«Реконструкція водопостачання с. Червоне Криворізького району Дніпропетровської області (розвідні мережі)». Коригування. (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45230000-8Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
7 262 978,40 UAH
UA-2019-09-13-002242-b 68c3dfb3e8d6473a9c8892624048b226
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червоненська сільська рада Тимофієв Сергій Миколайович

+380675644399 bulat.galina76@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Червоненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04339899
Місцезнаходження замовника: 53010, Україна , Дніпропетровська обл., с. Червоне, вул. Гагаріна, 14
Контактна особа замовника: Червоненська сільська рада Тимофієв Сергій Миколайович
+380675644399
bulat.galina76@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:25
Очікувана вартість: 7 262 978,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36 814,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 314,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція водопостачання с. Червоне Криворізького району Дніпропетровської області (розвідні мережі)». Коригування. (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45230000-8Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)(кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Червоне , вул. Гагаріна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс у розмірі 30 відсотків ціни річного обсягу робіт за Договором, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду робіт матеріалів, конструкцій та виробів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000046 ● 2bc4c085e2694fa3a106666e22f22ed3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-04 15:46:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2019 № 190

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
30 UA-2019-09-13-002242-b 13.09.2019 Червоненська сільська рада Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 04339899) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-5_2)

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-06 11:36:43

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-13-002242-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1) Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, що в Тендерній документації розмір забезпечення тендерної пропозиції замовником вказано в сумі 36314,0 грн, при цьому в Оголошенні про проведення відкритих торгів оприлюднено суму 36814,0 грн, що перевищує розмір 0,5%, передбачений Законом.
Пояснити причину встановлення розміру забезпечення тендерної пропозиції з порушенням встановлених Законом граничних значень.
2) Учасником в складі тендерної пропозиції надана Банківська гарантія на суму 36814,0 грн, що не відповідає умовам тендерної документації та відповідно до вимог статті 30 Закону підлягає відхиленню.
Пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації .
3) Пояснити, чому Оголошення про проведення відкритих торгів та Повідомлення про намір укласти договір не містять інформацію про джерело фінансування закупівлі, у Повідомленні про внесення змін до договору відсутні обов’язкові поля 13 - 15.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-11 22:26:26

про надання пояснення

В результаті проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-13-002242-b) надаємо наступні пояснення на поставлені питання:
1) Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, що в Тендерній документації розмір забезпечення тендерної пропозиції замовником вказано в сумі 36314,0 грн, при цьому в Оголошенні про проведення відкритих торгів оприлюднено суму 36814,0 грн, що перевищує розмір 0,5%, передбачений Законом. Була допущена технічна помилка - переплутані цифри замість «3» помилково в оголошені вказана цифра «8», адже така помилка є неумисною.
2) Учасником в складі тендерної пропозиції надана Банківська гарантія на суму 36814,0 грн, що не відповідає умовам тендерної документації та відповідно до вимог статті 30 Закону підлягає відхиленню. Пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації. Зі слів Учасника він надав те тендерне забезпечення, яке було вказане в оголошенні, не звернув уваги, що воно не вірне і не співпадає з тендерним забезпеченням у тендерній документації.
3) Пояснити, чому Оголошення про проведення відкритих торгів та Повідомлення про намір укласти договір не містять інформацію про джерело фінансування закупівлі, у Повідомленні про внесення змін до договору відсутні обов’язкові поля 13 - 15. Під час оголошення закупівлі у системі ProZorro не було відповідних окремих полів для обов'язкового заповнення про джерело фінансування, джерело фінансування було вказано у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” у дужках після назви. В повідомленні про внесення змін до договору відсутні обов’язкові поля 13-15, так як вони формуються системою, коли змінюється сума договору та кількість робіт. Сума договору залишилась незмінна.
Якщо допущені помилки є аргументом для розірвання договору та відміни процедури закупівлі, то тендендерним комітетом буде прийнято відповідне рішення.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Червоненська сільська рада, 04339899, Україна, с. Червоне, вул. Гагаріна, 14
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція водопостачання с. Червоне Криворізького району Дніпропетровської області (розвідні мережі)». Коригування. (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45230000-8Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)(кошти місцевого бюджету) , 7262978.4UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 68c3dfb3e8d6473a9c8892624048b226, 2019-09-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол №20 від 13.09.2019), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2019, договір від 28.10.2019 №59, додаткові угоди, пояснення замовника, отримані 11.11.2019 через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником розмір забезпечення тендерної пропозиції на умовах, визначених тендерною документацією, у грошовому виразі встановлено в сумі 36314,00 грн, а в оголошенні про проведення відкритих торгів оприлюднено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 36814,00 грн, що більше ніж 0,5 відсотки від очікуваної вартості робіт, що суперечить абз.3 частини першої статті 24 Закону. Моніторингом установлено, що на вимогу п. 2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасником в складі тендерної пропозиції надана Банківська гарантія, яка видана АТ КБ «Приватбанк» від 26.09.2019 №G0919/7423 на суму 36814,0 гривень. Отже, сума банківської гарантії не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» не відповідала умовам тендерної документації. В порушення статті 30 Закону та п. 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до вимог частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник оприлюднив Повідомлення про намір укласти договір 07.10.2019, договір укладено 28.10.2019 №59 (на 21-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю), чим порушено вимоги частини другої статті 32 Закону. Відповідно до статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону. Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми). Під час проведення моніторингу 18.11.2019 Замовником опубліковано Звіт про виконання договору про закупівлю, в якому причиною розірвання договору є неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання відповідності оприлюднення інформації щодо закупівлі, вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абз.3 частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу Замовником опубліковано Звіт про виконання договору про закупівлю, в якому причиною розірвання договору є неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель – зобов’язання щодо усунення порушень відсутні.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 6 969 978,00
UAH з ПДВ
6 897 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ 7 179 156,00
UAH з ПДВ
6 933 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:50
sign.p7s
08 жовтня 2019 17:48
довідка МВС
08 жовтня 2019 17:46
довідка ДФС
27 вересня 2019 14:59
sign.p7s
27 вересня 2019 14:58
Підписаний_G0919-7423-GL_tender.pdf
27 вересня 2019 14:58
12._Довiдки_банку.pdf
27 вересня 2019 14:58
11._Банкiвська_гарантiя.pdf
27 вересня 2019 14:58
10._Технiчна_частина.pdf
27 вересня 2019 14:58
09._КОШТОРИС.rar
27 вересня 2019 14:58
08._Проект_договору.pdf
27 вересня 2019 14:58
07._Тендерна_пропозицiя.pdf
27 вересня 2019 14:58
06._Стаття_17_Закону.pdf
27 вересня 2019 14:58
02._Вiдомостi_про_Учасника.pdf
27 вересня 2019 14:58
01._Реeстр_документiв.pdf

