Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000285-b ● 3bb1eeaa19b24aa49ea509124dfcf4bd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ агропромислового розвитку Гуляйпільської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 00731324 |
Місцезнаходження: | 70202, Україна , Запорізька обл., місто Гуляйполе, вулиця Шевченка, будинок 21 |
Контактна особа: |
Павліченко Марина Володимирівна +380614541242 upravls@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 10:09 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 10:09 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 15:33 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70200, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Шевченка, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 10:05 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:40
Дата відповіді: 17 вересня 2019 15:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації нами не було вказано торгові марки та моделі товару з метою збільшення можливості надання пропозицій які відповідають вказаним параметрам та очікуваній вартості закупівлі.
2.Ми як Замовник зацікавлені в детальній інформації щодо якості товару. Тому просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також хочемо додатково зазначити, що переваги будуть надаватися таким торговим маркам як: LENOVO, ASUS, AСER, HP. Просимо учасників надавати пропозиції оригінальних моделей (не аналогів).
3. До участі в закупівлі ми допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Чи являється учасник платником ПДВ чи ні значення не має.
4. Ми будемо розглядати ціну пропозиції ФОП неплатника ПДВ як остаточну ціну. Порівнюватися будуть ціни учасника платника ПДВ – з ПДВ, учасника не платника ПДВ – без ПДВ.
2.Ми як Замовник зацікавлені в детальній інформації щодо якості товару. Тому просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також хочемо додатково зазначити, що переваги будуть надаватися таким торговим маркам як: LENOVO, ASUS, AСER, HP. Просимо учасників надавати пропозиції оригінальних моделей (не аналогів).
3. До участі в закупівлі ми допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Чи являється учасник платником ПДВ чи ні значення не має.
4. Ми будемо розглядати ціну пропозиції ФОП неплатника ПДВ як остаточну ціну. Порівнюватися будуть ціни учасника платника ПДВ – з ПДВ, учасника не платника ПДВ – без ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" #41111906 |
Відхилено |
9 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:32
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
9 900,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 10:15
|
договір ТОВ "КОМПАКОМ" | укладений |
30 вересня 2019 10:12
|