Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція очисних споруд глибокого біологічного очищення стічних вод» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області (коригування)
Очікувана вартість
6 942 024,00 UAH
UA-2019-09-16-000473-b d3462315eb1e4c228b18e548905d8b55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свистович Богдан Ігорович

+380323079762 rada.bilka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Верхньобілківська сільська рада Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04369618
Місцезнаходження: 81141, Україна , Львівська обл., Верхня Білка, вул.Ів.Франка,1
Контактна особа: Свистович Богдан Ігорович
+380323079762
rada.bilka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 12:19
Очікувана вартість: 6 942 024,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 942,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція очисних споруд глибокого біологічного очищення стічних вод» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81114, Україна, Львівська область, с. Верхня Білка, вул. І. Франка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Джерело фінансування кошти державного та місцевого бюджетів. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 10:49
Технічні вимоги.docx
16 вересня 2019 10:49
Тендерна документація.doc
16 вересня 2019 10:49
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ПКД
Дата подання: 19 вересня 2019 12:33
Дата відповіді: 20 вересня 2019 16:48
Просимо надати роз’яснення стосовно наступного: Чи розроблена робоча документація (П) (Р) та чи проведено експертизу проектно-кошторисної документації, якщо так, тоді чому не надана в складі тендерної документації?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Робоча документація (П) (Р) є розробленою, експертиза проектно-кошторисної документації проведена.
Інформації та документів які подані в складі оголошення закупівлі є достатньо для формування Учасниками своїх тендерних пропозицій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-000473-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮВЕНТА-ГРУП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38725993
Дата подання: 20 вересня 2019 17:24
технічні характеристики
Для визначення кошторисної вартості будівництва потенційним учасникам необхідна проектна документація. Просимо Вас доповнити тендерну документацію Робочим проектом.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2019 18:15
Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування. Відповідно до положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Закону України "Про публічні закупівлі", для визначення вартості об'єкту будівництва замовникові достатньо надати в складі тендерної документації дефектний акт або відомості про обсяги робіт. Відомості про обсяги робіт містяться в Додатку 2 Технічні вимоги до Тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000054 ● 75d55da986e0470d82a3a0be486a5d0a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 11:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 200

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-16-000473-b 16.09.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 27 листопада 2019 року повідомляємо вам наступне. У розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що учасник, тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом двох днів, подає через електронну систему закупівлі форму пропозиції, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону. Дана вимога не є дискримінаційною. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII, статті 14 подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Ця вимога Замовника не є порушенням ч. 5 ст. 28 Закону, адже це не являється будь – якими переговорами з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, а є вимогою Замовника визначеною в Тендерній Документації. Під час участі в аукціоні в погоні за перемогою учасники тендеру не рідко необґрунтовано занижують свої цінові пропозиції. Після перемоги у тендері із заниженою ціновою пропозицією учасники в подальшому або відмовляються від укладення договору про закупівлю, або ж укладають договір, сподіваючись на підписання зі сторони замовника додаткової угоди про підвищення ціни на підставі п. 2, 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків та зміна курсу іноземної валюти). Саме тому, з метою підтвердження можливості учасниками виконати умови технічного завдання та договору за результатами закупівлі, Тендерним комітетом Замовника у тендерній документації визначено, що учасник, тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом двох днів, подає через електронну систему закупівлі форму пропозиції, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону. Учасником торгів ТзОВ «Будівельні споруди міста» надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання даного виду робіт від 23.09.2019 № 9/23/09/19, в якій міститься інформація про наявність чотирьох екскаваторів KOMATSU. Даний вид екскаваторів обладнані переднім ковшем та мають навіть кращі технічні характеристики та здатні в повному обсязі виконати всі роботи, які передбачені технічним завданням для бульдозера. Відповідно до Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. Тому, ТзОВ «Будівельні споруди міста» підтверджено кваліфікаційну вимогу щодо матеріально-технічної бази, а Тендерна пропозиція відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в даній частині. Отож, проаналізувавши Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-16-000473-b, Тендерний комітет Замовника не погоджується з положеннями висновку, і зазначає про те, що було дотримано всіх положень законодавства у сфері закупівель, як в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї так і під час розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).

