Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа: гречана, рисова, ячмінна, вівсяна, перлова, пшенична, пшоно. Борошно: вищого ґатунку, 1 ґатунку
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-09-13-002221-b 797e7ae21ff74f23885cb8630c922918
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Залізняк

+380973382551 intersteb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03189724
Місцезнаходження: 19451, Україна , Черкаська обл., смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Контактна особа: Віталій Залізняк
+380973382551
intersteb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:02
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


ДК 021:2015, код 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупа: гречана, рисова, ячмінна, вівсяна, перлова, пшенична, пшоно. Борошно: вищого ґатунку, 1 ґатунку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограм
Крупа гречана (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограм
Крупа рисова (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограм
Крупа ячмінна (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кілограм
Крупа вівсяна (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограм
Крупа перлова (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограм
Крупа пшенична (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограм
Крупа пшоно (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2000 кілограм
Борошно вищого ґатунку (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
10000 кілограм
Борошно 1 ґатунку (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19451, Україна, Черкаська область, смт. Стеблів, вул. Козацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:10
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 120 690,00
UAH з ПДВ
120 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛТЕС" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 23:52
Електронний підпис
04 жовтня 2019 23:50
Довідка по статті 17.pdf
04 жовтня 2019 23:50
Довідка з податкової.pdf
24 вересня 2019 23:04
Електронний підпис
24 вересня 2019 22:57
29. Якісні документи.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
29. Якісні документи.pdf
24 вересня 2019 22:57
28. Паспорт +код.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
28. Паспорт +код.pdf
24 вересня 2019 22:57
26. Витяг з ЄП.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
26. Витяг з ЄП.pdf
24 вересня 2019 22:57
25. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
25. Витяг ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2019 22:57
24. Проект договору.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
24. Проект договору.pdf
24 вересня 2019 22:57
22. Уповноважена особа.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
22. Уповноважена особа.pdf
24 вересня 2019 22:57
21. Середньоринкові ціни.pdf
24 вересня 2019 22:57
20. Щодо санкцій.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
20. Щодо санкцій.pdf
24 вересня 2019 22:57
19. Зміна умов договору.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
19. Зміна умов договору.pdf
24 вересня 2019 22:57
18. Аналогічні договори.pdf
24 вересня 2019 22:57
15. Договір оренди авто.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
15. Договір оренди авто.pdf
24 вересня 2019 22:57
13.1. Стала ціна.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
13.1. Стала ціна.pdf
24 вересня 2019 22:57
10. Захист довкілля.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
10. Захист довкілля.pdf
24 вересня 2019 22:57
7. Довідки з банку.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
7. Довідки з банку.pdf
24 вересня 2019 22:57
6. Про влансика.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
6. Про влансика.pdf
24 вересня 2019 22:57
5.1. Відомості учасника.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
5.1. Відомості учасника.pdf
24 вересня 2019 22:57
4. Форма ТП.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
4. Форма ТП.pdf
24 вересня 2019 22:57
3. Лист пояснення.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
3. Лист пояснення.pdf
24 вересня 2019 22:57
3. Виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
24 вересня 2019 22:57
3. Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 21:31
Document_USR_24136946.rtf
25 вересня 2019 21:31
Статут.pdf
25 вересня 2019 21:31
Довідка про рахунок.pdf
25 вересня 2019 21:31
Відомості ГУ статистики.pdf
25 вересня 2019 21:31
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛТЕС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
#3418616296
120 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 19:36
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 08:24
борошно.jpg зміни до договору
29 січня 2020 08:23
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 11:13
борошно.jpg зміни до договору
24 січня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 11:58
борошно.jpg зміни до договору
22 січня 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:29
дод уг №1 борошно.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 16:11
Договір.pdf укладений
23 жовтня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо необхідності продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2019 році.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням факту укладання Додаткової угоди №1 від 27 грудня 2019 року, Сторони дійшли згоди про продовження дії Договору № 26 від 23.10.2019 р , згідно ч. 5 статті 36 Закону №922-VIII від 25.12.2015 року, на строк достатній для проведення процедури закупівлі, у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3,1. Розділу 3 Договору.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, в додатковій угоді № 2 від 22 січня 2020 року в частині реквізити Замовника вважати вірним «ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ м.Київ,МФО (код банку): 820172» замість «Банк одержувача: УДКСУ у Корсунь-Шевченківському р-ні Черкаської обл.,МФО (код банку): 854018».
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 від 22.01.2020р містить технічні помилки, у звязку з чим вважати її такою, що не набрала чинності та не створює жодних наслідків для сторін за договором.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 120 690,00
UAH