Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
2 805 000,00 UAH
UA-2019-09-13-002218-b ● 53db350304374f918b65ba6ce7a93325
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147256 |
Місцезнаходження: | 59300,, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, Чернівецька область, м. Кіцмань, вул. Шевченка, 7 |
Контактна особа: |
Раковіца Світлана Степанівна 0373623989 buhosvita2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 805 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Ноутбуки
Тендерна документація
13 вересня 2019 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 16:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019 (1).docx | |
13 вересня 2019 16:10 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 16 вересня 2019 12:35
Дата відповіді: 16 вересня 2019 17:21
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть. Зазначена інформація буде перевірятись при поставці товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-002218-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 19 вересня 2019 14:32
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовник! Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не провинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Натомість у Вашій тендерній документації штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі шляхом включення до складу документів наступної вимоги: «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
- копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання, видані відповідним органом МОН України, завірені виробником.»
Така вимога дає можливість замовнику заключити договір з конкретним постачальником (ТОВ «ЕЛІМ»). Що призводить до підозри в корупційному правопорушенні.
Вимагаємо змінити дану вимогу на: «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
- копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на ноутбуки, видані відповідним органом МОН України, завірені виробником.»
Це дасть можливість замовнику, уникнути підозри в корупції. А також забезпечить здорову конкуренцію серед учасників закупівлі, та придбати продукцію найвищої якості за найнижчої ціни.
Розгорнути
Згорнути
Натомість у Вашій тендерній документації штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі шляхом включення до складу документів наступної вимоги: «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
- копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання, видані відповідним органом МОН України, завірені виробником.»
Така вимога дає можливість замовнику заключити договір з конкретним постачальником (ТОВ «ЕЛІМ»). Що призводить до підозри в корупційному правопорушенні.
Вимагаємо змінити дану вимогу на: «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
- копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на ноутбуки, видані відповідним органом МОН України, завірені виробником.»
Це дасть можливість замовнику, уникнути підозри в корупції. А також забезпечить здорову конкуренцію серед учасників закупівлі, та придбати продукцію найвищої якості за найнижчої ціни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 12:57
Відповідно до наказу МОН №537 від 17.06.2008р. затверджено Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України. Для одержання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам автор, видавництво або інші фізичні та юридичні особи звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти. На сайті зазначеного Інституту є Перелік підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на обладнання, засоби навчання, навчальні комп'ютерні комплекси та допоміжні матеріали для закладів загальної середньої освіти (станом на 15 липня 2019 року) в якому є 31 виробник/постачальник, що мають чинні свідоцтва. Також звертаємо увагу, що в зазначеному переліку немає ТОВ «Елім» тому Ваші твердження про вимоги тендерної документації під конкретного учасника є безпідставними. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-002218-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 20 вересня 2019 09:34
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
В Наказах МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 704, 752, 1440 вказано, що «департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання…», а також те, що Наказ «визначає загальні та спеціальні вимоги до комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти...»
Просимо вказати розділ чи текст в Наказі в якому вказано, що заклади освіти ЗОБОВ’ЯЗАНІ здійснювати закупівлі комп'ютерного обладнання згідно вимог, наведених в Наказі, або закладам освіти ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ відхилятися від вимог, наведених в Наказі, під час здійснення закупівлі комп'ютерного обладнання.
Розгорнути
Згорнути
В Наказах МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 704, 752, 1440 вказано, що «департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання…», а також те, що Наказ «визначає загальні та спеціальні вимоги до комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти...»
Просимо вказати розділ чи текст в Наказі в якому вказано, що заклади освіти ЗОБОВ’ЯЗАНІ здійснювати закупівлі комп'ютерного обладнання згідно вимог, наведених в Наказі, або закладам освіти ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ відхилятися від вимог, наведених в Наказі, під час здійснення закупівлі комп'ютерного обладнання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 12:57
Відповідно до вимог зазначених наказів МОН Департаментам та управлінням освіти під час оснащення закладів освіти необхідно керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання. Також повідомляємо, що Замовник не має повноважень тлумачити норми законодавства та надавати роз’яснення з зазначених питань.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Ноутбуки. Закупівля за кошти державного та місцевого бюджету |
Опис предмету закупівлі: |
Ноутбуки
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 506 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 530,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Аукціон
Позиції
46 шт
ноутбуки
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59300, Україна, Чернівецька обл., Кіцмань, Шевченка,7
Дата доставки:
11 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору протягом 10 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару. Кошти державного і місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач" |
506 000,00
UAH з ПДВ
|
496 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" |
504 712,00
UAH з ПДВ
|
504 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
496 800,00
UAH з ПДВ
|
494 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" #19331194 |
Відхилено |
494 270,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 16:37
|
|
Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач" #25309678 |
Переможець |
496 799,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 16:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 19:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 12:40
|
дод угода до дог 25 17.12.190001 (1).pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 12:40
|
дод угода до дог 25 17.12.190001.pdf | укладений |
17 грудня 2019 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 21:04
|
дод угода до дог№25 11.12.190001 (1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 21:04
|
1_дод угода до дог№25 11.12.190001.pdf | укладений |
11 грудня 2019 21:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 16:16
|
договір 25 від 18.10.190001.pdf | укладений |
18 жовтня 2019 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Покупця |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |