Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35988 Автомобільна швидка допомога (Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «С» з обладнанням)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000521-c 4f8cecdfc9fe42d680575e1c61be5983
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марущенко Людмила Володимирівна

(06453)6-46-41 ssmprubizhne@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція швидкої медичної допомоги м. Рубіжне
Код ЄДРПОУ: 03091380
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., РУБІЖНЕ, вул. Студентська, буд. 15-в
Контактна особа: Марущенко Людмила Володимирівна
(06453)6-46-41
ssmprubizhne@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:43
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:43
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
35988 Автомобільна швидка допомога (Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «С» з обладнанням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, РУБІЖНЕ, вул. Студентська, буд. 15-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплата Замовником після пред’явлення Учасником видаткової накладної на оплату товару протягом _15_ днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Джерело фінансування закупівлі: кошти спеціального фонду; кошти передані з місцевих бюджетів населених пунктів Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, до спеціального фонду відповідних обласних бюджетів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 15:19
Додаток 2 проект договору.docx
16 вересня 2019 15:19
ТД Авто швидкої допомоги 09 2019.doc
16 вересня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 15:19
Додаток 2 проект договору.docx
16 вересня 2019 15:19
ТД Авто швидкої допомоги 09 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-20-000046 ● f362f06d31e2451284b67521bb8060fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.01.2020 № 4

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.01.2020 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-09-16-000521-c 16.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про виконання договору

2020-01-21 10:41:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 2 850 000,00
UAH з ПДВ
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 18:40
Електронний підпис
10 жовтня 2019 18:39
Документи переможця.pdf
01 жовтня 2019 11:20
Електронний підпис
01 жовтня 2019 11:19
п.4 Технічний опис.pdf
01 жовтня 2019 11:19
Медичне обладнання п.21.pdf
01 жовтня 2019 11:19
Медичне обладнання п.18.pdf
01 жовтня 2019 11:19
Медичне обладнання п.20.pdf
01 жовтня 2019 11:19
Медичне обладнання п.12.pdf
01 жовтня 2019 11:19
Медичне обладнання п.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
Переможець 2 850 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 07:17
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 07:17
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 09:44
дог. 77 ТОВ Автоспецпром.pdf укладений
28 жовтня 2019 09:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 850 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 186 448,60 UAH)