Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 015-97 – I.1 05 Дослідження та розробки в галузі географічних наук (Код ДК 021:2015 –71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії) (Послуги з виконання інженерно-гідрометеорологічних вишукувань русла р. Великий Куяльник у рамках реалізації проекту регіонального розвитку «Комплексне обстеження з розробкою інженерних рішень щодо ренатуралізації гідрологічного стану річки Великий Куяльник з метою врятування Куяльницького лиману з виготовленням проектної документації»)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-09-13-002420-b c6d293118e2f41b7a9c5dd9adc8adf5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Волканова

+380487283552 irinabezrebraya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38721915
Вебсайт: http://ecology.odessa.gov.ua
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Анжела Волканова
+380487283552
irinabezrebraya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 11:22
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного фонду регіонального розвитку, кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виконання інженерно-гідрометеорологічних вишукувань русла р. Великий Куяльник у рамках реалізації проекту регіонального розвитку «Комплексне обстеження з розробкою інженерних рішень щодо ренатуралізації гідрологічного стану річки Великий Куяльник з метою врятування Куяльницького лиману з виготовленням проектної документації» (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного фонду регіонального розвитку, кошти обласного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65107, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
ДК 015-97: I.1 05 — Дослідження та розробки в галузі географічних наук

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на протязі 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 20 Робочі 70
Iнша подія Замовник має право перерахувати Виконавцю попередню оплату (аванс) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, у розмірі не більше 30% від загальної суми по договору. Виконавець зобов'язується використати отримані кошти для виконання робіт протягом 1 (одного) місяця з дня одержання. По закінченні зазначеного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються Замовнику. Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 17:12
Проект договору.docx
13 вересня 2019 17:12
ТД обстеж гідрометеорологічні вишукування 2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОБЕРЕГ" 364 150,00
UAH з ПДВ
364 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" 499 752,17
UAH з ПДВ
499 252,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 22:21
Електронний підпис
01 жовтня 2019 18:17
Електронний підпис
30 вересня 2019 09:19
Електронний підпис
30 вересня 2019 09:18
Статут.pdf
30 вересня 2019 09:18
Витяг з ЄДР.pdf
30 вересня 2019 09:18
Свідоцтво.pdf
30 вересня 2019 09:18
Довідка ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2019 09:18
ОПИС про внесеня змін.pdf
30 вересня 2019 09:18
Виписка.pdf
30 вересня 2019 09:18
Протокол № 3.pdf
30 вересня 2019 09:18
Довідка 4ОПП.pdf
30 вересня 2019 09:18
НАКАЗ ГЕН ДИРЕКТОР.pdf
25 вересня 2019 19:18
Електронний підпис

Публічні документи

30 вересня 2019 17:44
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:31
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:31
25 фін звітність2018.pdf
30 вересня 2019 17:31
24 Статут зі змінами.pdf
30 вересня 2019 17:31
22 Свідоцтво РСУ2019.pdf
30 вересня 2019 17:30
19 Витяг_платників_ПДВ.pdf
30 вересня 2019 17:30
15 Довідка про санкції.pdf
30 вересня 2019 17:30
13 Технічне завдання.pdf
30 вересня 2019 17:30
12 Проект договору.pdf
30 вересня 2019 17:30
11 Пояснювальна записка.pdf
30 вересня 2019 17:30
10 Календарний графік.pdf
30 вересня 2019 17:30
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОБЕРЕГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОБЕРЕГ"
#33881683
364 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 15:03
допугода 4 дог. 18.jpeg зміни до договору
12 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 12:29
додаткова 3 до дог.18.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 12:28
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:50
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 18:03
Протокол щодо виправлення описки 30.10.19.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 18:01
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 18:01
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 12:26
Договір № 18.pdf укладений
22 жовтня 2019 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення описки (помилки)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML