Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари, офісне приладдя
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2019-09-16-000326-a 5f00801f3d4a429ba2ae415b696bd71a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Голец Ірина Михайлівна

380445473349 desn_09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501632
Вебсайт: http://www.ukr.net/
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського, 29
Контактна особа: Голец Ірина Михайлівна
380445473349
desn_09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:16
Очікувана вартість: 9 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари, офісне приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
472 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, місто Київ, Київ, просп. Маяковського,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:36
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Фінансовим управлінням виставлені чітки вимоги до закупівлі. 1) Торгові марки або моделі, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаними Нами не допускаються. 2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники податку ПДВ. Система автоматично визначає найкращу цінову пропозицію без будь-якого додавання. Якщо учасник не є платником ПДВ, його ціна зазначається без ПДВ. Прохання ознайомитися з умовами тендерної документації до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 399,70
UAH з ПДВ
8 399,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 605,00
UAH з ПДВ
8 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 14:57
Електронний підпис
19 вересня 2019 14:56
ЕКО3979_Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 14:56
Лист про неліцензування.pdf
19 вересня 2019 14:56
Згода з договором.pdf
19 вересня 2019 14:56
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 16:42
Документы (тендер).zip
18 вересня 2019 16:42
img057.pdf
18 вересня 2019 16:42
img056.pdf
18 вересня 2019 16:42
img055.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 8 399,70
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 16:29

Документи

23 вересня 2019 16:22
Протокол 20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
8 399,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 16:22
Протокол 20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ ЕКОПРОМ СІСТЕМ.pdf укладений
27 вересня 2019 12:28