Капітальний ремонт частини будівлі Дублянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснокутської районної ради Харківської області (вхідної групи і ганку та улаштування пішохідної доріжки) за адресою: с. Дублянка, вул. Заводська, буд. 3 Краснокутського району Харківської області (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
614 990,00 UAH
UA-2019-09-13-002483-b 12a4ec4970894d7ba70803e888adb114
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження замовника: 62002, Україна, Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа замовника: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:23
Очікувана вартість: 614 990,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 149,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини будівлі Дублянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснокутської районної ради Харківської області (вхідної групи і ганку та улаштування пішохідної доріжки) за адресою: с. Дублянка, вул. Заводська, буд. 3 Краснокутського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62052, Україна, Харківська область, Краснокутський р-н, с. Дублянка, вул. Заводська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата на придбання матеріалів здійснюється відповідно до постанови КМУ №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р. в розмірі 30% від загальної суми Договору. Джерело фінансування - бюджетні кошти Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт протягом 7 банківських днів після підписання акту здачі-приймання робіт. Джерело фінансування - бюджетні кошти Пiсляоплата 7 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 вересня 2019 18:00
Електронний цифровий підпис
13 вересня 2019 18:00
Документація ДЗ КР.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-002483-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЮВМ-БУД, Код ЄДРПОУ:42987221
Дата подання: 25 вересня 2019 14:25
Вимога
ВИМОГА

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮВМ-БУД», код ЄРДПОУ (423987221), як Учасник торгів по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі Дублянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснокутської районної ради Харківської області (вхідної групи і ганку та улаштування пішохідної доріжки) за адресою: с. Дублянка, вул. Заводська, буд. 3 Краснокутського району Харківської області (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», Замовник: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації Краснокутського району Харківської області, ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-13-002483-b, за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-13-002483-b.
Повідомляємо про дискримінаційний та такий, що має корупційні ознаки підхід при розгляді пропозиції та подальшого відхилення документації ТОВ «ЮВМ-БУД». Так під час проведення аукціону пропозиція ТОВ «ЮВМ-БУД», була визнана, як найбільш економічно вигідною. Замовник, при проведені закупівель, повинен дотримуватись принципів здійснення закупівель, що наведені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (зі змінами). У Протоколі №1-25/09 від «25» вересня 2019 року, щодо допорогової закупівлі Замовник, вказує що у ТОВ «ЮВМ-БУД» відсутні працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так у складі Документації електронної закупівлі для участі в допороговій закупівлі відсутні вимоги, щодо конкретних посад чи стажу за спеціальністю. У складі своєї пропозиції ТОВ «ЮВМ-БУД» надав Довідку на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи у відповідності до Додатку 4, переліком робітників, що плануються для роботи по предмету закупівлі, крім цього було надано підтвердження у вигляді копії штатного розкладу. Всі вимоги, що містила Документація електронної закупівлі для участі в допороговій закупівлі ТОВ «ЮВМ-БУД» виконав.
Крім цього, під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «НІКА ПРОФ», Замовник не врахував, під час визнання Переможцем, не спроможність виконати роботи до 1 декади листопада 2019 року, у зв’язку з відсутністю у ТОВ «НІКА ПРОФ» достатньої кількості працівників для виконання робіт. Так 2 декаді жовтня 2019 року заплановано, вести роботи одразу 9 співробітниками, що не відносяться до інженерно-технічного складу, крім цього у складі Договірної ціни не надано Розрахунок 1-1 Прямі витрати, що вимагається п. 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що ставить під сумнів достовірність поданої інформації у Документі «Договірна ціна з розрахунками».
На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО, відмінити рішення Протоколу №1-25/09 від «25» вересня 2019 року, та визнати переможцем закупівлі ТОВ «ЮВМ-БУД», як таку що надала найбільш економічно вигідну пропозицію та в подальшому дотримуватись принципів наведених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (зі змінами)
В інакшому випадку, будемо вимушені, звернутися до Східного офісу Держаудитслужби та до органів Прокуратури Харківської області з метою притягнення відповідальних осіб до кримінальної та адміністративної відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2019 09:25
Замовником розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення про її відхилення, виходячи з наступних підстав: відповідно до вимог документації до закупівлі, що була оприлюднена в системі електронних закупівель, кожен учасник торгів мав надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Вашою організацією надано у складі пропозиції довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( від 17.09.2019 року № 17-2-4), в якій зазначено про наявність директора та двох дорожній робітників. Предметом закупівлі та обсягом робіт, зазначеним у документації передбачається капітальний ремонт частини будівлі. Тому абсолютно прозоро та неупереджено, дотримуючись принципів публічних закупівель, Замовником прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції у зв"язку з недостатньою кількістю працівнків, які необхідні для виконання робіт. Визначеним Замовником учасником-преможцем - ТОВ "НІКА ПРОФ" у складі пропозиції надано довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено про наявність 15 працівників різних професій. При укладанні договору з учасником-переможцем ним у будь-якому випадку будуть надані додатки до договору у вигляді договірної ціни та розрахунки її підтвердження. Враховуючи вищенаведене, Замовником прийнято найбільш вигідну та відповідаючу вимогам документації, у тому числі в частині кваліфікації, пропозицію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 10:34
Вимога 2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮВМ-БУД 584 988,88
UAH з ПДВ
509 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА ПРОФ" 593 815,20
UAH з ПДВ
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУСЄВ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ" 580 527,03
UAH з ПДВ
558 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 14:21
sign.p7s
20 вересня 2019 14:19
Реєстр_2.pdf
20 вересня 2019 11:06
sign.p7s
20 вересня 2019 11:04
Реєстр_4.pdf
20 вересня 2019 11:04
Реєстр_3.pdf
20 вересня 2019 11:04
Реєстр_2.pdf
20 вересня 2019 11:04
Реєстр_1.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 20:37
sign.p7s
19 вересня 2019 20:35
Цінова пропозиція.PDF
19 вересня 2019 20:35
Статут.PDF
19 вересня 2019 20:35
Проект Договору.PDF
19 вересня 2019 20:35
Лист-відгук.PDF
19 вересня 2019 20:35
Копія штатного розпису.PDF
19 вересня 2019 20:35
Витяг ПДВ 2019.PDF
19 вересня 2019 20:35
Аналогічний договір.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮВМ-БУД
#42987221
Відхилено 509 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:42
ТОВ "НІКА ПРОФ"
#40860777
Переможець 510 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:43

Документи

25 вересня 2019 10:42
sign.p7s

Документи

25 вересня 2019 10:43
sign.p7s
25 вересня 2019 10:42
Протокол Ніка проф.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІКА ПРОФ"
#40860777
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 10:43
sign.p7s
25 вересня 2019 10:42
Протокол Ніка проф.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 жовтня 2019 16:20
договір Дублянка.pdf укладений
10 жовтня 2019 16:17

Актуальні тендери

До пошуку