Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція незавершеного будівництва під дитячий садок за адресою: вул.Соборна,30 смт.Чоповичі Малинського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
12 590 377,00 UAH
UA-2019-09-16-000663-b ca375a80d04a40bdb0881b609e8bd0d3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубченко Оксана Володимирівна

+380412474388 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 11:36
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 11:36
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 11:49
Очікувана вартість: 12 590 377,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерела фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку та кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Реконструкція незавершеного будівництва під дитячий садок за адресою: вул.Соборна,30 смт.Чоповичі Малинського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11620, Україна, Житомирська область, Малинський район, смт.Чоповичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі наявності необхідного фінансування замовник може надати аванс на придбання будівельних матеріалів в розмірі 30% від наявного фінансування але не більше ніж 30% від суми договору Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт оплата за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 17:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
23 вересня 2019 17:32
ТД Чоповичі 3.doc
16 вересня 2019 11:33
Техзавдання(Чоповичі).doc
23 вересня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 17:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
23 вересня 2019 17:32
ТД Чоповичі 3.doc
16 вересня 2019 11:33
ТД Чоповичі 2.doc
16 вересня 2019 11:33
Техзавдання(Чоповичі).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

РОЗЯСНЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 19 вересня 2019 14:15
Дата відповіді: 23 вересня 2019 15:58
на стор. 4 ТД зазначено, що Тендерна пропозиція подається із завантаження нижченаведених документів:- інформацію щодо технічного завдання згідно Додатку 2 (подаються в окремому файлі) ; Який зміст повинна мати вказана інформація - перелік робіт визначених у додатку 2 чи щось інше???
Відповідь: Доброго дня! Учасник в окремому файлі подає обсяг робіт визначений в Додатку 2 до тендерної документації
РОЗЯСНЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 19 вересня 2019 15:11
Дата відповіді: 23 вересня 2019 17:19
На стор. 6 ТД зазначено, що учасник повинен надати на підттвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: довідку відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість ОСНОВНОГО технологічного обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване (найменування орендаря)); Тобто ТД не вимагається надання підтвердження всього обладнання, яке передбачено державними розцінками. ЗАПИТАННЯ: Яке обладнання відноситься до ОСНОВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ??? Крім вказаного, згідно протоколу № 80 від 02.09.2019 по закупівлі UA-2019-07-08-000970-b пропозицію ПП "ПРОГРЕС БУД" відхилено га підставі того, що не надано підтвердження НА ВСІ машини та механізми, які зазначено у ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ тендерної пропозиції. Тобто, вказаний протокол суперечить вимогам тендерної документації щодо надання підтвердження наявності ОСНОВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ. ЗАПИТАННЯ: Чи необхідно надавати підтвердження НА ВСІ машини та механізми, які зазначено у ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ тендерної пропозиції. чи достатньо надати на ОСНОВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ??? ЗАПИТАННЯ: ЧИ враховується ЗАМОВНИКОМ при розгляді пропозицій учасників взаємозаміна техніки, при тому що учасник не має права змінювати державні розцінки?? наприклад, державною розцінкою передбачено Компресори ПЕРЕСУВНІ з двигуном ВНУРТІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ, а учасник має Компресор Basic 250-50 W (Metabo) 50л,1,5 кВт, що дозволяє виконанти передбачену ТД роботу. на стор. 9 ТД зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2, що включає в себе: розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); також на стор. 26 ТД у примітці до форми 1 зазначено, що Обов´язково до ДАНИХ ВІДОМОСТЕЙ Учасник зобов´язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). ТОБТО двічі вимаається надання одного і того ж розрахунку. ЗАПИТАННЯ: Чи достатньо надати один розрахунок у складі розрахунків вартості будівництва чи необхідно продублювати його як додаток до форми 1??????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині виключення слова «основного технологічного» з сторінки 6 тендерної документації. Учасники в складі тендерної пропозиції надають підтвердження на всі машини, механізми, обладнання, які використовуються для виконання робіт визначених даною закупівлею.
На Ваше запитання: «Чи враховується ЗАМОВНИКОМ при розгляді пропозицій учасників взаємозаміна техніки, при тому що учасник не має права змінювати державні розцінки??» повідомляємо, що тендерні пропозиції учасників в цій частині будуть розглядатись відповідно до п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»
Розрахунок вартості 1-ї машино-години техніки, яка використовується для виконання робіт визначених даною закупівлею учасник надає одноразово у складі тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" 11 995 924,80
UAH з ПДВ
11 995 924,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПРОГРЕС - БУД" 12 247 358,40
UAH з ПДВ
12 047 358,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" 12 507 919,44
UAH з ПДВ
12 507 919,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 13:32
Електронний підпис
02 жовтня 2019 13:23
лист власними силами.pdf
02 жовтня 2019 13:14
Заробітна плата.pdf
02 жовтня 2019 13:12
Кошторис 1.pdf
02 жовтня 2019 13:12
Кошторис 2.pdf
02 жовтня 2019 13:12
Кошторис 3.pdf
02 жовтня 2019 13:12
Кошторис 4.pdf
02 жовтня 2019 13:08
Електронний підпис
02 жовтня 2019 13:06
Календарний графік.pdf
02 жовтня 2019 13:06
12167.imd
02 жовтня 2019 13:06
Кошторис 5.pdf
02 жовтня 2019 13:06
Кошторис 6.pdf
02 жовтня 2019 12:50
Електронний підпис
01 жовтня 2019 09:31
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 09:31
ст. 17.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Субпідряд.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Календарний графік.pdf
01 жовтня 2019 09:31
ВІдгук.pdf
01 жовтня 2019 09:31
12167.imd
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 2.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 3.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 4.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 5.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 6.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Кошторис 1.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Договір техніка ПП.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Витяг.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Заробітна плата.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Баланс 18-19.pdf
01 жовтня 2019 09:31
21 протокол 2019.pdf
01 жовтня 2019 09:31
19 ідентифік код.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Наказ директор.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Паспорт директор.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Договір Довжик.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Статистика.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Статут.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Дозвіл Держпраці.pdf
01 жовтня 2019 09:31
Вогнебезпека.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:36
Електронний підпис
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0019.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0025.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0026.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0020.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0021.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0027.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0022.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0023.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0028.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0018.PDF
01 жовтня 2019 11:35
SCAN0024.PDF
01 жовтня 2019 11:35
83.imd

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:58
Електронний підпис
15 жовтня 2019 11:55
Лист -погодження.PDF
15 жовтня 2019 11:55
Календарний графік.PDF
15 жовтня 2019 11:55
215.imd
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 5.pdf
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 4.pdf
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 3.pdf
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 2.pdf
15 жовтня 2019 11:55
8 розрахунок 1.pdf
15 жовтня 2019 11:55
1 тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 10:07
Електронний підпис
01 жовтня 2019 10:05
215.imd
01 жовтня 2019 10:05
28 лист-пояснення.pdf
01 жовтня 2019 10:05
26 довідка-розяснення.pdf
01 жовтня 2019 10:05
25 лист-розяснення.pdf
01 жовтня 2019 10:05
22 проект договору.pdf
01 жовтня 2019 10:05
21 довідка податки.pdf
01 жовтня 2019 10:05
20 виписка.pdf
01 жовтня 2019 10:05
19 статут, опис.pdf
01 жовтня 2019 10:05
18 витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 10:05
17 рішення.pdf
01 жовтня 2019 10:05
16 фін.звіт, баланс.pdf
01 жовтня 2019 10:05
13 субпідряд.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 5.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 4.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 3.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 2.pdf
01 жовтня 2019 10:05
8 розрахунок 1.pdf
01 жовтня 2019 10:05
7 технічне завдання.pdf
01 жовтня 2019 10:05
5 інформація Ст.17.pdf
01 жовтня 2019 10:05
4 досвід.pdf
01 жовтня 2019 10:05
3 працівники.pdf
01 жовтня 2019 10:05
2 обладнання.pdf
01 жовтня 2019 10:05
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПРОГРЕС - БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"
#40258463
Відхилено 11 995 924,80
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 17:12
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПРОГРЕС - БУД"
#32805423
Відхилено 12 047 358,40
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 10:16
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Відхилено 12 507 919,44
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:01

Інформація про відміну

Дата відміни
21 жовтня 2019 17:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі