Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за руками та нігтями за кодом ДК 021:2015 33740000-9 (антисептичні засоби для рук)
Очікувана вартість
19 981,19 UAH
UA-2019-09-16-000236-a d783fb9cfcbc40fe9a7822e53d23fd7d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гладовська Ірина Володимирівна

+380512507522 gladovskaya@nik.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Гладовська Ірина Володимирівна
+380512507522
gladovskaya@nik.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 19 981,19 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 199,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями


Засоби для догляду за руками та нігтями за кодом ДК 021:2015 33740000-9 (антисептичні засоби для рук)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Вінсепт крем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Погранична,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
21 шт
Еконорм DEZ  антисептик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Погранична,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
21 шт
Еконорм DEZ РП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Погранична,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
21 шт
Маносепт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Погранична,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
33 шт
Пелесепт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Погранична,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару антисептичні засоби для рук Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 17 вересня 2019 10:59
Дата відповіді: 18 вересня 2019 09:31
У разі, якщо учасником пропонується товар, що є еквівалентом, то всі характеристики запропонованого еквіваленту товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики товару, що є предметом закупівлі. (ця вимога застосовується учасником при складанні Довідки про товар (п. 9 Додатку 2 до Документації) лише в разі наявності позначення «або еквівалент» в Технічній специфікації (Додаток 4 до Документації). Документальне підтвердження відповідності товар Копії документів, що підтверджують якість Товару згідно з вимогами законодавства України, встановленими для такого Товару (надаються постачальником під час постачання Товар Шановний Замовнику, тож ви збираєтесь розглядати еквіваленти , чи ні? Адже , в Законі Про публічні закупівлі чітко визначено про обов'язковий вираз "або еквівалент", якщо йде пряме посилання на конкретний засіб, іншого Закону немає. Тож додайте вираз "або еквівалент", тим більше ,що на ринку безліч подібних засобів , а то й кращих та за нижчою ціною, саме для того, щоб в закупівлі прийняли більше учасників з еквівалентами. І на останнє, чи суттєво для вас ,якщо в антисептичному засобі (остання позиція) все таки міститиметься маленька частка спирту від 1%до 10%?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого питання прийнято рішення внести зміни в документацію закупівлі.
Товар, який буде запропоновано учасником по позиції 5 Додатку 4 «Технічна специфікація», повинен відповідати всім вимогам і характеристикам, викладеним в Додатку 4 документації закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-000236-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 16 вересня 2019 18:17
невідповідність технічним вимогам
невідповідність технічним вимогам
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 09:40
Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що проведення допорогових закупівель регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»‚ затвердженою Наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019. При цьому адміністрація Миколаївського морського порту під час проведення всіх закупівель безумовно керується принципами здійснення закупівель, визначеними ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема – добросовісна конкуренція серед учасників і недискримінація учасників, у зв’язку з цим жодних обмежень або обмежуючих вимог для учасників щодо участі не встановлено.
За результатами розгляду Вашої вимоги по суті поставлених питань було прийнято рішення внести певні зміни в документацію закупівлі, виклавши Додаток 4 «Технічна специфікація» в новій редакції.
Відповідь надано згідно з протоколом засідання Робочої групи від 18.09.2019.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн" 14 745,54
UAH
14 745,54
UAH
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 16:53
Пропозиція.pdf
18 вересня 2019 16:53
Специфікація.pdf
18 вересня 2019 16:52
Лист Гарантія.pdf
18 вересня 2019 16:52
Довідка про товар.pdf
18 вересня 2019 16:52
Гарантійний Лист.pdf
18 вересня 2019 16:51
Відомості про учасника.pdf
18 вересня 2019 16:33
Статут.pdf
18 вересня 2019 16:33
Витяг 21.02.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн"
#19299605
Переможець 14 745,54
UAH
01 жовтня 2019 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Фарм-Лайн"
#19299605
14 745,54
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
235-В-МИФ-19 фарм-лайн ант зас для рук.pdf укладений
17 жовтня 2019 11:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 745,54
UAH