Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
14 500,00 UAH
UA-2019-09-16-000219-c ● e233a1483185449ba7049732c1b02468
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40391900 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Сидоренко Алла Миколаївна 0677576268 sam03.10.1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2019 10:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 11:17 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 14 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Багатофункціональний пристрій (лазерний принтер кольоровий) з доставкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Багатофункціональний пристрій (лазерний принтер кольоровий) з доставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЬКИЙ РАЙОН/М.ВІННИЦЯ, вул. Хмельницьке шосе,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
—
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після поставки товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 12:08 |
Додаткові вимоги БФП.docx |
16 вересня 2019 12:49 |
Додаткові характеристики.docx |
16 вересня 2019 11:31 |
протокол №8 від 16.09.2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:34
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, тому Замовник у своїй специфікації не вказував на жодну марку багатофункціонального пристрою.
Що стосується участі у закупівлях Учасників ФОП платників ПДВ чи не платників, повідомляємо, що Замовник не встановлює ніяких обмежень щодо участі. Критерієм оцінки є ціна, яка включає усі обов’язкові платежі та транспортні витрати з доставки товару до Замовника.
Що стосується участі у закупівлях Учасників ФОП платників ПДВ чи не платників, повідомляємо, що Замовник не встановлює ніяких обмежень щодо участі. Критерієм оцінки є ціна, яка включає усі обов’язкові платежі та транспортні витрати з доставки товару до Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
9 636,00
UAH з ПДВ
|
9 636,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
13 379,00
UAH з ПДВ
|
12 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
13 662,00
UAH з ПДВ
|
12 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
13 256,00
UAH з ПДВ
|
13 256,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
13 898,00
UAH з ПДВ
|
13 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" |
14 500,00
UAH з ПДВ
|
14 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТИЛЬ ЗАГАРІЯ" |
14 427,50
UAH з ПДВ
|
14 427,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Відхилено |
9 636,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 17:36
|
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" #2499113588 |
Переможець |
12 500,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог №125 від 07.10.19.pdf | укладений |
08 жовтня 2019 11:56
|
Дог №125 від 07.10.19.pdf | укладений |
08 жовтня 2019 11:54
|