Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари, офісне приладдя
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2019-09-16-000326-a ● 5f00801f3d4a429ba2ae415b696bd71a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фінансове управління Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501632 |
Вебсайт: | http://www.ukr.net/ |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського, 29 |
Контактна особа: |
Голец Ірина Михайлівна 380445473349 desn_09@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2019 14:16 |
Очікувана вартість: | 9 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 92,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари, офісне приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
472 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, місто Київ, Київ, просп. Маяковського,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 11:19 |
Інформація до закупівлі канцтовари.doc |
16 вересня 2019 11:15 |
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги - копия.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:36
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Фінансовим управлінням виставлені чітки вимоги до закупівлі. 1) Торгові марки або моделі, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаними Нами не допускаються. 2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники податку ПДВ. Система автоматично визначає найкращу цінову пропозицію без будь-якого додавання. Якщо учасник не є платником ПДВ, його ціна зазначається без ПДВ. Прохання ознайомитися з умовами тендерної документації до закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
8 399,70
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ ЕКОПРОМ СІСТЕМ.pdf | укладений |
27 вересня 2019 12:28
|