Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Верхньобілківська сільська рада Пустомитівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04369618 |
Місцезнаходження: | 81141, Україна , Львівська обл., Верхня Білка, вул.Ів.Франка,1 |
Контактна особа: |
Свистович Богдан Ігорович +380323079762 rada.bilka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 6 942 024,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 942,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Джерело фінансування кошти державного та місцевого бюджетів. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 10:49 |
Технічні вимоги.docx | |
16 вересня 2019 10:49 |
Тендерна документація.doc | |
16 вересня 2019 10:49 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформації та документів які подані в складі оголошення закупівлі є достатньо для формування Учасниками своїх тендерних пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000054 ● 75d55da986e0470d82a3a0be486a5d0a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 200
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-16-000473-b 16.09.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 27 листопада 2019 року повідомляємо вам наступне. У розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що учасник, тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом двох днів, подає через електронну систему закупівлі форму пропозиції, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону. Дана вимога не є дискримінаційною. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII, статті 14 подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Ця вимога Замовника не є порушенням ч. 5 ст. 28 Закону, адже це не являється будь – якими переговорами з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, а є вимогою Замовника визначеною в Тендерній Документації. Під час участі в аукціоні в погоні за перемогою учасники тендеру не рідко необґрунтовано занижують свої цінові пропозиції. Після перемоги у тендері із заниженою ціновою пропозицією учасники в подальшому або відмовляються від укладення договору про закупівлю, або ж укладають договір, сподіваючись на підписання зі сторони замовника додаткової угоди про підвищення ціни на підставі п. 2, 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків та зміна курсу іноземної валюти). Саме тому, з метою підтвердження можливості учасниками виконати умови технічного завдання та договору за результатами закупівлі, Тендерним комітетом Замовника у тендерній документації визначено, що учасник, тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом двох днів, подає через електронну систему закупівлі форму пропозиції, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону. Учасником торгів ТзОВ «Будівельні споруди міста» надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання даного виду робіт від 23.09.2019 № 9/23/09/19, в якій міститься інформація про наявність чотирьох екскаваторів KOMATSU. Даний вид екскаваторів обладнані переднім ковшем та мають навіть кращі технічні характеристики та здатні в повному обсязі виконати всі роботи, які передбачені технічним завданням для бульдозера. Відповідно до Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. Тому, ТзОВ «Будівельні споруди міста» підтверджено кваліфікаційну вимогу щодо матеріально-технічної бази, а Тендерна пропозиція відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в даній частині. Отож, проаналізувавши Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-16-000473-b, Тендерний комітет Замовника не погоджується з положеннями висновку, і зазначає про те, що було дотримано всіх положень законодавства у сфері закупівель, як в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї так і під час розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
2019-11-29 11:53:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" |
6 856 166,40
UAH з ПДВ
|
6 834 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс |
6 888 390,00
UAH з ПДВ
|
6 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ |
6 911 268,00
UAH з ПДВ
|
6 841 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" #43037877 |
Переможець |
6 834 600,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 12:39
|
Підписаний договір | укладений |
28 жовтня 2019 12:37
|