Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 (по талонам) (кошти місцевого бюджету та кошти спеціального фонду)
Очікувана вартість
407 400,00 UAH
UA-2019-09-13-002234-b a029563aa2004940af6670a63fea1392
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Родчук Галина

+380999193646 cpmkdd.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 42352786
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17
Контактна особа: Родчук Галина
+380999193646
cpmkdd.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:03
Очікувана вартість: 407 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 074,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 літр
Бензин А-95 (по талонам) (кошти місцевого бюджету та кошти спеціального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Привокзальна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки здійснюються за фактично отримані талони на підставі належним чином оформлених рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:35
Тендерна документація_внесені зміни.doc
19 вересня 2019 10:35
Додаток 01 до Протоколу 132_19.09.2019.docx
13 вересня 2019 16:14
Тендерна документація.doc
19 вересня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:35
Тендерна документація_внесені зміни.doc
19 вересня 2019 10:35
Додаток 01 до Протоколу 132_19.09.2019.docx
13 вересня 2019 16:14
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-002234-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 17 вересня 2019 16:20
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Детальніше у файлі, що додається.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2019 10:23
ШАНОВНИЙ ЗАЯВНИКУ.
Тендерний комітет КНП «ЦПМКДД» уважно вивчив Вашу вимогу №UA-2019-09-13-002234-b.b1. від 17.09.2019 р. щодо закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95 (по талонам)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-09-13-002234-b, яка проводиться тендерним комітетом КНП "ЦПМКДД" та вирішив її задовольнити, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-002234-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:04
Підстави для відхилення

Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 1 розділу 1 до тендерної документації передбачає наступне: «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі». Поряд з цим, ч. 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу щодо надання копії відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів). П.9 ст. 1 ЗУ 2Про публічні закупівлі» містить визначення поняття «замовник», а саме:
«замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
• юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
• органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
• у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.»
Виходячи із вищенаведеного, ТОВ «РЕЗЕРВ ТРЕЙД» не є Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», надання копії відгуку від ТОВ «РЕЗЕРВ ТРЕЙД» щодо виконання Учасником Договору поставки №ТТР-Д-191 від 11.05.2017 здійснено із недотриманням умови ч.3 Додатку №1 до тендерної документації.
Окрім цього Учасник, на виконання вимоги п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації, повинен подати у складі своєї пропозиції за зразком (формою) Додатку 1.1 через електронний майданчик у систему Prozorro інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Учасник подає довідку про досвід виконання аналогічного договору, зовнішня форма якої не відповідає Додатку №1.1.
Додаток №5 передбачає вимогу технічного характеру щодо надання перелікк у вигляді Довідки про розташування власних чи орендованих АЗС по м. Івано-Франківську, Івано-Франківській області та Україні. Територія України складається з 24 адміністративно-територіальних одиниць. В Учасника відсутні АЗС на всій території України.
Відсутня копія протоколу випробувань бензину, що пропонується до постачання Учасником, датована не пізніше 20 календарних днів до дати подання тендерних пропозицій., передбачений ч.3.2 Додатку №5. Протокол випробувань бензину повинен бути виданий акредитованою лабораторією (власною або з якою Учасником підписано договір).
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2019 15:09
«Шановний заявнику.
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2019-09-13-002234-b.b2 від 04.10.2019 р. щодо закупівлі: «ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95 (по талонам)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-09-13-002234-b, яка проводиться тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», (далі – КНП «ЦПМКДД») надаємо наступні роз’яснення.
1. У Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон) відсутнє визначення «замовник торгів», а визначено лише поняття «замовник».
2. Тендерним комітетом було встановлено вимогу щодо подання Учасниками торгів довідки, у якій повинна зазначатися інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору) (п. 3.1. Додаток 1 до Тендерної документації). Також, Тендерним комітетом КНП «ЦПМКДД» надано примітку, де є визначення аналогічного договору – «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір на поставку Учасником Товару, аналогічного предмету закупівлі, тобто подібного або відмінного товару, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».
Додатково інформуємо, що враховуючи практику розгляду скарг Колегією Антимонопольного комітету України, неодноразово було вказано про заборону встановлення такого кваліфікаційного критерію, що контрагентом по виконанні аналогічного договору повинен бути «замовник» у розумінні Закону, оскільки дана вимога не дає змоги компаніям, які працюють з комерційними підприємствами, установами та організаціями, брати участь у Процедурах публічних закупівель.
3. Учасником ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна» (Код ЄДРПОУ:32489155) у складі тендерної пропозиції завантажено відповідний Додаток 1.1., встановленої форми.
4. Частиною 2 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому, замовник у п. 3.1. Додатку 5 передбачив надання Учасниками електронних торгів Довідки про розташування власних чи орендованих АЗС або АЗС, якими учасник може користуватися на підставі партнерських договорів / договорів про співпрацю по м. Івано-Франківську, Івано-Франківській області та Україні, з підтвердженням кількості таких АЗС по м. Івано-Франківську (не менше 2 (двох). У разі використання учасником орендованих АЗС або АЗС, якими учасник може користуватися на підставі партнерських договорів / договорів про співпрацю, до довідки додається завірена учасником копія (копії) відповідного договору (договорів) зі строком дії не менш, ніж до 31.12.2019 р. Замовник не вимагав наявності у учасників АЗС у всіх адміністративно-територіальних одиницях України, оскільки даний критерій вважає дискримінаційним.
5. Учасником ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна» (Код ЄДРПОУ:32489155) у складі тендерної пропозиції завантажено Протокол випробувань ТОВ «Інспекторат Україна» №1314/19КР від 27 вересня 2019 р.

