Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів
Очікувана вартість
1 283 173,00 UAH
UA-2019-09-16-000318-c 91b055d28122475f9f95cb95bccf3690
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Сергій

+380463730022 booh@uopmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147612
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24
Контактна особа: Вовк Сергій
+380463730022
booh@uopmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:41
Очікувана вартість: 1 283 173,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 831,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп'ютерне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 шт
Комп'ютерне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська обл., Прилуки, вул.Вокзальна,24 (навчальні заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, співфінансування субвенції на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», кошти міського бюджету, кошти міського бюджету на виконання програми «Сприяння виконання депутатських повноважень депутатами Прилуцької міської ради на 2017-2020 роки, субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам с особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами , залишок освітньої субвенції 2018 року на придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат, субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів спрямованих на підвищення якості освіти, співфінансування субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів спрямованих на підвищення якості освіти Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 12:59
ДКТ комп'ютери 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:23
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1)Учасник залишає за собою право запропонувати товар з аналогічними технічними характеристиками, але не менше ніж характеристики вказаними в тендерній документації замовника. Бажано пропонувати марку товару згідно тендерної документації.
2)Згідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент та аналог за умов відповідності опису елементу, тому технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
3)Допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 1 195 965,00
UAH з ПДВ
1 182 579,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 1 228 001,64
UAH з ПДВ
1 191 857,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис
09 жовтня 2019 14:19
Довідка_МВС.jpg
09 жовтня 2019 10:09
Довідка_ДФС.jpg
09 жовтня 2019 10:09
Довідка-банкрутство_.pdf
09 жовтня 2019 10:09
Довідка_Корупція.pdf
04 жовтня 2019 14:16
Електронний підпис
01 жовтня 2019 11:20
Електронний підпис
01 жовтня 2019 11:15
РЕЄСТР.pdf
01 жовтня 2019 11:15
Авторизаційні листи.zip
01 жовтня 2019 11:15
Досвід_.zip
01 жовтня 2019 11:15
Сертифікати.zip
01 жовтня 2019 11:15
Інструкціїї.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 1 182 579,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 09:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
1 182 579,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 12:54
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 17:23
додаткова угода (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2019 17:23
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 17:38
договір бн.pdf укладений
25 жовтня 2019 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 182 579,00
UAH (в тому числі ПДВ 197 096,50 UAH)