2019-11-29 11:53:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 6 856 166,40
UAH з ПДВ
6 834 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс 6 888 390,00
UAH з ПДВ
6 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ 6 911 268,00
UAH з ПДВ
6 841 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 11:34
Електронний підпис
09 жовтня 2019 11:32
Електронний підпис
09 жовтня 2019 11:28
Довідка з МВС.PDF
09 жовтня 2019 11:28
Довідка2.zip
09 жовтня 2019 11:28
Довідка 1.zip
09 жовтня 2019 11:28
public_doc.p7s
09 жовтня 2019 11:28
public_doc.pdf
04 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:06
Електронний підпис
30 вересня 2019 11:59
Реєстр.pdf
30 вересня 2019 11:59
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 11:59
ТЧ Технічне завдання.pdf
30 вересня 2019 11:59
ТЧ План фінансування.pdf
30 вересня 2019 11:59
ІД Довідки з Кредобанку.PDF
30 вересня 2019 11:59
Протокол НР.7Z
30 вересня 2019 11:59
Проект договору.pdf
30 вересня 2019 11:59
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 вересня 2019 11:59
Лист для клієнтів.7z
30 вересня 2019 11:59
КК ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
30 вересня 2019 11:59
КК Ліцензія.PDF
30 вересня 2019 11:59
КК Довідка робітники.pdf
30 вересня 2019 11:59
КК Довідка механізми.pdf
30 вересня 2019 11:59
КК Відгук Онур к.pdf
30 вересня 2019 11:59
КК Акт Замарстинівська.PDF
30 вересня 2019 11:59
ІД Штатний розпис.pdf
30 вересня 2019 11:59
ІД Рішення №3.PDF
30 вересня 2019 11:59
ІД рiшення №2.PDF
30 вересня 2019 11:59
ІД ОПИС №3.PDF
30 вересня 2019 11:59
ІД Лист Біотал.pdf
30 вересня 2019 11:59
ІД ВПВ 17.pdf
30 вересня 2019 11:59
ІД Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2019 11:59
ІД ВИТЯГ платника ПДВ.pdf
30 вересня 2019 11:59
Гарантія 14832-19.7z
30 вересня 2019 11:59
Витяг із Статуту.7z
30 вересня 2019 11:59
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:17
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:16
Технічне завдання.pdf
01 жовтня 2019 15:16
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 15:16
Кошторис.ZIP
01 жовтня 2019 15:16
КК.Штатний розпис.pdf
01 жовтня 2019 15:15
КК.Дозвіл на кран.pdf
01 жовтня 2019 15:15
КК.Довідка робітники.pdf
01 жовтня 2019 15:15
КК.Довідка обладнання.pdf
01 жовтня 2019 15:15
КК.Довідка ІТП.pdf
01 жовтня 2019 15:15
ІД.Статут.pdf
01 жовтня 2019 15:15
ІД.Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 15:15
ІД.Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2019 15:15
ІД.Баланс і звіт 2018.pdf
01 жовтня 2019 15:15
Договірна ціна.pdf
01 жовтня 2019 15:15
ІД.Ліцензія оригінал.pdf
01 жовтня 2019 15:15
ІД.Захист довкілля.pdf
01 жовтня 2019 15:15
ІД.Дозвіл оригінал.pdf
01 жовтня 2019 15:15
ІД.Довідка з банку.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 16:15
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:13
Тендерна пропозиція.PDF
01 жовтня 2019 16:13
Проект договору.PDF
01 жовтня 2019 16:13
Кошторис.ZIP
01 жовтня 2019 16:13
ДЦ.PDF
01 жовтня 2019 16:13
Субпідряд.pdf
01 жовтня 2019 16:13
СТ. 17.pdf
01 жовтня 2019 16:13
Ліцензія дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс

ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Переможець 6 834 600,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
6 834 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 12:39
Підписаний договір укладений
28 жовтня 2019 12:37