Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рама бокова, балка надресорна
Очікувана вартість
3 420 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000253-c 9f24e6d199324ef0a5c62beccc28b2c3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайдуліна Юлія Олександрівна

0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Зайдуліна Юлія Олександрівна
0574578063
ZAYDULINA@USV.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 3 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 шт
Рама бокова, балка надресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ не пізніше 30 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, але не раніше реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку-фактури, видаткової накладної, Товарно-транспортної накладної або залізничної накладної, Акту прийому-передачі товару (із вказаними номерами кожної одиниці товару), документів якості на поставлений ТОВАР та податкової накладної, в якій зазначено код товару згідно УКТ ЗЕД Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-000253-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 19 вересня 2019 10:19
Внесення змін до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2019 09:05

У відповідь на вимогу (про внесення змін до тендерної документації) № 40-13/276 від 19.09.2019р., повідомляємо, що на ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод» було направлено листа № 01-06/5269 від 19.09.2019 р., з проханням надати калькуляцію запропонованої вартості, з відповідними розшифровками по статтях витрат та довідку, що підтверджує рівень ціни такого товару на ринку.
А також на внесення запропонованих потенційним учасником змін до тендерної документації, щодо умов оплати (п.4.5) і змінити кількість днів відтермінування оплати за Товар - не пізніше 10 банківських днів з дати поставки Товару, повідомляємо, що згідно протоколу наради при членах правління АТ «Укрзалізниця» № Ц-З/66-19 від 07.08.2019р., на сьогоднішній день встановлена цільова модель відстрочки з постачальниками в 30 банківських днів.

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 10:19
Вимога

Інформація про відміну

Дата відміни
01 жовтня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій