Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж системи пожежної сигнлізації,оповіщення людей при пожежі та системи передавання тривожних сповіщень в КНП Чуднівська ЦРЛ
Очікувана вартість
798 013,00 UAH
UA-2019-09-16-000057-c faf773d5da544b1bbcf86f2aea8024de
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Холоднюк Тетяна

+380413921742 chudnivcrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУДНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01991961
Місцезнаходження: 13200, Україна , Житомирська обл., Чуднів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15
Контактна особа: Холоднюк Тетяна
+380413921742
chudnivcrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 11:26
Очікувана вартість: 798 013,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 980,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Монтаж системи пожежної сигнлізації,оповіщення людей при пожежі та системи передавання тривожних сповіщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Монтаж системи пожежної сигнлізації,оповіщення людей при пожежі та системи передавання тривожних сповіщень в КНП Чуднівська ЦРЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13200, Україна, Житомирська обл., Чуднів, Житомирська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

авто
Дата подання: 16 вересня 2019 11:07
Дата відповіді: 16 вересня 2019 13:33
Навіщо вимагаєте - Довідка в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) та завірена печаткою (за наявності), про наявність власного автотранспорту, в кількості не менше 2, для оперативних виїздів. Також надати копії свідоцтв про реєстрацію автомобілів. Які оперативні виїзди? У вас тендер на монтаж системи пожежної сигналізації.Під час виконання монтажу, працівники й так знаходяться на об"єкті. А після здачі передається організації, що здійснює технічний нагляд, та спостереження, які і здійснюю оперативні виїзди! Просимо видалити вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оперативні виїзди передбачаються для технічного обслуговування змонтованої сигналізації на період гарантії виконаних робіт, оскільки монтаж передбачає використання закуплених Вами матеріалів та обладнання з відповідним гарантійним терміном використання. Для Вас не стоїть завдання реагування на пожежні тривоги, цього в документаї не передбачається.
третя сторона
Дата подання: 16 вересня 2019 11:10
Дата відповіді: 16 вересня 2019 13:44
У складі пропозиції учасник надає лист від органу з інспектування систем протипожежного захисту щодо готовності прийняти участь у роботі з перевірки відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті (зазначити назву та адресу обʼєкту) у якості третьої сторони відповідно до додатку И ДБН В.2.5-56 з наданням сканованого з копії або з оригіналу атестату про акредитацію органу з інспектування на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17020:2014 у сфері інспектування систем протипожежного захисту тощо, виданий Національним агентством з акредитації України. Як учасник може заздалегість домовитись з третьою стороною, якщо він навіть не знає чи буде він працювати на даному об"єкті???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зауваження прийнято, внесені зміни в даний пункт документації
виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 16 вересня 2019 12:08
Дата відповіді: 16 вересня 2019 13:51
У пункті 6 документації зазначено вимогу надання: Копію дозволу на виконання монтажу, налагодження, технічного обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищенної небезпеки, якщо такі роботи чи мехінізми будуть задіяні при встановленні системи пожежної сигналізації. Чи не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції - надання декларації замість дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки дозволи на такі види робіт на теперішній час не видаються?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції від 10.04.2019) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» такі дозволи видаються .
обстеження об’єкту
Дата подання: 16 вересня 2019 12:14
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:01
Просимо видалити вимогу щодо обов’язкового обстеження об’єкту! Не всі учасники мають можливість виїхати на об'єкт. Учасники можуть бути зі всієї України, і їм виїзджати на об'єкт не вигідно, не знаючи чи буде він там взагалі працювати. Зважаючи на попередню закупівлю багато учасників, які б могли подати пропозицію, просто не знайшли часу виїхати на об'єкт! Згідно технічного завдання зрозуміло що та в якій кількості монтується. Будь-ласка не обмежуйте коло учасників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: яким чином можна виконувати роботи та скласти кошторис, якщо не бачити умов виконання робіт. Це ,щонайменше, поставить під сумнів достовірність поданого кошторису.
авто
Дата подання: 16 вересня 2019 13:42
Дата відповіді: 16 вересня 2019 13:56
Гарантія виконаних робіт не передбачає технічне обслуговування системи. Цим займається інша організація, що здійснює обслуговування згідно регламентів! Гаратнтія передбачає заміну обладнання, яке вийшло з ладу та інше, для цього учаснику не потрібно до вас їхати на 2х автомобілях! Є безліч інших способів дістатися оперативно на об"єкт! Вважаємо вимогу щодо наявності автомобілейв учасника дискримінаційною!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: задоволено. зміни внесено
виїзд
Дата подання: 16 вересня 2019 14:09
Дата відповіді: 18 вересня 2019 08:31
Надайте повну інформацію щодо встановлення, наприклад розроблений проект, і не вимагайте від учасників виїзду на об"єкт. Ви ж самі повинні бути зацікавлені щоб тендер відбувся, якщо учаснику не буде зрозумілий фронт робіт, то він по своєму бажанню може виїхати та подивитись умови виконання робіт! Виїзд на об"єкт дуже обмежує коло учасників, тим більше у вас скорочена процедура закупівлі. Досвідченому виконавцю не потрібен виїзд на об"єкт для визначення обсягу робіт! Дуже просимо прибрати вимогу на об"єкт, ми вже не перші цього вимагаємо, не обмежуйте участь учасників, які так хочуть прийняти участь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: технічної можливості відсканувати для завантаження розроблений проект, а саме широкоформатні креслення, у нас немає.
уточнення
Дата подання: 16 вересня 2019 14:17
Дата відповіді: 16 вересня 2019 16:22
Згідно дефектного акту - (Монтаж) Блок базовий на 20 променiв приймально-контрольного пускового концентратора ПС( ВЕЛЛЕЗ 120-400) шт 3, а Комплеккс багатоцільового оповіщенняВЕЛЛЕ3ш-120-400 шт 1. Тобто встановлення 3 шт, а закупівля 1 шт???
Відповідь: дякуємо за уважність, технічна помилка виправлена
помилки в дефектному акті!
Дата подання: 16 вересня 2019 15:35
Дата відповіді: 16 вересня 2019 16:29
Також в дефектному акті передбачені позиції встановлення Тірас-16П шт 1 та Тірас-16. 128П шт 1, але закупівля самих приладів не передбачена! Вони у Вас в наявності? чи учасник повинен сам визначити додаткові позиції до дефектного акту? чи не буде це помилкою вважатися, що кошторис розроблений не у відповідності до дефектного акту?? Приведіть у відповідність дефектний акт! Надайте проектну документацію і все буде всім зрозуміло. І відпаде потреба у виїзді на об"єкт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зміни в технічному завданні проведені відповідно до кошторису
обстеження
Дата подання: 18 вересня 2019 09:36
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:37
Просимо видалити вимогу щодо обов’язкового обстеження об’єкту! Не всі учасники мають можливість виїхати на об'єкт. Учасники можуть бути зі всієї України, і їм виїзджати на об'єкт не вигідно, не знаючи чи буде він там взагалі працювати. Зважаючи на попередню закупівлю багато учасників, які б могли подати пропозицію, просто не знайшли часу виїхати на об'єкт! Згідно технічного завдання зрозуміло що та в якій кількості монтується. Будь-ласка не обмежуйте коло учасників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дивись відповідь на дане питання вище
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-000057-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД., Код ЄДРПОУ:36859404
Дата подання: 02 жовтня 2019 10:49
Перегляд протоколу від 30.09.2019
Оскарження
ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» просить скасувати протокол щодо закупівлі «Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення людей при пожежі та системи передавання тривожних сповіщень в КНП Чуднівська ЦРЛ від 30.09.2019, так як документи ПП «Рейдер» не відповідають умовам закупівлі Замовника, а саме:
1. В копії наданого аналогічного договору № 25/06 від 25.06.2018 частково містяться дані, які неможливо прочитати (ймовірно, замальовані коректором). Також такі дані, містяться в актах примірної форми КБ-3 та КБ-2в доданих до даного договору та договору підряду № 30 від 20.12.2017.
Якщо інформація даних договорів є конфіденційною, то потрібно було надати довідку про конфіденційність. Водночас, виходячи зі змісту наданих договорів та/або їх частин, вони не містять інформації, що дані договори та/або їх частини є конфіденційними.
Також слід нагадати, що використання публічних/бюджетних коштів не може становити комерційну таємницю.
Також договір №30 від 20.12.2017 надано не повністю, а лише першу та останню сторінку.
2. Гарантійний лист органу інспектування виданий 30.08.2019 за № 48, тобто раніше дати оголошення закупівлі - 16.09.2018.
Також просимо урахувати наведену інформацію при розгляді даної скарги і прийняття рішення у відповідності документації учасників вимогам тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2019 10:06
1) У тендерній документації стоїть вимога : "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2015-2019 роки. Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують досвід виконання зобов’язань у учасника щодо даного предмету закупівлі". У представлнеому договорі № 25/06 від 25.06.2018р міститься достатньо інформації про досвід виконання договру, плюс в системі ПРОЗОРРО по даному договору є всі дані в закупівлі UA-2018-05-24-000621-b , про що може пересвідчитися кожен - дані відкриті.
2) Дана закупівля є повторно об'явленою. Попередня закупівля UA-2019-08-22-001902-c , що не відбулася , була обявлена 22.08.2019. Тому Гарантійний лист органу інспектування виданий 30.08.2019 за № 48 є правомірним, оскільки стосується одного предмету закупівлі.
Тому , зважаючи на вищевказане, рішення тендерного комітету залишається без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РЕЙДЕР" 471 484,86
UAH з ПДВ
471 484,86
UAH з ПДВ
Документи
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. 789 592,44
UAH з ПДВ
789 592,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 16:32
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:26
чуднів.rar

Публічні документи

24 вересня 2019 11:41
Електронний підпис
24 вересня 2019 11:36
CH_Pdf.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РЕЙДЕР"

ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
Переможець 471 484,86
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 13:47

Документи

30 вересня 2019 13:47
протокол пож.сиг.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
471 484,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2019 13:47
протокол пож.сиг.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20191030_0002.pdf укладений
30 жовтня 2019 15:28
договір Рейдер9 (1).jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:41
договір Рейдер8 (1).jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:41
договір Рейдер7 (1).jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:41
договір Рейдер6 (1).jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:41
договір Рейдер5 (1).jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:41
договір Рейдер4 (1).jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:41
договір Рейдер3 (1).jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:41
договір Рейдер2 (1).jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:41
договір Рейдер1 (1).jpg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:41
Д_19-05_500 ПП «Рейдер», пожежна сигналізація.pdf укладений
09 жовтня 2019 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з обмеженим фінансуванням
Номер договору про закупівлю: 19-05/500
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутність фінансування