Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання стільців
Очікувана вартість
114 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000432-a c55ba13f74ab426fb26caa11ade2816e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крутиус Ганна Миколаївна

380442960728
380442929233
kultura_drda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397258
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02100, Україна , Київська обл., Київ, вул. Будівельників, 34/1
Контактна особа: Крутиус Ганна Миколаївна
380442960728,380442929233
kultura_drda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 12:40
Очікувана вартість: 114 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121 штуки
Придбання стільців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, місто Київ, Київ, вул. Будівельників, 34/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 11:56
договір ВК (14).docx
16 вересня 2019 11:55
Придбання стільців ДМШ № 16.docx
16 вересня 2019 11:55
forma_propozitsiyi.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:30
Дата відповіді: 17 вересня 2019 14:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2.4 тендерної документації аналоги розглядатися будуть але запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним у Таблиці вимогам та характеристикам. Учасник повинен погодити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі.До участі у торгах ФОП допускаємо.При цьому, незалежно від того є хтось з учасників закупівлі платником ПДВ чи ні, оцінка їх пропозицій здійснюється на однакових підставах.
Аналог
Дата подання: 17 вересня 2019 13:13
Дата відповіді: 17 вересня 2019 14:13
Доброго дня. Просимо надати відповідь, чи будете Ви розглядати аналогічні товари, які відповідають по якості, але маєть незначні відмінності в розмірах (в мілліметрах)? Дякую.
Відповідь: Відповідно до пункту 2.4 тендерної документації аналоги розглядатися будуть але запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним у Таблиці вимогам та характеристикам. Учасник повинен погодити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі.
Колір
Дата подання: 17 вересня 2019 13:29
Дата відповіді: 17 вересня 2019 15:04
Доброго дня. Чи можна Вам запропонувати по першому товару: Стілець напівм'який в кольорі каркасу: слонова кістка замість білого?
Відповідь: Доброго дня ! Скиньте фото товару на ел.адресу kultura_drda@ukr.net для подальшого узгодження інформації з керівником
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧХАЇДЗЕ ТОРНІКЕ" 112 000,00
UAH з ПДВ
111 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 114 000,00
UAH з ПДВ
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 14:53
Оновлена пропозиція.pdf
25 вересня 2019 13:54
Pasport.pdf
25 вересня 2019 13:44
Оновлена пропозиція.pdf
24 вересня 2019 09:59
Пропозиція.pdf
24 вересня 2019 09:59
Загальні відомості.pdf
24 вересня 2019 09:59
паспорт.pdf
24 вересня 2019 09:59
ІНН.pdf
24 вересня 2019 09:59
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 09:12
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 09:12
Технічне підтвердження.pdf
24 вересня 2019 09:12
Лист згода Договір.pdf
24 вересня 2019 09:12
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧХАЇДЗЕ ТОРНІКЕ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧХАЇДЗЕ ТОРНІКЕ"
#3285017611
Переможець 111 400,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 15:38

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧХАЇДЗЕ ТОРНІКЕ"
#3285017611
111 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 10:14
договір 08-10.PDF укладений
08 жовтня 2019 15:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 111 400,00
UAH