Меблі медичного призначення
Очікувана вартість
401 340,00 UAH
UA-2019-09-16-000323-c 8be5c2afbfbc4e259148a8f4568188d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження замовника: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа замовника: Ідрісов Костянтин Георгійович
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 13:07
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 13:07
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 14:47
Очікувана вартість: 401 340,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Стіл інструментальний медичний-10шт. Стіл маніпуляційний-6шт. Кушетка оглядова-8шт. Штатив для інфузій-5шт. Стіл анестезіолога-7шт. Шафа медична двостулкова із сейфом-8шт. Шафа медична одностулкова із сейфом-9шт. Тумбочка приліжкова-115шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Стіл інструментальний медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
6 шт
Стіл маніпуляційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
8 шт
Кушетка оглядова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38458 — Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний
5 шт
Штатив для інфузій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36069 — Стійка для внутрішньовенних вливань
7 шт
Стіл анестезіолога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13951 — Стіл на анестезіологічні інструменти
8 шт
Шафа медична двостулкова із сейфом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40599 — Шафа для зберігання приладів
9 шт
Шафа медична одностулкова із сейфом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40599 — Шафа для зберігання приладів
115 шт
Тумбочка приліжкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10531 — Приліжкова шафа

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 вересня 2019 13:28
Електронний цифровий підпис
16 вересня 2019 13:04
ТД меблі медичного призначення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-000323-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1758905633
Дата подання: 07 жовтня 2019 15:05
Прошу надати роз"яснення щодо підстав відхилення.
Замовник як на підставу для відхилення Тендерної пропозиції ФОП Назаренко А.М. посилається на відсутність копій 4, 5, 6 сторінок паспорту,
Відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, перша, третя, четверта, п’ята та шоста сторінки паспорта громадянина України призначені для розміщення на них фотографій власника.
При цьому, фотографії власників паспорту підлягають вклеюванню до паспорту в момент його видачі, а також при досягненні власником паспорту 25- та 45 -річного віку.
Фізична особа -підприємець Назаренко Анатолій Михайлович, 1948 року народження, на момент видачі йому паспорту громадянина України в 2001 році вже досяг 53-річного віку, в зв’язку з чим більше фотографії йому на паспорт не вклеювались і вклеєні бути не можуть, а тому сторінки паспорту з 4 по 6 у нього пусті.
За таких обставин прошу членів Тендерного комітету Замовника надати роз"яснення, яка саме інформація міститься на пустих 4, 5 та 6 сторінка паспорту , через відсутність якої тендерна пропозиція учасника, що заощаджує 100 000 грн бюджетних коштів, повинна бути відхилена? Ат також прошу пояснити яким чином відсутність сканованих копій ПУСТИХи сторінок паспорту укчасника впливає на зміст тендерної пропозиції учасника (технічні характеритсики запропонованого товару, його вартість та відповідність учасника кваліфікаційним критеріямЗ)?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 12:07
У відповідь на звернення повідомляємо наступне:
Відповідно п. 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 р. № 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Згідно п.11 тендерної документації Замовника вимагалось надати саме сторінки 1-6 та місце проживання. Не надавши 4-6 сторінку паспорту, Учасник порушив умови тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-000323-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1758905633
Дата подання: 15 жовтня 2019 14:44
ВИМОГА
Повний текст у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 16:45
Відсутні підстави для скасування рішення про відхилення та повторної оцінки тендерної пропозиції Назаренко А.М. закупівлі UA-2019-09-16-000323-c.
Номер вимоги: UA-2019-09-16-000323-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1758905633
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:41
Вимога
Повний текст вимоги міститься в файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2019 15:45
У відповідь на вимогу до закупівлі UA-2019-09-16-000323-c повідомляємо наступне:
Відповідно Додатку 3 до Документації для підтвердження відповідності медико - технічним вимогам, учасник повинен надати у складі пропозиції декларацію відповідності, сертифікат якості, паспорт, інструкцію з використання (за наявності). Переможець виконав цю умову, надавши Сертифікат відповідності №UA.PS 000643-19, чинний на дату розкриття пропозицій, підписаний та завірений печаткою. Зазначимо, що згідно п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України. Замовник не несе відповідальності за документи, подані Учасниками, та не має повноважень для перевірки їх автентичності.
Відповідно до п.3.2 розділу І додатку 1 до тендерної документації Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону – це копія договору та копія(-ї) видаткових накладної(-их). Переможець виконав цю вимогу, надавши відповідні документи. Варто зазначити, що невід’ємною частиною договору є додатки до нього (зокрема Специфікація). Акти приймання-передачі, видаткові, товарно-транспортні накладні є первинними бухгалтерськими документами, що оформлюються на підставі договору та не можуть бути його додатками. Надання актів приймання передачі не передбачено вимогами тендерної документації.
З приводу не відповідності між датами укладання договору та специфікації, аналогічну помилку виявлено у оприлюдненому Замовником (Комунальна медична установа "Міська клінічна лікарня №3") договорі за результатами закупівлі UA-2017-06-12-000945-b. Тож надана Переможцем сканована копія договору № 122 від 19.07.2017 повністю автентична з примірником КМУ "Міська клінічна лікарня №3".
Видаткові накладні до аналогічного договору містять підпис відповідальної особи та печатку закладу, що свідчить про поставку зазначеного товару належної якості та в повному обсязі. Перелік товарів та загальна вартість поставки відповідає наданому аналогічному договору.
У п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Тому, відсутність номеру договору в видатковій накладній, наданою ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» Замовник вважає формальною (несуттєвою) помилкою відповідно до умов Тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, у разі наявності в технічних, якісних та кількісних характеристиках, у тому числі технічній специфікації посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Відповідність запропонованого столика стоматолога технічним, якісним та кількісним характеристикам столику інструментальному медичному зазначено у тендерній пропозиції Переможця.

