Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термопринтер
Очікувана вартість
5 200,00 UAH
UA-2019-09-16-000492-a 85499611441a4f90b2178043455b0e99
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Макарук Юлія Вікторівна

+380334449022 yuliana.julia74@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОЛИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42486365
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 7
Контактна особа: Макарук Юлія Вікторівна
+380334449022
yuliana.julia74@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 12:19
Очікувана вартість: 5 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», та планує допорогову закупівлю з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару (товарів), для укладення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Термопринтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 12:15
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
16 вересня 2019 12:15
Технічні характеристики.docx
16 вересня 2019 12:15
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:25
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар може бути іншої торгової марки або моделі, головне щоб він не був нижчої якості як зазначено в тендерній документації.
До закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Будемо розглядати всі пропозиції кожного учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Імпортерра" 5 094,00
UAH з ПДВ
5 094,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 12:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 вересня 2019 12:24
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Імпортерра"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Імпортерра"
#39286204
Переможець 5 094,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 12:09

Документи

24 вересня 2019 12:09
Протокол-переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Імпортерра"
#39286204
5 094,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2019 12:09
Протокол-переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
30 вересня 2019 15:13