Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних процедур товарів служ Вангородська Ол Миколаївна +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 08:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 15:09 |
Очікувана вартість: | 2 980 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 89400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | по кожній партії | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 07:59 |
ЗПЧ вставка пантографа.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
1.2.Позитивний лист-відгук від одного із структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця», у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі (вставка пантографа).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000026 ● 312e0ea7ee94476bb8297767ef8fec9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 195
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-09-16-000004-a дані автоматичних індикаторів ризиків
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-11-06 08:30:06
Заперечення
Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі
31 жовтня 2019 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Вставка пантографа вугільна (власні кошти підприємства)» номер ID оголошення: UA-2019-09-16-000004-a (далі ‒ Висновок).
Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку з огляду на наступне.
По першому пункту висновку Державної аудиторської служби України Замовником згідно ст. 11 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримані всі вимоги: Рішення тендерного комітету оформлене протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету. Протокол підписаний всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. Відмови члена тендерного комітету підписати протокол не було.
Тому вважаємо що згідно закону України «Про публічні закупівлі» Замовником дотримані вимоги в цій частині.
По другому пункту висновку Державної аудиторської служби України керуючись ст. 23 п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Однак у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Що було зроблено Замовником.
Тому вважаємо що згідно закону України «Про публічні закупівлі» Замовником дотримані вимоги в цій частині.
- Заперечення.PDF
- ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції ЕЛЕКТРОТЕХ.doc
- ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції ТРАНСІНВЕСТ.doc
- 810-1 продовження.PDF
- 810-2 продовження.PDF
- Протокол №810-1.PDF
- Протокол №810-2.PDF
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення частини четвертої статті 11 та частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ" #31350229 |
Відхилено |
2 980 000,00
UAH
|
09 жовтня 2019 10:41
|
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" #39270330 |
Переможець |
2 980 000,00
UAH
|
16 жовтня 2019 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 14:21
|
Звіт 191234.pdf | укладений |
07 серпня 2020 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:01
|
ДУ 1 трансінвест 000004-а.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 14:58
|
Трансінвест 000004-а.pdf | укладений |
01 листопада 2019 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-191234/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-191234/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |