремих положень законодавству України.
Так, пунктом 6 розділуVI ТД встановлено вимогу щодо забезпечення виконання договору у вигляді завдатку. Тим же пунктов встановлено порядок повернення такого забезпечення, що не відповідає вимогам чинного законодаства України. Відповідно до ст. 570 ЦК України "Завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. 2. Якщо не буде встановлено, що сума, сплачена в рахунок належних з боржника платежів, є завдатком, вона вважається авансом". Враховуючи зазначене, правова природа цього виду забезпечення у відносинах купівлі-продавжу, полягає у передачі певної суми коштів або майна покупцем продавцю після попередньої домовленості про укладання договору в майбутньому, з метою забезпечення майбутнім покупцем обов*язку укласти такий договір. Пояснюю замовнику, що у правовідносинах публічних закупівель саме замовник є майбутнім (потенційним) покупцем. І виходячи з положень ст. 570 ЦК України такий вид забезпечення покладається саме на покупця.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її до вимог законодавства.У випадку ігнорування даної вимоги, як була проігнорована аналогічна вимога, нами буде подано скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 08:41
Забезпеченням виконання договору про закупівлю є надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю (п. 7 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до ст. 26 цього Закону замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник самостійно обирає вид забезпечення виконання зобов’язань керуючись пунктом 1 статті 546 Цивільного кодексу України.
Відповідно до п. 1 ст. 546 Цивільного кодексу України виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених ст. 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 % вартості договору.
Пунктами 1 та 2 ст. 509 Цивільного кодексу встановлено, що зобов’язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) (сторона у договорі Постачальник) зобов’язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) (сторона у договорі – Покупець) певну дію (передати майно), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов’язку.
Зобов’язання виникають з підстав, встановлених ст. 11 Цивільного кодексу.
Згідно з пп. 1 п. 2 зазначеної статті підставами виникнення цивільних прав та обов’язків, зокрема, є договори.
Відповідно до п. 1 ст. 546 цього Кодексу виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком.
Додатково повідомляємо, що проектом договору та тендерною документацією у даній процедурі закупівлі не передбачено перерахування Замовником (сторона в договорі – Покупець) завдатку або авансу відповідно до статті 570 Цивільного кодексу України, посилання на яку містяться у вимозі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-16-000667-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Демченко О.М., Код ЄДРПОУ:1966016154
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:06
Невідповідність вимог тендерної документації законодавству
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код згідно з ЄДРПОУ 03362152 Місцезнаходження: Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А телефон: +380577250285 електронна адреса: khzelenbud@ukr.net Суб’єкт оскарження: Найменування: Фізична особа – підприємець Демченко Олександр Миколайович ІПН 1966016154 Місце проживання: 61010, Харківська обл., м. Харків, вул. Вернадського 1, кв.21 телефон: +380675764227 електронна адреса: ovis@ovis.ua Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-16-000667-c Назва предмету закупівлі: код за ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95 або еквівалент, бензин А-92 або еквівалент, дизельне паливо, скраплений газ) Ідентифікатор закупівлі: 38f835627c1241bb9da3a32beb9160e1, (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 01жовтня 2019 року СКАРГА На зміст та вимоги тендерної документації замовника СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, що не відповідають вимогам законодавства України. 16 вересня 2019 року на порталі публічних закупівель було оприлюднено оголошення Спеціалізованого комунального підприємства "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" Харківської міської ради, про закупівлю код за ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95 або еквівалент, бензин А-92 або еквівалент, дизельне паливо, скраплений газ). Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 3, ст. 18, ст.22, ст.23, ст.27, ст.28 Закону «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Закону України «Про банки та банківську діяльність» Прошу: - встановити порушення Процедури закупівлі Замовником СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 03362152 в частині невідповідності тендерної документації вимогам ст.22, ст. 27 Закону; - встановити порушення Процедури закупівлі Замовником СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 03362152 в частині порядку надання відповідей на вимогу та оприлюднення змін до тендерної документації - зобов’язати Замовника СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації затвердженої протоколом тендерного комітету №227 від 01.10.2019р. та виключити незаконну вимогу щодо забезпечення виконання договору у виді завдатку викладену в п.6 розділу VI тендерної документації . - зобов’язати Замовника СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації затвердженої протоколом тендерного комітету №227 від 01.10.2019р. та виключити незаконну вимогу , п.1.1.19 розділу ІІІ, щодо подання довідки обслуговуючого банку (банків) про залишки коштів на рахунку(рахунках). Фізична особа – підприємець Демченко О.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 21:44
Рішення від 16.10.2019 №14787 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 21:44
Рішення від 31.10.2019 №15753.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 22:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги: код за ДК 021:2015 – 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95 або еквівалент, бензин А-92 або еквівалент, дизельне паливо, скраплений газ), у відповідності до частини другої статті 23 Закону з урахуванням норм абзацу першого частини другої статті 23 Закону, а саме: 1.Пункт 1 розділу IV. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції викласти у наступній редакції 2. Пункт 6 розділу VІ. Забезпечення виконання договору про закупівлю виключити з тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 06 листопада 2019 15:52

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 15:06
пл.доручення.677pdf.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-09-16-000667-c38f835627c1241bb9da3a32beb9160e1
Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Хозсфера" Документи
Очікується рішення
Документи
ФОП Демченко О.М. Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

14 листопада 2019 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2019 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2019 17:43
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:43
проект договору.pdf
13 листопада 2019 17:41
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:41
тех умови.pdf
13 листопада 2019 17:41
сертифікат дт.pdf
13 листопада 2019 17:41
сертифікат а95.pdf
13 листопада 2019 17:41
сертифікат а92.pdf
13 листопада 2019 17:41
Свид.гос.регистрации.jpg
13 листопада 2019 17:41
Св-во НДС.pdf
13 листопада 2019 17:41
протоколи.pdf
13 листопада 2019 17:41
протоколи (1).pdf
13 листопада 2019 17:41
паспорт код Демченко.PDF
13 листопада 2019 17:41
Паспорт Дт-Л 11.04.2019.pdf
13 листопада 2019 17:41
Паспорт А-95 29.08.2019.pdf
13 листопада 2019 17:41
Паспорт А-92 18.04.2019.pdf
13 листопада 2019 17:40
накази дипломи.pdf
13 листопада 2019 17:40
Ліцензія опт.pdf
13 листопада 2019 17:40
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 листопада 2019 17:40
копія договір з Воронков.pdf
13 листопада 2019 17:40
згода перс дані.pdf
13 листопада 2019 17:40
Додаток № 1.docx
13 листопада 2019 17:40
договори орендиАрна.pdf
13 листопада 2019 17:40
Договор Карат.pdf
13 листопада 2019 17:40
Договор Бренд ойл.pdf.pdf
13 листопада 2019 17:40
договір спецзвязок2.pdf.pdf
13 листопада 2019 17:40
договір санойл.pdf
13 листопада 2019 17:40
Договір ОВІС.pdf
13 листопада 2019 17:40
договір з лабораторією.pdf
13 листопада 2019 17:40
дог анастасия.pdf
13 листопада 2019 17:40
довідки та гар листи зб.pdf
13 листопада 2019 17:40
довідка азс.pdf
13 листопада 2019 17:40
Гарантійний лист.pdf
13 листопада 2019 17:40
гарантийний лист воронков.pdf
13 листопада 2019 17:40
гар лист погодж на техзвад.pdf
13 листопада 2019 17:40
відгук демченко.pdf
13 листопада 2019 17:40
атестат акредитація.pdf
13 листопада 2019 17:40
арна подовження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Хозсфера"

ФОП Демченко О.М.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Хозсфера" Документи
ФОП Демченко О.М. Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 17:43
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:43
проект договору.pdf
13 листопада 2019 17:41
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:41
тех умови.pdf
13 листопада 2019 17:41
сертифікат дт.pdf
13 листопада 2019 17:41
сертифікат а95.pdf
13 листопада 2019 17:41
сертифікат а92.pdf
13 листопада 2019 17:41
Свид.гос.регистрации.jpg
13 листопада 2019 17:41
Св-во НДС.pdf
13 листопада 2019 17:41
протоколи.pdf
13 листопада 2019 17:41
протоколи (1).pdf
13 листопада 2019 17:41
паспорт код Демченко.PDF
13 листопада 2019 17:41
Паспорт Дт-Л 11.04.2019.pdf
13 листопада 2019 17:41
Паспорт А-95 29.08.2019.pdf
13 листопада 2019 17:41
Паспорт А-92 18.04.2019.pdf
13 листопада 2019 17:40
накази дипломи.pdf
13 листопада 2019 17:40
Ліцензія опт.pdf
13 листопада 2019 17:40
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 листопада 2019 17:40
копія договір з Воронков.pdf
13 листопада 2019 17:40
згода перс дані.pdf
13 листопада 2019 17:40
Додаток № 1.docx
13 листопада 2019 17:40
договори орендиАрна.pdf
13 листопада 2019 17:40
Договор Карат.pdf
13 листопада 2019 17:40
Договор Бренд ойл.pdf.pdf
13 листопада 2019 17:40
договір спецзвязок2.pdf.pdf
13 листопада 2019 17:40
договір санойл.pdf
13 листопада 2019 17:40
Договір ОВІС.pdf
13 листопада 2019 17:40
договір з лабораторією.pdf
13 листопада 2019 17:40
дог анастасия.pdf
13 листопада 2019 17:40
довідки та гар листи зб.pdf
13 листопада 2019 17:40
довідка азс.pdf
13 листопада 2019 17:40
Гарантійний лист.pdf
13 листопада 2019 17:40
гарантийний лист воронков.pdf
13 листопада 2019 17:40
гар лист погодж на техзвад.pdf
13 листопада 2019 17:40
відгук демченко.pdf
13 листопада 2019 17:40
атестат акредитація.pdf
13 листопада 2019 17:40
арна подовження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Хозсфера"

ФОП Демченко О.М.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 грудня 2019 16:16
Коментар щодо відміни: Керуючись абзацом другим частини першої статті 31 Закону визнати відкриті торги на закупівлю: Код за ДК 021:2015 – 09310000-9 нафта і дистиляти (бензин А-95 або еквівалент, бензин А-92 або еквівалент, дизельне паливо, скраплений газ) такими, що були відмінені.
Документи:
12 грудня 2019 16:16
протокол відміни бензін.pdf