Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та підтримки зв’язків із громадськістю
Очікувана вартість
1 633 400,00 UAH
UA-2019-09-16-000571-c 96570ce8e8d9450fbc9beb7367110bd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луців Михайло Степанович

+380322975578 lutsiv.mykhailo@lvivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Код ЄДРПОУ: 13838331
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Зелена, 153
Контактна особа: Луців Михайло Степанович
+380322975578
lutsiv.mykhailo@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 12:06
Очікувана вартість: 1 633 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 334,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Послуги з організації та підтримки зв’язків із громадськістю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та підтримки зв’язків із громадськістю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79416000-3 — Послуги з організації та підтримки зв’язків із громадськістю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000059 ● 93998c12b8d44d6fbcd14c8a1ecca146
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 200

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-16-000571-c 16.09.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-20 15:18:00

Пояснення з власної ініціативи

У відповідності до положень Закону України "Про публічні закупівлі" надаються пояснення з власної ініціативи у межах процедури моніторингу відповідної закупівлі.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-02 16:30:08

Роз'яснення щодо висновку

Користуючись наданим правом, Львівське комунальне підприємство «Зелене місто» як Замовник відповідної процедури закупівлі, просить надати роз’яснення зобов’язання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме, які конкретні дії Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вчинити Замовника для усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі листа ПП "Перфектні рішення" від 02 грудня 2019 року, з огляду на наявні зауваження, а також з метою дотримання високих професійних та етичних стандартів, 04 грудня 2019 року за взаємною згодою Сторін Договір про закупівлю № 15-10/19 від 15 жовтня 2019 року було розірвано.

2019-12-04 12:34:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ЛКП "Зелене місто" як Замовник у межах відповідної процедури закупівлі публікує інформацію про оскарження висновку в порядку та на умовах, передбачених ч. 10 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації: 12 грудня 2019

Документи:

12 грудня 2019 17:37
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:34
Позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПЕРФЕКТНІ РІШЕННЯ" 1 633 400,00
UAH
1 615 000,00
UAH
Документи
ФОП Маркевич Ігор Богданович 1 633 400,00
UAH
1 617 066,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 15:35
Електронний підпис
08 жовтня 2019 15:34
Довідка відповідності.pdf
08 жовтня 2019 15:33
Dovidka_19268485160820698869.pdf
01 жовтня 2019 14:23
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:21
тендерна пропозиція (3).pdf
01 жовтня 2019 14:21
достовірність.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Статут.pdf
01 жовтня 2019 14:21
ДУ_14.12.2018.pdf
01 жовтня 2019 14:21
акти ваш дім.pdf
01 жовтня 2019 14:21
галичина акти 2018.pdf
01 жовтня 2019 14:21
галичина акти 2019.pdf
01 жовтня 2019 14:21
додатки галичина 2018-19.pdf
01 жовтня 2019 14:21
додатки ваш дім.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Галичина вігук.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Ваш Дім відгук.pdf
01 жовтня 2019 14:21
трудові.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Ваш Дім.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Галичина.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Свідоцтво_платника.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Персональні дані.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Відсутність підстав.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 14:21
ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Конфіденційність.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Довідка субпідрядники.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Довідка досвід.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2019 14:21
Кошторис.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 16:49
Тендер_документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПЕРФЕКТНІ РІШЕННЯ"

ФОП Маркевич Ігор Богданович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПЕРФЕКТНІ РІШЕННЯ"
#37656023
1 615 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 12:27
Лист Виконавця укладений
04 грудня 2019 12:24
Додаткова угода укладений
04 грудня 2019 12:24
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 12:52
Додаткова угода _ 1 з додатком.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 12:49
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 11:52
Договір з додатками укладений
15 жовтня 2019 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 15-10/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Взаємна згода Сторін.