Враховуючи викладене, відсутні підстави для скасування рішення про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» закупівлі UA-2019-09-16-000323-c.

Документи подані скаржником

15 жовтня 2019 14:44
ВИМОГА.pdf

Документи

17 жовтня 2019 16:45
Відповідь на Вимогу

Документи подані скаржником

21 жовтня 2019 09:41
Вимога на Переможця.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Літпол-Україна" 236 580,00
UAH з ПДВ
236 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ 384 630,00
UAH з ПДВ
299 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 398 957,00
UAH з ПДВ
299 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Шуман Вадим 399 918,00
UAH з ПДВ
366 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ" 399 717,44
UAH з ПДВ
399 717,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 12:53
sign.p7s
01 жовтня 2019 12:51
Прорпозиція.pdf
01 жовтня 2019 12:51
Прпозиція 2стр.pdf
01 жовтня 2019 12:51
Медичні меблі.pdf
01 жовтня 2019 12:51
Лист роз-ня.pdf
01 жовтня 2019 12:51
паспорти.pdf
01 жовтня 2019 12:51
сертифікат УКРСЕПРО.pdf
01 жовтня 2019 12:51
сертифікат ISO 9001.pdf
01 жовтня 2019 12:51
СВ НДС ЛИТПОЛ.pdf
01 жовтня 2019 12:51
Паспорт Коршунова Ю.Г..pdf
01 жовтня 2019 12:51
Накладна Краматорськ.PDF
01 жовтня 2019 12:51
ІПН Коршунова Ю.Г..pdf
01 жовтня 2019 12:51
Додаток до статуту.pdf
01 жовтня 2019 12:51
договір Краматорськ.pdf
01 жовтня 2019 12:51
Довіреність_Коршунова.PDF
01 жовтня 2019 12:51
Відгук Краматорськ.PDF
01 жовтня 2019 12:51
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:01
sign.p7s
01 жовтня 2019 10:57
Технічна частина.zip
01 жовтня 2019 10:57
Пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 10:57
Відповідність вимогам.zip

