«Реконструкція незавершеного будівництва під дитячий садок за адресою: вул.Соборна,30 смт.Чоповичі Малинського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
12 590 377,00 UAH
UA-2019-09-16-000663-b ca375a80d04a40bdb0881b609e8bd0d3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа замовника: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 11:36
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 11:36
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 11:49
Очікувана вартість: 12 590 377,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерела фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку та кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Реконструкція незавершеного будівництва під дитячий садок за адресою: вул.Соборна,30 смт.Чоповичі Малинського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11620, Україна, Житомирська область, Малинський район, смт.Чоповичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі наявності необхідного фінансування замовник може надати аванс на придбання будівельних матеріалів в розмірі 30% від наявного фінансування але не більше ніж 30% від суми договору Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт оплата за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 вересня 2019 17:38
Електронний цифровий підпис
23 вересня 2019 17:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
23 вересня 2019 17:32
ТД Чоповичі 3.doc
16 вересня 2019 11:33
Техзавдання(Чоповичі).doc
23 вересня 2019 17:38
Електронний цифровий підпис
16 вересня 2019 11:43
Електронний цифровий підпис
23 вересня 2019 17:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
23 вересня 2019 17:32
ТД Чоповичі 3.doc
16 вересня 2019 11:33
ТД Чоповичі 2.doc
16 вересня 2019 11:33
Техзавдання(Чоповичі).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

РОЗЯСНЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 19 вересня 2019 14:15
Дата відповіді: 23 вересня 2019 15:58
на стор. 4 ТД зазначено, що Тендерна пропозиція подається із завантаження нижченаведених документів:- інформацію щодо технічного завдання згідно Додатку 2 (подаються в окремому файлі) ; Який зміст повинна мати вказана інформація - перелік робіт визначених у додатку 2 чи щось інше???
Відповідь: Доброго дня! Учасник в окремому файлі подає обсяг робіт визначений в Додатку 2 до тендерної документації
РОЗЯСНЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 19 вересня 2019 15:11
Дата відповіді: 23 вересня 2019 17:19
На стор. 6 ТД зазначено, що учасник повинен надати на підттвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: довідку відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість ОСНОВНОГО технологічного обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване (найменування орендаря)); Тобто ТД не вимагається надання підтвердження всього обладнання, яке передбачено державними розцінками. ЗАПИТАННЯ: Яке обладнання відноситься до ОСНОВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ??? Крім вказаного, згідно протоколу № 80 від 02.09.2019 по закупівлі UA-2019-07-08-000970-b пропозицію ПП "ПРОГРЕС БУД" відхилено га підставі того, що не надано підтвердження НА ВСІ машини та механізми, які зазначено у ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ тендерної пропозиції. Тобто, вказаний протокол суперечить вимогам тендерної документації щодо надання підтвердження наявності ОСНОВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ. ЗАПИТАННЯ: Чи необхідно надавати підтвердження НА ВСІ машини та механізми, які зазначено у ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ тендерної пропозиції. чи достатньо надати на ОСНОВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ??? ЗАПИТАННЯ: ЧИ враховується ЗАМОВНИКОМ при розгляді пропозицій учасників взаємозаміна техніки, при тому що учасник не має права змінювати державні розцінки?? наприклад, державною розцінкою передбачено Компресори ПЕРЕСУВНІ з двигуном ВНУРТІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ, а учасник має Компресор Basic 250-50 W (Metabo) 50л,1,5 кВт, що дозволяє виконанти передбачену ТД роботу. на стор. 9 ТД зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2, що включає в себе: розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); також на стор. 26 ТД у примітці до форми 1 зазначено, що Обов´язково до ДАНИХ ВІДОМОСТЕЙ Учасник зобов´язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). ТОБТО двічі вимаається надання одного і того ж розрахунку. ЗАПИТАННЯ: Чи достатньо надати один розрахунок у складі розрахунків вартості будівництва чи необхідно продублювати його як додаток до форми 1??????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині виключення слова «основного технологічного» з сторінки 6 тендерної документації. Учасники в складі тендерної пропозиції надають підтвердження на всі машини, механізми, обладнання, які використовуються для виконання робіт визначених даною закупівлею.
На Ваше запитання: «Чи враховується ЗАМОВНИКОМ при розгляді пропозицій учасників взаємозаміна техніки, при тому що учасник не має права змінювати державні розцінки??» повідомляємо, що тендерні пропозиції учасників в цій частині будуть розглядатись відповідно до п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»
Розрахунок вартості 1-ї машино-години техніки, яка використовується для виконання робіт визначених даною закупівлею учасник надає одноразово у складі тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" 11 995 924,80
UAH з ПДВ
11 995 924,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПРОГРЕС - БУД" 12 247 358,40
UAH з ПДВ
12 047 358,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" 12 507 919,44
UAH з ПДВ
12 507 919,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 13:32
sign.p7s
02 жовтня 2019 13:23
лист власними силами.pdf
02 жовтня 2019 13:14
Заробітна плата.pdf
02 жовтня 2019 13:12
Кошторис 1.pdf
02 жовтня 2019 13:12
Кошторис 2.pdf
02 жовтня 2019 13:12
Кошторис 3.pdf
02 жовтня 2019 13:12
Кошторис 4.pdf
02 жовтня 2019 13:08
sign.p7s
02 жовтня 2019 13:06
Календарний графік.pdf
02 жовтня 2019 13:06
12167.imd
02 жовтня 2019 13:06
Кошторис 5.pdf
02 жовтня 2019 13:06
Кошторис 6.pdf
02 жовтня 2019 12:50
sign.p7s
01 жовтня 2019 09:31
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 09:31
ст. 17.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Субпідряд.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Календарний графік.pdf
01 жовтня 2019 09:31
ВІдгук.pdf
01 жовтня 2019 09:31
12167.imd
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 2.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 3.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 4.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 5.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 6.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 1.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Договір техніка ПП.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Витяг.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Заробітна плата.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Баланс 18-19.pdf
01 жовтня 2019 09:31
21 протокол 2019.pdf
01 жовтня 2019 09:31
19 ідентифік код.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Наказ директор.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Паспорт директор.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Договір Довжик.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Статистика.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Статут.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Дозвіл Держпраці.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Вогнебезпека.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:36
sign.p7s
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0019.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0025.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0026.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0020.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0021.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0027.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0022.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0023.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0028.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0018.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0024.PDF
01 жовтня 2019 11:35
83.imd

