Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора у комплекті із робочим місцем лікаря) (НК 024:2019 код 37645 «Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова») Кошти районного бюджету
Digital X-ray diagnostic system for 2 workplaces based on digital flat panel detector complete with doctor's workplace) (NK 024: 2019 Code 37645 "General Purpose X-ray Diagnostic Stationary System, Digital")
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000646-a 7f5936314eae4dfeb8f5d76773d10169
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кадигроб Лідія Тимофіївна

+380459840084 crltendertorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994669
Місцезнаходження: 08154, Україна , Київська область обл., місто Боярка, вул. Соборності,51
Контактна особа: Кадигроб Лідія Тимофіївна
+380459840084
crltendertorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal nonprofit enterprise "Central District Hospital of Kyiv-Svyatoshinsky District Council"
National ID: 01994669
Contact point: Kadygrob Lydia Timofievna
+380459840084
crltendertorg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 13:36
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 13:36
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:56
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 16 вересня 2019 13:32
Enquiries until: 07 жовтня 2019 13:36
Complaints submission until: до 13 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 жовтня 2019 13:36

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
(Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора у комплекті із робочим місцем лікаря) (НК 024:2019 код 37645 «Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова») Кошти районного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності,51
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Digital X-ray diagnostic system for 2 workplaces based on digital flat panel detector complete with doctor's workplace) (NK 024: 2019 Code 37645 "General Purpose X-ray Diagnostic Stationary System, Digital")
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець може здійснювати передоплату в розмірі до 100%, на строк не більше трьох місяців, але протягом поточного бюджетного періоду, відповідно до вимог ч.1 п.3 абз.1,2; ч.2 абз.1; та ч. 2-1 Постанови КМУ №117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі аргументованого звернення Постачальника та наданого Постачальником рахунком-фактурою. Попередня оплата бюджетних коштів за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальником товарів на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником товарів виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, що входять в ціну товару ( в т.ч. на послуги, що обов’язково входять в ціну товару). У випадку не використання коштів попередньої оплати до визначеного терміну, Постачальник повинен повернути кошти на рахунок Покупця. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 13:36
ТД Цифрова рентген діагност система.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2019
UA-2019-09-16-000646-a7f5936314eae4dfeb8f5d76773d10169
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994669
Місцезнаходження: 08154, Україна, Київська область обл., місто Боярка, вул. Соборності,51
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МЕДІПРАЙМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 12:52
Електронний підпис
29 жовтня 2019 12:50
Документи переможця.pdf
28 жовтня 2019 14:58
Електронний підпис
17 жовтня 2019 10:24
Електронний підпис
17 жовтня 2019 10:24
Електронний підпис
17 жовтня 2019 10:23
Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 15:09
Електронний підпис
16 жовтня 2019 15:09
Електронний підпис
16 жовтня 2019 15:03
10. Фінсова звітність.pdf
16 жовтня 2019 15:03
9. Персональні дані.pdf
16 жовтня 2019 15:03
8. Ліцензування.pdf
16 жовтня 2019 15:03
6. Копія Статуту.pdf
16 жовтня 2019 15:03
5. Довідки з банку.pdf
16 жовтня 2019 15:03
2. Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 15:03
Технічні вимоги.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІПРАЙМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ" 5 999 990,00
UAH з ПДВ
5 969 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 5 980 000,00
UAH з ПДВ
5 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 12:52
Електронний підпис
29 жовтня 2019 12:50
Документи переможця.pdf
28 жовтня 2019 14:58
Електронний підпис
17 жовтня 2019 10:24
Електронний підпис
17 жовтня 2019 10:24
Електронний підпис
17 жовтня 2019 10:23
Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 15:09
Електронний підпис
16 жовтня 2019 15:09
Електронний підпис
16 жовтня 2019 15:03
10. Фінсова звітність.pdf
16 жовтня 2019 15:03
9. Персональні дані.pdf
16 жовтня 2019 15:03
8. Ліцензування.pdf
16 жовтня 2019 15:03
6. Копія Статуту.pdf
16 жовтня 2019 15:03
5. Довідки з банку.pdf
16 жовтня 2019 15:03
2. Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 15:03
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІПРАЙМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
Переможець 5 969 990,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
5 969 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 11:38
договір укладений
15 листопада 2019 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв’язку зі зменшенням фінансування в односторонньому порядку зменшити суму договору.