Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34630000-2 вставка пантографа вугільна (власні кошти підприємства)
Очікувана вартість
2 980 000,00 UAH
UA-2019-09-16-000004-a a51c6affd2e2441b82fb37336ee689eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних процедур товарів служ Вангородська Ол Миколаївна

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних процедур товарів служ Вангородська Ол Миколаївна
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 08:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 15:09
Очікувана вартість: 2 980 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Детальний опис зазначено у Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кг
34630000-2 вставка пантографа вугільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по кожній партії Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 07:59
ЗПЧ вставка пантографа.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 16 вересня 2019 11:03
Дата відповіді: 23 вересня 2019 08:28
Необхідно надати позитивний лист-відгук від одного із структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця», у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору беспосередньо на виконання аналогічного договору чи просто мати підтверждення стосунків із АТ «Укрзалізниця» з будь-якого предмету закупівлі?
Відповідь: Учасник повинен надати наступні документи у складі тендерної пропозиції:
1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
1.2.Позитивний лист-відгук від одного із структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця», у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі (вставка пантографа).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000026 ● 312e0ea7ee94476bb8297767ef8fec9d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2019 № 195
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-09-16-000004-a дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-06 08:30:06

Заперечення

Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі
31 жовтня 2019 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Вставка пантографа вугільна (власні кошти підприємства)» номер ID оголошення: UA-2019-09-16-000004-a (далі ‒ Висновок).
Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку з огляду на наступне.
По першому пункту висновку Державної аудиторської служби України Замовником згідно ст. 11 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримані всі вимоги: Рішення тендерного комітету оформлене протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету. Протокол підписаний всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. Відмови члена тендерного комітету підписати протокол не було.
Тому вважаємо що згідно закону України «Про публічні закупівлі» Замовником дотримані вимоги в цій частині.
По другому пункту висновку Державної аудиторської служби України керуючись ст. 23 п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Однак у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Що було зроблено Замовником.
Тому вважаємо що згідно закону України «Про публічні закупівлі» Замовником дотримані вимоги в цій частині.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення частини четвертої статті 11 та частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ" 2 980 000,00
UAH
2 980 000,00
UAH
Документи
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" 2 980 000,00
UAH
2 980 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 19:17
Цінова.pdf
01 жовтня 2019 19:17
Технічна.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:59
МВС.pdf
16 жовтня 2019 16:59
ДПІ.pdf
02 жовтня 2019 13:02
Електронний підпис
02 жовтня 2019 13:02
Ліцензія_Повноваження.zip
02 жовтня 2019 13:02
5 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 жовтня 2019 13:02
2 Стаття 17.pdf
02 жовтня 2019 13:02
14 Рішення 2-02.pdf
02 жовтня 2019 13:02
14 Протокол.pdf
02 жовтня 2019 13:02
14 Наказ 2.pdf
02 жовтня 2019 13:02
1 Відгуки.pdf
02 жовтня 2019 13:02
1 Аналогічні договори.pdf
02 жовтня 2019 13:02
ТУ вставка.pdf
02 жовтня 2019 13:02
Технічна специфікація.pdf
02 жовтня 2019 13:02
Исо новое.pdf
02 жовтня 2019 13:02
все согласования.pdf
02 жовтня 2019 13:02
7 Захист довкілля.pdf
02 жовтня 2019 13:02
4 Дилерський лист.pdf
02 жовтня 2019 13:02
2 Декларация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ"

ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ"
#31350229
Відхилено 2 980 000,00
UAH
09 жовтня 2019 10:41
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
Переможець 2 980 000,00
UAH
16 жовтня 2019 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
2 980 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 14:21
Звіт 191234.pdf укладений
07 серпня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:01
ДУ 1 трансінвест 000004-а.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:01
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:58
Трансінвест 000004-а.pdf укладений
01 листопада 2019 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-191234/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-191234/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 291 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 715 200,00 UAH)