Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 72510000-3 «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями» (послуги з розміщення на технічному майданчику Виконавця обладнання резервного центру обробки даних Замовника для забезпечення його функціонування)
Очікувана вартість
199 986,68 UAH
UA-2019-09-16-000554-b ba0726846ba242e18a6ced9372fe9c66
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганіна Олена Анатоліївна

+380442804524 ganina@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Ганіна Олена Анатоліївна
+380442804524
ganina@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 72510000-3 «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями» (послуги з розміщення на технічному майданчику Виконавця обладнання резервного центру обробки даних Замовника для забезпечення його функціонування) за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету за кодом програмної класифікації видатків і кредитування КПКВК 1004020 (КЕКВ 2240)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллієнка, 83 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг здійснюється Замовником щомісячно на підставі оформленого та підписаного Сторонами Акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 вересня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
#32348248
Переможець 199 986,68
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 11:15

Документи

16 вересня 2019 11:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:21
ДУ 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:08
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 16:44
договір укладений
16 вересня 2019 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зважаючи на потребу Замовника та керуючись ч. 1 ст.ст. 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктом 13.9 Договору №81 від 13.09.2019, уклали цю Додаткову угоду №1, про наступне: 1. Додаток 5 до Договору викласти у редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №1). 2. Пункт 12.1 Договору викласти у редакції: «12.1. Обладнання резервного центру обробки даних Замовника розміщується на технічному майданчику Виконавця для забезпечення його функціонування шляхом його передачі за актом прийому-передачі обладнання із зазначенням переліку та дати прийому-передачі такого обладнання, моделі, серійних (за наявності), інвентарних номерів та балансової вартості цього обладнання згідно Додатку 5 до цього Договору.» 3. У зв’язку із запровадженням в Україні IBAN (International Bank Account Number) з 05 серпня 2019 року, Сторони домовились та погодили викласти реквізити Виконавця в новій редакції. 4. Інші умови Договору залишаються не зміненими цією Додатковою угодою №1 і є обов’язковими для виконання їх Сторонами. 5. Додаткова угода №1 є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. Відповідно до статті 631 Цивільного кодексу України Сторони домовились, що умови цієї Додаткової угоди №1 застосовуються до відносин, які виникли між Сторонами до її укладення, а саме з 15 вересня 2019 року. 6. Цю Додаткову угоду №1 складено у трьох ідентичних примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу, два примірники для Замовника, один – для Виконавця. 7. Невід’ємною частиною Додаткової угоди №1 є Додаток 1 «Додаток 5 до Договору №81 від 13 вересня 2019 року».
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 199 986,68
UAH (в тому числі ПДВ 33 331,11 UAH)