Публічні документи

28 вересня 2019 19:58
sign.p7s
28 вересня 2019 19:49
ГАРАНТИЯ11509927000.ZIP
28 вересня 2019 19:49
11 Гарантійні листи.pdf
28 вересня 2019 19:49
10 Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2019 19:49
08 Банківська гарантія.PDF
28 вересня 2019 19:49
07 Повноваження.pdf
28 вересня 2019 19:49
06 Проект договору.pdf
28 вересня 2019 19:49
05 Кошторис.rar
28 вересня 2019 19:49
04 Статутні документи.pdf
28 вересня 2019 19:49
02 Кваліфікація.pdf
28 вересня 2019 19:49
01 Реєстр документів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Переможець 6 897 350,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 09:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
6 897 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 жовтня 2019 19:27
водопостачання №59.pdf укладений
28 жовтня 2019 19:25
sign.p7s зміни до договору
18 листопада 2019 18:29
протокол відміни.pdf укладений
18 листопада 2019 18:27
дод.уг№4 розірвання договору.pdf укладений
18 листопада 2019 18:27
sign.p7s зміни до договору
15 листопада 2019 19:04
д.уг№3.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 18:43
sign.p7s зміни до договору
06 листопада 2019 19:18
дод угода Червоне водопостачання 2019 - 2.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 19:12
sign.p7s зміни до договору
28 жовтня 2019 19:54
дод.уг №1 до дог.№59.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 19:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника ІV кварталі поточного року, керуючись пп.4, п.4, ст 36 розд.VII ЗУ "Про публічні закупівлі" та на підставі п.3.3. договору, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти пункти в наступних редакціях: 1.1. "2.1. Початок і закінчення робіт визначаеться календарним графіком виконання робіт і є невід'ємною частиною договору(додаток2), але не пізніше 25.12.2020 року" 1.2. "3.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 6 897 350,00 грн. (Шість мільйонів вісімсот дев’яносто сім тисяч триста п’ятдесят гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 1 149 558,33 грн., (Додаток 1), є твердою, визначеною на підставі тендерної пропозиції, , в тому числі: - договірна ціна на 2019 рік складає: 2 897 886,00 грн. (Два мільйони вісімсот дев’яносто сім тисяч вісімсот вісімдесят шість гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 482 981,00 грн.; - договірна ціна на 2020 рік складає: 3 999 464,00 грн. (Три мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч чотириста шістдесят чотири гривні, 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 666 577,33 грн." 1.3. "15.2. Договір набирає чиності з моменту підписання Сторонами і діє до 31.12.2020 року, а в частині оплати (зобов'язання) до повного його виконання "
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку із змінами банківських реквізитів Підрядника на підставі листа від 06.11.2019р. № 445, Сторони домовились внести зміни до п.17 Договору та викласти його в частині «Підрядник» в наступній редакції: «17. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 49081 , Дніпропетровська обл. ,м. Дніпро, пр. Мануйлівський , буд .73 ЄДРПОУ 42481990 р/р 37123117006740 у ДКСУ м. Київ, МФО 820172 р/р UA153057500000026008053521833 у КФ АТ КБ «ПриватБанк», МФО 305750». 2. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв'язку із закінченням поточного бюджетного року та приведенням Договору у відповідність, Сторони домовились внести зміни до п.9.1., п.9,2. Договору та викласти їх в наступній редакції: 9.1. Фінансування робіт (реконструкції об'єкту) здійснюється в межах фактичних надходжень коштів місцевого бюджету відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України. Бюджетні зобов'язання виникають за спеціальним фондом місцевого бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду місцевого бюджету, в межах кошторису та проведеної процедури закупівлі. 9.2. Керуючись Постановою КМУ № 117 від 23.04.2014р. Замовник, після підписання даного Договору, має право перерахувати Учаснику попередню оплату в розмірі до 30% від річного обсягу вартості робіт в сумі 869 365,00 грн. (Вісімсот шістдесят дев'ять тисяч триста шістдесят п'ять грн. 000 коп.), в т. ч. ПДВ - 144 894,17 грн. на строк до 20.12.2019 року, та внесеними змінами до порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що купуються за бюджетні кошти згідно з Постановою КМУ від 05.12.2018 року № 1074, шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, у термін, визначений Сторонами додатково. Підрядник зобов'язаний використати одержану попередню оплату на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів та/або придбання і постачання необхідного для виконання робіт устаткування та обладнання і надати до 20.12.2019 року Замовнику акти виконаних робіт (форма КБ- 2в) про виконані роботи відповідно до законодавства. По закінченні вказаного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються Замовнику».
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Актуальні тендери

До пошуку