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:58
sign.p7s
15 жовтня 2019 11:55
Лист -погодження.PDF
15 жовтня 2019 11:55
Календарний графік.PDF
15 жовтня 2019 11:55
215.imd
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 5.pdf
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 4.pdf
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 3.pdf
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 2.pdf
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 1.pdf
15 жовтня 2019 11:55
1 тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 10:07
sign.p7s
01 жовтня 2019 10:05
215.imd
01 жовтня 2019 10:05
28 лист-пояснення.pdf
01 жовтня 2019 10:05
26 довідка-розяснення.pdf
01 жовтня 2019 10:05
25 лист-розяснення.pdf
01 жовтня 2019 10:05
22 проект договору.pdf
01 жовтня 2019 10:05
21 довідка податки.pdf
01 жовтня 2019 10:05
20 виписка.pdf
01 жовтня 2019 10:05
19 статут, опис.pdf
01 жовтня 2019 10:05
18 витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 10:05
17 рішення.pdf
01 жовтня 2019 10:05
16 фін.звіт, баланс.pdf
01 жовтня 2019 10:05
13 субпідряд.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 5.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 4.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 3.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 2.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 1.pdf
01 жовтня 2019 10:05
7 технічне завдання.pdf
01 жовтня 2019 10:05
5 інформація Ст.17.pdf
01 жовтня 2019 10:05
4 досвід.pdf
01 жовтня 2019 10:05
3 працівники.pdf
01 жовтня 2019 10:05
2 обладнання.pdf
01 жовтня 2019 10:05
1 тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"
#40258463
Відхилено 11 995 924,80
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 17:12
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПРОГРЕС - БУД"
#32805423
Відхилено 12 047 358,40
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 10:16
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Відхилено 12 507 919,44
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:01

Інформація про відміну

Дата відміни
21 жовтня 2019 17:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку