Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (багатофункціональні пристрої) - повторно
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-09-13-002457-b ● 19b381986a1147bf881748aeb0d21213
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34939304 |
Вебсайт: | http://vinjust.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Анастасія Хоменко +380432661766 anastasiyahome@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 14:43 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Багатофункціональні пристрої (ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання) - повторно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 17:40 |
ТД БФП.doc | |
13 вересня 2019 17:35 |
Титулка ТД БФП.pdf |
13 вересня 2019 17:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
13 вересня 2019 17:40 |
ТД БФП.doc
|
||
13 вересня 2019 17:35 |
Титулка ТД БФП.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 14 вересня 2019 14:29
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:04
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Добрий день, шановний Постачальник!
Якщо використання багатофункціонального пристрою є неможливим без монтажу, який потребує спеціальних технічних знань, то такий монтаж є потрібним.
З повагою, Анастасія.
Якщо використання багатофункціонального пристрою є неможливим без монтажу, який потребує спеціальних технічних знань, то такий монтаж є потрібним.
З повагою, Анастасія.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 10:08
Дата відповіді: 16 вересня 2019 10:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Постачальник! Дякую за запитання.
1) Так, у Додатку 2 до тендерної документації вказано, що допускаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у цьому ж Додатку.
2) Щодо другого запитання повідомляємо, що для участі у відкритих торгах обов'язковим є заповнення Учасником Додатку 1 до тендерної документації "Тендерна пропозиція". У вказаному Додатку міститься таблиця, в якій, серед іншого, необхідно вказати марку та модель товару, який пропонує Учасник.
3) Так, ФОПи неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Буде розглядатись остаточна вартість товару, яку потрібно буде перерахувати на рахунок Продавця за поставлений товар, немає різниці буде вона включати ПДВ (для платників ПДВ) чи ні (для ФОП неплатників ПДВ).
З повагою, Анастасія.
1) Так, у Додатку 2 до тендерної документації вказано, що допускаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у цьому ж Додатку.
2) Щодо другого запитання повідомляємо, що для участі у відкритих торгах обов'язковим є заповнення Учасником Додатку 1 до тендерної документації "Тендерна пропозиція". У вказаному Додатку міститься таблиця, в якій, серед іншого, необхідно вказати марку та модель товару, який пропонує Учасник.
3) Так, ФОПи неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Буде розглядатись остаточна вартість товару, яку потрібно буде перерахувати на рахунок Продавця за поставлений товар, немає різниці буде вона включати ПДВ (для платників ПДВ) чи ні (для ФОП неплатників ПДВ).
З повагою, Анастасія.
Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 16:46
Дата відповіді: 17 вересня 2019 13:09
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Постачальник! Розгляд пропозицій відбувається у відповідності до вимог наказу ДП “ПРОЗОРРО” № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. Розглядаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації. З повагою, Анастасія.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БАРАНОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" |
89 880,00
UAH з ПДВ
|
89 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
98 880,00
UAH з ПДВ
|
89 879,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
95 952,00
UAH з ПДВ
|
92 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАРАНОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" #3427708144 |
Відхилено |
89 380,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 17:46
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
89 879,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 17:48
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Відхилено |
92 976,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 17:49
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 жовтня 2019 17:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі