Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Термопринтер
Очікувана вартість
5 200,00 UAH
UA-2019-09-16-000492-a ● 85499611441a4f90b2178043455b0e99
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОЛИНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42486365 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Макарук Юлія Вікторівна +380334449022 yuliana.julia74@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 5 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», та планує допорогову закупівлю з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару (товарів), для укладення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Термопринтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 12:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
16 вересня 2019 12:15 |
Технічні характеристики.docx |
16 вересня 2019 12:15 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:25
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товар може бути іншої торгової марки або моделі, головне щоб він не був нижчої якості як зазначено в тендерній документації.
До закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Будемо розглядати всі пропозиції кожного учасника.
До закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Будемо розглядати всі пропозиції кожного учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Імпортерра" #39286204 |
Переможець |
5 094,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
30 вересня 2019 15:13
|