Капітальний ремонт навчального корпусу №5 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м. Умань Черкаської області (кошти спеціального фонду)
Очікувана вартість
13 628 743,80 UAH
UA-2019-09-16-000244-c 1e182aea36084ebe893436377dd3e038
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Код ЄДРПОУ: 02125639
Місцезнаходження замовника: 20300, Україна, Черкаська обл., місто Умань, Садова 2
Контактна особа замовника: Ніколаєва Ольга Андріївна
+380474440889
nikolaieva1996@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 13 628 743,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 143,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні вимоги згідно проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт навчального корпусу №5 Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м. Умань Черкаської області (кошти спеціального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) лише на небюджетний рахунок, що відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені в цьому договорі. Для перерахуваня Підряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 1 робочого дня з дати укладення Договору, рахунок на оплату в якому зазначає необхіду суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного у п.3.1. Договору, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно п. 3.1.5. Договору. У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Підрядником Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Аванс 30 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 вересня 2019 11:56
Електронний цифровий підпис
16 вересня 2019 11:46
ТЗ.rar
16 вересня 2019 11:46
3.2. проект договору підряду_3.docx
16 вересня 2019 11:46
3.1.Тендерна документації_3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 до тендерної документації
Дата подання: 17 вересня 2019 12:03
Дата відповіді: 18 вересня 2019 17:15
Доброго дня! У тендерній пропозиції відсутній Додаток 2 до тендерної документації, а саме - Технічне завдання
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання, а саме всі види та обсяги робіт, що повинні бути виконані, в тому числі відомості про матеріали викладені в додатку №2 файл "ТЗ.rar", який оприлюднений в електронній системі о 11:46 год. 16 вересня 2019 року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА 12 394 872,00
UAH з ПДВ
12 394 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 18:50
sign.p7s
01 жовтня 2019 18:46
ГАРАНТІЯ.rar

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку