Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
2 805 000,00 UAH
UA-2019-09-13-002218-b 53db350304374f918b65ba6ce7a93325
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раковіца Світлана Степанівна

0373623989 buhosvita2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147256
Місцезнаходження: 59300,, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, Чернівецька область, м. Кіцмань, вул. Шевченка, 7
Контактна особа: Раковіца Світлана Степанівна
0373623989
buhosvita2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 2 805 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Ноутбуки

Тендерна документація

13 вересня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019 (1).docx
13 вересня 2019 16:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 16 вересня 2019 12:35
Дата відповіді: 16 вересня 2019 17:21
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть. Зазначена інформація буде перевірятись при поставці товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-002218-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 19 вересня 2019 14:32
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовник! Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не провинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Натомість у Вашій тендерній документації штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі шляхом включення до складу документів наступної вимоги: «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
- копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання, видані відповідним органом МОН України, завірені виробником.»
Така вимога дає можливість замовнику заключити договір з конкретним постачальником (ТОВ «ЕЛІМ»). Що призводить до підозри в корупційному правопорушенні.
Вимагаємо змінити дану вимогу на: «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
- копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на ноутбуки, видані відповідним органом МОН України, завірені виробником.»
Це дасть можливість замовнику, уникнути підозри в корупції. А також забезпечить здорову конкуренцію серед учасників закупівлі, та придбати продукцію найвищої якості за найнижчої ціни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 12:57
Відповідно до наказу МОН №537 від 17.06.2008р. затверджено Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України. Для одержання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам автор, видавництво або інші фізичні та юридичні особи звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти. На сайті зазначеного Інституту є Перелік підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на обладнання, засоби навчання, навчальні комп'ютерні комплекси та допоміжні матеріали для закладів загальної середньої освіти (станом на 15 липня 2019 року) в якому є 31 виробник/постачальник, що мають чинні свідоцтва. Також звертаємо увагу, що в зазначеному переліку немає ТОВ «Елім» тому Ваші твердження про вимоги тендерної документації під конкретного учасника є безпідставними. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-002218-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 20 вересня 2019 09:34
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
В Наказах МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 704, 752, 1440 вказано, що «департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання…», а також те, що Наказ «визначає загальні та спеціальні вимоги до комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти...»
Просимо вказати розділ чи текст в Наказі в якому вказано, що заклади освіти ЗОБОВ’ЯЗАНІ здійснювати закупівлі комп'ютерного обладнання згідно вимог, наведених в Наказі, або закладам освіти ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ відхилятися від вимог, наведених в Наказі, під час здійснення закупівлі комп'ютерного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 12:57
Відповідно до вимог зазначених наказів МОН Департаментам та управлінням освіти під час оснащення закладів освіти необхідно керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання. Також повідомляємо, що Замовник не має повноважень тлумачити норми законодавства та надавати роз’яснення з зазначених питань.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Ноутбуки. Закупівля за кошти державного та місцевого бюджету
Опис предмету закупівлі:
Ноутбуки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 506 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 530,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Аукціон

Початок: 01 жовтня 2019 12:10
Закінчення: 01 жовтня 2019 12:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

