Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування) (за кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
8 420 203,00 UAH
UA-2019-09-14-000021-a 9cc951b7b0f449469e3a9f090797b818
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна

+380574522015 uzhkgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Оридорога Тетяна
+380574522015
uzhkgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:35
Очікувана вартість: 8 420 203,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84 202,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування) (за кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. зі змінами). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2019 13:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2019 13:00
ТД_Карла Маркса.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000018 ● 60289adb635348b0ad393a79988b51d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 12:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.10.2019 № 261
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 29.10.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.10.2019 № 261

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

12 UA-2019-09-14-000021-a 14.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 8 419 262,11
UAH з ПДВ
8 419 262,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 8 420 202,00
UAH з ПДВ
8 420 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 09:44
Електронний підпис
25 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис
25 жовтня 2019 09:38
Документи переможця.pdf
27 вересня 2019 14:53
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:48
9.Копія Статуту.pdf
27 вересня 2019 14:48
15.Проект Договору.pdf
27 вересня 2019 14:48
6.Банківська гарантія.rar
27 вересня 2019 14:47
10.1.Транспортні схеми.pdf
27 вересня 2019 14:47
13.Ліцензія.pdf
27 вересня 2019 14:47
4.2.Календарний графік.pdf
27 вересня 2019 14:47
0.Реєстр документів.pdf
27 вересня 2019 14:47
1.Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 14:47
2.2.2.Лист-підтвердження.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 10:57
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 16:51
повноваження підпису.pdf
26 вересня 2019 16:51
Кошторисний розрахунок.pdf
26 вересня 2019 16:50
календарний графік.pdf
26 вересня 2019 16:50
кавліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 8 419 262,11
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
8 419 262,11
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 16:12
Договір 507.PDF укладений
11 листопада 2019 16:12
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 11:17
Договір 507.PDF укладений
08 листопада 2019 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з технцічною помилкою викласти договір у новійі редакції.
Номер договору про закупівлю: 507
Договір:
Номер додаткової угоди: 507
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Не зареєстрований в ораганах ДКСУ через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.