Розглянувши Вашу вимогу та на підставі вищевикладеного, тендерний комітет Підприємства на даному етапі не знайшов жодних передбачених Законом підстав для задоволення такої вимоги.»

Документи подані скаржником

17 вересня 2019 16:20
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 366 240,00
UAH з ПДВ
360 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 377 160,00
UAH з ПДВ
366 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис
08 жовтня 2019 12:02
Стаття 17 загальна.pdf
08 жовтня 2019 12:02
МВС.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Ліцензія копія.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Карт ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 12:01
ЄДР.pdf
08 жовтня 2019 12:01
ДФС.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Довідка.zip
08 жовтня 2019 12:01
Довідка(2).zip
08 жовтня 2019 12:01
Витяг щодо корупції.pdf
08 жовтня 2019 12:01
витяг з НЗК.pdf
08 жовтня 2019 12:01
банкрутство.pdf
08 жовтня 2019 12:01
pdf_002.pdf
03 жовтня 2019 10:55
Електронний підпис
03 жовтня 2019 10:54
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 16:16
Електронний підпис
30 вересня 2019 16:14
Щодо переможця.pdf
30 вересня 2019 16:14
Щодо відповідності.pdf
30 вересня 2019 16:14
Формування ціни.pdf
30 вересня 2019 16:14
труд. дог..pdf
30 вересня 2019 16:14
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 вересня 2019 16:14
Стаття 17.pdf
30 вересня 2019 16:14
Сертифікат, паспорт 95.pdf
30 вересня 2019 16:14
санкції.pdf
30 вересня 2019 16:14
РНБО.pdf
30 вересня 2019 16:14
РНБО ТД.pdf
30 вересня 2019 16:14
РН Карт протокол.pdf
30 вересня 2019 16:14
протокол.pdf
30 вересня 2019 16:14
Протокол інспекторат.pdf
30 вересня 2019 16:14
пРАЦІВНИКИКИ.pdf
30 вересня 2019 16:14
ПДВ.pdf
30 вересня 2019 16:14
паспортні дані копія.pdf
30 вересня 2019 16:14
Накази, протоколи нові.7z
30 вересня 2019 16:14
накази копії.pdf
30 вересня 2019 16:14
МТБ.pdf
30 вересня 2019 16:14
Копія Статуту.pdf
30 вересня 2019 16:14
копії наказів старі.pdf
30 вересня 2019 16:14
Додлаток 9.pdf
30 вересня 2019 16:14
дОДАТОК 8.pdf
30 вересня 2019 16:14
Додаток 7.pdf
30 вересня 2019 16:14
Додаток 7 ннн.pdf
30 вересня 2019 16:14
Додаток 5.pdf
30 вересня 2019 16:14
Договір інспекторат.pdf
30 вересня 2019 16:14
довкілля.pdf
30 вересня 2019 16:14
Довкілля 2.pdf
30 вересня 2019 16:14
Довідка щодо талонів.pdf
30 вересня 2019 16:14
Довідка 17.pdf
30 вересня 2019 16:14
Акредитація 4 частина.pdf
30 вересня 2019 16:14
Акредитація 3 частина.pdf
30 вересня 2019 16:14
90.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 12:58
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:57
Установчі документи.7z
30 вересня 2019 12:57
Технічна частина.7z
30 вересня 2019 12:57
тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 12:57
Кваліфікаційні критерії.7z
30 вересня 2019 12:57
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
360 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 16:18
Договір.pdf укладений
18 жовтня 2019 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 360 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 060,00 UAH)