46 шт
ноутбуки
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька обл., Кіцмань, Шевченка,7
Дата доставки: 11 жовтня 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору протягом 10 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару. Кошти державного і місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач" 506 000,00
UAH з ПДВ
496 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" 504 712,00
UAH з ПДВ
504 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 496 800,00
UAH з ПДВ
494 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 09:54
Довідка МВС
03 жовтня 2019 16:59
оновлена пропозиція
26 вересня 2019 09:15
Електронний підпис
26 вересня 2019 09:12
Технічне завдання.pdf
26 вересня 2019 09:12
Технічна специфікація.pdf
26 вересня 2019 09:12
Тех.паспорт Ford.PDF
26 вересня 2019 09:12
СЭС3.jpg
26 вересня 2019 09:12
СЭС2.jpg
26 вересня 2019 09:12
Статут ДП зав.pdf
26 вересня 2019 09:12
Стаття 17.pdf
26 вересня 2019 09:12
Проект договору ЛОТ 2.pdf
26 вересня 2019 09:12
Проект договору ЛОТ 1.pdf
26 вересня 2019 09:12
Паспорт код директор.pdf
26 вересня 2019 09:12
Згода на обробку даних.pdf
26 вересня 2019 09:12
Договір оренди ТЗ.PDF
26 вересня 2019 09:12
Договір оренди майна.pdf
26 вересня 2019 09:12
Довідка МТБ.pdf
26 вересня 2019 09:12
Гарантійний ціна.pdf
26 вересня 2019 09:12
Гарантійний санкції.pdf
26 вересня 2019 09:12
Гарантійний на товар.pdf
26 вересня 2019 09:12
Гарантійний екологія.pdf
26 вересня 2019 09:12
Гарантійний витрати.pdf
26 вересня 2019 09:12
Відомості ЄДРПОУ.PDF
26 вересня 2019 09:12
Відгук Житомир.PDF
26 вересня 2019 09:12
Відгук Бахмут.pdf
26 вересня 2019 09:12
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2019 09:12
Витяг ЄДРПОУ.PDF
26 вересня 2019 09:12
Виписка ЄДР.pdf
26 вересня 2019 09:12
Анкета учасників торгів.pdf
26 вересня 2019 09:12
ISO 9001 сертификат ноутбук.PDF
26 вересня 2019 09:12
Decl_N16_N17_2019_042-19TR-PO dek (2).pdf
26 вересня 2019 09:12
Decl_N15_2019_043-19-TR-PO dek (2).pdf
26 вересня 2019 09:12
CЭС1.jpg
26 вересня 2019 09:12
Cert_N16_N17_2019_ВВ 042-19442138649 (1).pdf
26 вересня 2019 09:12
Cert_N15_2019_ВВ 043-191561763420 (1).pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 12:11
Технічна частина.pdf
24 вересня 2019 12:11
Статут.PDF
24 вересня 2019 12:11
Рішення зборів.PDF
24 вересня 2019 12:11
Пропозиція.pdf
24 вересня 2019 12:11
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.pdf
24 вересня 2019 12:11
Паспорт директор.PDF
24 вересня 2019 12:11
Наказ про призначення.PDF
24 вересня 2019 12:11
Кваліфікація.pdf
24 вересня 2019 12:11
Договір 144 Пісківка.pdf
24 вересня 2019 12:11
Довідка банк.pdf
24 вересня 2019 12:11
Витяг податок.PDF
24 вересня 2019 12:11
Витяг з Реєстру.PDF
24 вересня 2019 12:11
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

30 вересня 2019 17:13
ISO 9001 2015 НР з перекладом.pdf
30 вересня 2019 16:43
Scan.pdf
30 вересня 2019 16:43
проект договору.pdf
30 вересня 2019 16:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 вересня 2019 16:43
Копія витягу ПДВ.PDF
30 вересня 2019 16:43
заява-згода.pdf
30 вересня 2019 16:43
ВПВ ст. 17.pdf
30 вересня 2019 16:43
анкета учасника.pdf
30 вересня 2019 16:43
0840_190905150143_001-2.pdf
30 вересня 2019 16:43
0455_190905214121_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Відхилено 494 270,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 16:37
Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач"
#25309678
Переможець 496 799,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач"
#25309678
496 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:58
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 12:40
дод угода до дог 25 17.12.190001 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 12:40
дод угода до дог 25 17.12.190001.pdf укладений
17 грудня 2019 12:40
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 21:04
дод угода до дог№25 11.12.190001 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 21:04
1_дод угода до дог№25 11.12.190001.pdf укладений
11 грудня 2019 21:03
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 16:16
договір 25 від 18.10.190001.pdf укладений
18 жовтня 2019 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 496 799,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 799,83 UAH)