Публічні документи

24 вересня 2019 03:01
Персонал.pdf
24 вересня 2019 03:01
Довідка про рахунок 1.pdf
24 вересня 2019 03:01
Довідка статистика.pdf
24 вересня 2019 03:01
МТБ.pdf
24 вересня 2019 03:01
Відомості про Учасника.pdf
24 вересня 2019 03:01
Ст17.pdf
24 вересня 2019 03:01
Витяг з ЄДР.pdf
24 вересня 2019 03:01
Авто.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 12:46
sign.p7s
01 жовтня 2019 12:41
sign.p7s
01 жовтня 2019 12:40
sign.p7s
01 жовтня 2019 12:38
sign.p7s
01 жовтня 2019 12:38
sign.p7s
01 жовтня 2019 12:37
Відповідність.rar
01 жовтня 2019 12:37
Кваліф.rar
01 жовтня 2019 12:37
Технічна.rar

Публічні документи

16 жовтня 2019 17:18
Інформація ст.17 Закону
16 жовтня 2019 17:18
Довідка МВС України
01 жовтня 2019 10:53
sign.p7s
30 вересня 2019 08:41
52 Лист-гарантія.pdf
30 вересня 2019 08:41
51 Лист-згода.pdf
30 вересня 2019 08:41
49 Гарантійний лист2.pdf
30 вересня 2019 08:41
48 Гарантійний лист1.pdf
30 вересня 2019 08:41
45 Чисті активи.pdf
30 вересня 2019 08:41
43 Довідка.pdf
30 вересня 2019 08:41
42 Висновок.pdf
30 вересня 2019 08:41
40 Сертифікати ISO 9001 .pdf
30 вересня 2019 08:41
39 Лист Укрмедсерт.pdf
30 вересня 2019 08:41
37 Паспорт Штатив ШДВ-5Н.pdf
30 вересня 2019 08:41
36 Паспорт Шафа ШМ-М.pdf
30 вересня 2019 08:41
35 Паспорт Шафа ШМ-Д-М-С.PDF
30 вересня 2019 08:41
28 17-9.pdf
30 вересня 2019 08:40
14 Аналогічний Договір.pdf
30 вересня 2019 08:40
9 Витяг ЕДР 26.09.19.pdf
30 вересня 2019 08:40
8 Копія витягу ПДВ.pdf
30 вересня 2019 08:40
5 Наказ про призначення.pdf
30 вересня 2019 08:40
4 Відомості про Учасника.pdf
30 вересня 2019 08:40
3 Проект Договору.pdf
30 вересня 2019 08:40
1 Реєстр документів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Літпол-Україна"
#32134535
Відхилено 236 580,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 10:07
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАЗАРЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#1758905633
Відхилено 299 980,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 10:42
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2413302206
Відхилено 299 990,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:14
Фізична особа - підприємець Шуман Вадим
#3116425295
Відхилено 366 300,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 13:32
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"
#40433374
Переможець 399 717,44
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:34

Документи

07 жовтня 2019 10:07
sign.p7s
07 жовтня 2019 10:03
Протокол 208

Документи

07 жовтня 2019 10:42
sign.p7s
07 жовтня 2019 10:40
Протокол 209

Документи

07 жовтня 2019 15:13
sign.p7s
07 жовтня 2019 14:28
Протокол 210

Документи

10 жовтня 2019 13:32
sign.p7s
10 жовтня 2019 13:30
Протокол 213

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"
#40433374
399 717,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 жовтня 2019 13:20
договір 201 підписано укладений
28 жовтня 2019 13:18
Дод 2 договір 201.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 12:02
sign.p7s зміни до договору
11 листопада 2019 11:59
дод1 договір 201 підписано.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару через документально підтверджені об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку