Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки АО (25-70)
Очікувана вартість
243 000,00 UAH
UA-2019-09-13-002587-b c34ef1e206954cb1bda2c14a3502d2f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Небога Вікторія Іванівна

+380484821731 sarata_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРАТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ САРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 01998880
Місцезнаходження: 68200, Україна , Одеська обл., Саратський район, селище міського типу Сарата, вулиця Соборна, будинок 2
Контактна особа: Небога Вікторія Іванівна
+380484821731
sarata_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:38
Очікувана вартість: 243 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 т
Вугілля кам'яне марки АО (25-70)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68200, Україна, Одеська область, Саратський район, селище міського типу Сарата, вулиця Соборна, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 16 вересня 2019 20:25
Дата відповіді: 16 вересня 2019 23:23
Просимо викласти тедерну документацію у форматі з можливістю копіювання.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, але Ваше звернення не відповідає вимогам даної статті, оскільки не містить прохання надати роз’яснення щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Окрім цього, додатково повідомляємо, що необхідні для редагування учасниками додатки до тендерної документації викладені у форматі Word (*.docx).
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 18 вересня 2019 23:23
п. 3.4 Додатку № 1 до тендерної документації є дикримінаційнийним, тому що учасники не зобовязовані на момент подачі тендерної пропозиції викупати у постачальника або виробника товар, що є предметом даної закупівлі. Крім того, просимо надати інформацію про правові підстави встановлення Вами вимог щодо завіряння документів постачальником або виробником. Зазачаємо, що дана вимога є дискримінаційноу і визнавалась такою АМКУ неодноразово. Отже поясніть, будь ласка, яким нормативно-правовим актом ви керуввались, коли прописували вимоги, виконання яких не залежить від учасника, а залежить від третіх осіб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі з метою надання гарантій щодо вчасного постачання товару, визначено умови п. 3.4 Додатку №1 до тендерної документації, де зазначено, що учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо спроможності поставити товар у строк з моменту отримання відповідної від Замовника заявки та документи, що підтверджують одержання товару від виробника (постачальника) відповідної якості.
Вимоги п. 3.4 Додатку №1 до тендерної документації, встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а гарантійний лист щодо спроможності поставити товар у строк, який вимагається, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками гарантійного листа, відповідно до п. 3.4 Додатку №1 тендерної документації, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, вимоги п. 3.4 Додатку №1 тендерної документації, можуть бути виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та відповідний гарантійний лист може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 199 541,00
UAH з ПДВ
186 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" 205 076,20
UAH з ПДВ
187 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 231 250,00
UAH з ПДВ
231 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 242 979,00
UAH з ПДВ
242 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 09:10
Електронний підпис
10 жовтня 2019 08:12
Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
10 жовтня 2019 08:12
Загальна ст 17.pdf
10 жовтня 2019 08:12
Довідка МВС.pdf
10 жовтня 2019 08:12
Довідка ДФС.pdf
09 жовтня 2019 16:44
Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:44
Загальна ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:44
Довідка МВС.pdf
09 жовтня 2019 16:44
Довідка ДФС.pdf
09 жовтня 2019 16:43
Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:43
Загальна ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:43
Довідка МВС.pdf
09 жовтня 2019 16:43
Довідка ДФС.pdf
09 жовтня 2019 16:42
Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:42
Загальна ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:42
Довідка МВС.pdf
09 жовтня 2019 16:42
Довідка ДФС.pdf
09 жовтня 2019 16:41
Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:41
Загальна ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:41
Довідка МВС.pdf
09 жовтня 2019 16:41
Довідка ДФС.pdf
09 жовтня 2019 16:39
Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:39
Загальна ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:39
Довідка МВС.pdf
09 жовтня 2019 16:39
Довідка ДФС.pdf
09 жовтня 2019 16:37
Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:37
Загальна ст 17.pdf
09 жовтня 2019 16:37
Довідка МВС.pdf
09 жовтня 2019 16:37
Довідка ДФС.pdf
09 жовтня 2019 16:16
Довідка ДФС.pdf
27 вересня 2019 12:31
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:30
38. копія трансп.pdf
27 вересня 2019 12:30
37. навантажувач.pdf
27 вересня 2019 12:30
36. довідка матбаза.pdf
27 вересня 2019 12:30
32. лист розясн пдв.pdf
27 вересня 2019 12:30
31. лист розясн п.5ч.1ст17.pdf
27 вересня 2019 12:30
45. протокол зборів 11.pdf
27 вересня 2019 12:30
44. протоколи.pdf
27 вересня 2019 12:30
42. тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 12:30
41.5. підтвердж.pdf
27 вересня 2019 12:30
41.4. підтвердж.pdf
27 вересня 2019 12:30
25. техпаспорт.pdf
27 вересня 2019 12:30
41.3. підтвердж.pdf
27 вересня 2019 12:30
41.2. підтвердж.pdf
27 вересня 2019 12:29
23.1. копія походж.pdf
27 вересня 2019 12:29
41.1. підтв.pdf
27 вересня 2019 12:29
40. довідка працівники.pdf
27 вересня 2019 12:29
17. Д4.pdf
27 вересня 2019 12:29
15. проект договору.pdf
27 вересня 2019 12:29
13. копія паспорт і код.pdf
27 вересня 2019 12:29
12. витяг з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 12:29
10. Статут 2019.pdf
27 вересня 2019 12:29
8. виписка з прот. 11.pdf
27 вересня 2019 12:29
7. Д5.pdf
27 вересня 2019 12:29
4. інф відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

29 вересня 2019 08:45
Електронний підпис
29 вересня 2019 08:42
17 . ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 вересня 2019 08:42
4_64DC~1.PDF

Публічні документи

28 вересня 2019 18:01
Електронний підпис
28 вересня 2019 17:53
технічна специфікація.pdf
28 вересня 2019 17:53
тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2019 17:53
довідка про працівників.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 19:31
Статут.pdf
27 вересня 2019 19:31
Сертифікат якості_АО 25-70.PDF
27 вересня 2019 19:31
Опис.pdf
27 вересня 2019 19:31
Накази_директор.pdf
27 вересня 2019 19:31
Копія паспорту.pdf
27 вересня 2019 19:31
Копія Витягу з ЄДРЮОФОП.pdf
27 вересня 2019 19:31
Довідка_ст.17.PDF
27 вересня 2019 19:31
Довідка_працівники.PDF
27 вересня 2019 19:31
Довідка_ПДВ.PDF
27 вересня 2019 19:31
Довідка_МТБ_власність.PDF
27 вересня 2019 19:31
Довідка_ліцензія.pdf
27 вересня 2019 19:31
Довідка_довкілля.PDF
27 вересня 2019 19:31
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
27 вересня 2019 19:31
Відгук_Б.Д. КЕЧ.pdf
27 вересня 2019 19:31
Витяг_ПДВ.PDF
27 вересня 2019 19:31
Виписка_ТОП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 186 199,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 19:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 19:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
186 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 11:01
додаток 2.jpg укладений
21 жовтня 2019 10:59
додаток 1.jpg укладений
21 жовтня 2019 10:59
Договір.rar укладений
21 жовтня 2019 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 186 199,00
UAH