Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Зелене місто" |
Код ЄДРПОУ: | 13838331 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Зелена, 153 |
Контактна особа: |
Луців Михайло Степанович +380322975578 lutsiv.mykhailo@lvivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 1 633 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 334,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 15:43 |
Тендерна документація (послуги з організації та підтримки зв_язків з громадськістю).docx | |
16 вересня 2019 15:43 |
Додаток 5 (Проект договору).docx | |
16 вересня 2019 15:43 |
Додаток 4 (Технічні_ якісні та кількісні вимоги).docx | |
16 вересня 2019 15:43 |
Додаток 3 (Довідка).docx | |
16 вересня 2019 15:43 |
Додаток 2 (Лист-згода).docx | |
16 вересня 2019 15:43 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000059 ● 93998c12b8d44d6fbcd14c8a1ecca146
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 200
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-16-000571-c 16.09.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-11-20 15:18:00
Пояснення з власної ініціативи
У відповідності до положень Закону України "Про публічні закупівлі" надаються пояснення з власної ініціативи у межах процедури моніторингу відповідної закупівлі.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-02 16:30:08
Роз'яснення щодо висновку
Користуючись наданим правом, Львівське комунальне підприємство «Зелене місто» як Замовник відповідної процедури закупівлі, просить надати роз’яснення зобов’язання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме, які конкретні дії Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вчинити Замовника для усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі листа ПП "Перфектні рішення" від 02 грудня 2019 року, з огляду на наявні зауваження, а також з метою дотримання високих професійних та етичних стандартів, 04 грудня 2019 року за взаємною згодою Сторін Договір про закупівлю № 15-10/19 від 15 жовтня 2019 року було розірвано.
2019-12-04 12:34:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ЛКП "Зелене місто" як Замовник у межах відповідної процедури закупівлі публікує інформацію про оскарження висновку в порядку та на умовах, передбачених ч. 10 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Дата публікації: | 12 грудня 2019 |
Документи:
12 грудня 2019 17:37
|
Електронний підпис |
12 грудня 2019 17:34
|
Позовна заява |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПЕРФЕКТНІ РІШЕННЯ" #37656023 |
Переможець |
1 615 000,00
UAH
|
04 жовтня 2019 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 12:27
|
Лист Виконавця | укладений |
04 грудня 2019 12:24
|
Додаткова угода | укладений |
04 грудня 2019 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 12:52
|
Додаткова угода _ 1 з додатком.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 11:52
|
Договір з додатками | укладений |
15 жовтня 2019 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до графіку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 15-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |