Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі медичного призначення
Очікувана вартість
401 340,00 UAH
UA-2019-09-16-000323-c ● 8be5c2afbfbc4e259148a8f4568188d2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1" |
Код ЄДРПОУ: | 01990683 |
Місцезнаходження: | 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2 |
Контактна особа: |
Ідрісов Костянтин Георгійович +380629469256 tender.hospital1897@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2019 13:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 13:07 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 14:47 |
Очікувана вартість: | 401 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Стіл інструментальний медичний-10шт. Стіл маніпуляційний-6шт. Кушетка оглядова-8шт. Штатив для інфузій-5шт. Стіл анестезіолога-7шт. Шафа медична двостулкова із сейфом-8шт. Шафа медична одностулкова із сейфом-9шт. Тумбочка приліжкова-115шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Стіл інструментальний медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
6 шт
Стіл маніпуляційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
8 шт
Кушетка оглядова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38458 — Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний
5 шт
Штатив для інфузій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36069 — Стійка для внутрішньовенних вливань
7 шт
Стіл анестезіолога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13951 — Стіл на анестезіологічні інструменти
8 шт
Шафа медична двостулкова із сейфом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40599 — Шафа для зберігання приладів
9 шт
Шафа медична одностулкова із сейфом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40599 — Шафа для зберігання приладів
115 шт
Тумбочка приліжкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10531 — Приліжкова шафа
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 13:04 |
ТД меблі медичного призначення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-000323-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1758905633
Дата подання: 07 жовтня 2019 15:05
Прошу надати роз"яснення щодо підстав відхилення.
Замовник як на підставу для відхилення Тендерної пропозиції ФОП Назаренко А.М. посилається на відсутність копій 4, 5, 6 сторінок паспорту,
Відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, перша, третя, четверта, п’ята та шоста сторінки паспорта громадянина України призначені для розміщення на них фотографій власника.
При цьому, фотографії власників паспорту підлягають вклеюванню до паспорту в момент його видачі, а також при досягненні власником паспорту 25- та 45 -річного віку.
Фізична особа -підприємець Назаренко Анатолій Михайлович, 1948 року народження, на момент видачі йому паспорту громадянина України в 2001 році вже досяг 53-річного віку, в зв’язку з чим більше фотографії йому на паспорт не вклеювались і вклеєні бути не можуть, а тому сторінки паспорту з 4 по 6 у нього пусті.
За таких обставин прошу членів Тендерного комітету Замовника надати роз"яснення, яка саме інформація міститься на пустих 4, 5 та 6 сторінка паспорту , через відсутність якої тендерна пропозиція учасника, що заощаджує 100 000 грн бюджетних коштів, повинна бути відхилена? Ат також прошу пояснити яким чином відсутність сканованих копій ПУСТИХи сторінок паспорту укчасника впливає на зміст тендерної пропозиції учасника (технічні характеритсики запропонованого товару, його вартість та відповідність учасника кваліфікаційним критеріямЗ)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, перша, третя, четверта, п’ята та шоста сторінки паспорта громадянина України призначені для розміщення на них фотографій власника.
При цьому, фотографії власників паспорту підлягають вклеюванню до паспорту в момент його видачі, а також при досягненні власником паспорту 25- та 45 -річного віку.
Фізична особа -підприємець Назаренко Анатолій Михайлович, 1948 року народження, на момент видачі йому паспорту громадянина України в 2001 році вже досяг 53-річного віку, в зв’язку з чим більше фотографії йому на паспорт не вклеювались і вклеєні бути не можуть, а тому сторінки паспорту з 4 по 6 у нього пусті.
За таких обставин прошу членів Тендерного комітету Замовника надати роз"яснення, яка саме інформація міститься на пустих 4, 5 та 6 сторінка паспорту , через відсутність якої тендерна пропозиція учасника, що заощаджує 100 000 грн бюджетних коштів, повинна бути відхилена? Ат також прошу пояснити яким чином відсутність сканованих копій ПУСТИХи сторінок паспорту укчасника впливає на зміст тендерної пропозиції учасника (технічні характеритсики запропонованого товару, його вартість та відповідність учасника кваліфікаційним критеріямЗ)?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 12:07
У відповідь на звернення повідомляємо наступне:
Відповідно п. 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 р. № 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Згідно п.11 тендерної документації Замовника вимагалось надати саме сторінки 1-6 та місце проживання. Не надавши 4-6 сторінку паспорту, Учасник порушив умови тендерної документації.
Відповідно п. 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 р. № 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Згідно п.11 тендерної документації Замовника вимагалось надати саме сторінки 1-6 та місце проживання. Не надавши 4-6 сторінку паспорту, Учасник порушив умови тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-000323-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1758905633
Дата подання: 15 жовтня 2019 14:44
ВИМОГА
Повний текст у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 16:45
Відсутні підстави для скасування рішення про відхилення та повторної оцінки тендерної пропозиції Назаренко А.М. закупівлі UA-2019-09-16-000323-c.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-000323-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1758905633
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:41
Вимога
Повний текст вимоги міститься в файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2019 15:45
У відповідь на вимогу до закупівлі UA-2019-09-16-000323-c повідомляємо наступне:
Відповідно Додатку 3 до Документації для підтвердження відповідності медико - технічним вимогам, учасник повинен надати у складі пропозиції декларацію відповідності, сертифікат якості, паспорт, інструкцію з використання (за наявності). Переможець виконав цю умову, надавши Сертифікат відповідності №UA.PS 000643-19, чинний на дату розкриття пропозицій, підписаний та завірений печаткою. Зазначимо, що згідно п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України. Замовник не несе відповідальності за документи, подані Учасниками, та не має повноважень для перевірки їх автентичності.
Відповідно до п.3.2 розділу І додатку 1 до тендерної документації Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону – це копія договору та копія(-ї) видаткових накладної(-их). Переможець виконав цю вимогу, надавши відповідні документи. Варто зазначити, що невід’ємною частиною договору є додатки до нього (зокрема Специфікація). Акти приймання-передачі, видаткові, товарно-транспортні накладні є первинними бухгалтерськими документами, що оформлюються на підставі договору та не можуть бути його додатками. Надання актів приймання передачі не передбачено вимогами тендерної документації.
З приводу не відповідності між датами укладання договору та специфікації, аналогічну помилку виявлено у оприлюдненому Замовником (Комунальна медична установа "Міська клінічна лікарня №3") договорі за результатами закупівлі UA-2017-06-12-000945-b. Тож надана Переможцем сканована копія договору № 122 від 19.07.2017 повністю автентична з примірником КМУ "Міська клінічна лікарня №3".
Видаткові накладні до аналогічного договору містять підпис відповідальної особи та печатку закладу, що свідчить про поставку зазначеного товару належної якості та в повному обсязі. Перелік товарів та загальна вартість поставки відповідає наданому аналогічному договору.
У п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Тому, відсутність номеру договору в видатковій накладній, наданою ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» Замовник вважає формальною (несуттєвою) помилкою відповідно до умов Тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, у разі наявності в технічних, якісних та кількісних характеристиках, у тому числі технічній специфікації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Відповідність запропонованого столика стоматолога технічним, якісним та кількісним характеристикам столику інструментальному медичному зазначено у тендерній пропозиції Переможця.
Враховуючи викладене, відсутні підстави для скасування рішення про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» закупівлі UA-2019-09-16-000323-c.
Відповідно Додатку 3 до Документації для підтвердження відповідності медико - технічним вимогам, учасник повинен надати у складі пропозиції декларацію відповідності, сертифікат якості, паспорт, інструкцію з використання (за наявності). Переможець виконав цю умову, надавши Сертифікат відповідності №UA.PS 000643-19, чинний на дату розкриття пропозицій, підписаний та завірений печаткою. Зазначимо, що згідно п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України. Замовник не несе відповідальності за документи, подані Учасниками, та не має повноважень для перевірки їх автентичності.
Відповідно до п.3.2 розділу І додатку 1 до тендерної документації Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону – це копія договору та копія(-ї) видаткових накладної(-их). Переможець виконав цю вимогу, надавши відповідні документи. Варто зазначити, що невід’ємною частиною договору є додатки до нього (зокрема Специфікація). Акти приймання-передачі, видаткові, товарно-транспортні накладні є первинними бухгалтерськими документами, що оформлюються на підставі договору та не можуть бути його додатками. Надання актів приймання передачі не передбачено вимогами тендерної документації.
З приводу не відповідності між датами укладання договору та специфікації, аналогічну помилку виявлено у оприлюдненому Замовником (Комунальна медична установа "Міська клінічна лікарня №3") договорі за результатами закупівлі UA-2017-06-12-000945-b. Тож надана Переможцем сканована копія договору № 122 від 19.07.2017 повністю автентична з примірником КМУ "Міська клінічна лікарня №3".
Видаткові накладні до аналогічного договору містять підпис відповідальної особи та печатку закладу, що свідчить про поставку зазначеного товару належної якості та в повному обсязі. Перелік товарів та загальна вартість поставки відповідає наданому аналогічному договору.
У п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Тому, відсутність номеру договору в видатковій накладній, наданою ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» Замовник вважає формальною (несуттєвою) помилкою відповідно до умов Тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, у разі наявності в технічних, якісних та кількісних характеристиках, у тому числі технічній специфікації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Відповідність запропонованого столика стоматолога технічним, якісним та кількісним характеристикам столику інструментальному медичному зазначено у тендерній пропозиції Переможця.
Враховуючи викладене, відсутні підстави для скасування рішення про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» закупівлі UA-2019-09-16-000323-c.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Літпол-Україна" |
236 580,00
UAH з ПДВ
|
236 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
384 630,00
UAH з ПДВ
|
299 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА |
398 957,00
UAH з ПДВ
|
299 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Шуман Вадим |
399 918,00
UAH з ПДВ
|
366 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ" |
399 717,44
UAH з ПДВ
|
399 717,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Літпол-Україна" #32134535 |
Відхилено |
236 580,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 10:07
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ #1758905633 |
Відхилено |
299 980,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 10:42
|
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА #2413302206 |
Відхилено |
299 990,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 15:14
|
Фізична особа - підприємець Шуман Вадим #3116425295 |
Відхилено |
366 300,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 13:32
|
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ" #40433374 |
Переможець |
399 717,44
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дод 2 договір 201.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 11:59
|
дод1 договір 201 підписано.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 13:20
|
договір 201 підписано | укладений |
28 жовтня 2019 13:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару через документально підтверджені об’єктивні обставини |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |