Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
146 052,00 UAH
UA-2019-09-13-002199-b ● 3f64fc0b26e444ef9a13a46d1a69b28f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146334 |
Місцезнаходження: | 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г |
Контактна особа: |
Назіна Ірина Леонідівна +380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 16:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2019 16:15 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 146 052,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,74% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
Комп’ютерне обладнання для інклюзивних кабінетів (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) за безготівковим розрахунком протягом 15 банківських днів з дати постачання. У випадку затримки оплати бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 16:06 |
Тендерна документація ІНКЛЮЗІЯ з додатками та проектом договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 14 вересня 2019 14:05
Дата відповіді: 17 вересня 2019 08:51
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Доброго дня.
Предмет закупівлі - Комп’ютерне обладнання для інклюзивних кабінетів (код за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання).
До одного комплекту входять: один ноутбук та один багатофункціональний пристрій.
Монтаж цього обладнання не потрібен.
Дякуємо.
Предмет закупівлі - Комп’ютерне обладнання для інклюзивних кабінетів (код за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання).
До одного комплекту входять: один ноутбук та один багатофункціональний пристрій.
Монтаж цього обладнання не потрібен.
Дякуємо.
Відповідність кваліфікаціним вимогам
Дата подання: 18 вересня 2019 11:30
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:08
доброго дня. Так п.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен буде надати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів наступну інформацію: "Наявність аналогічних договорів по предмету закупівлі не менше ніж з двома різними замовниками".
Прошу надати відповідь, чи буде відхилена моя пропозиція, якщо мною не буде надано вище вказаних договорів, так як я була зареєстрована, як ФОП тільки ___. Мною у складі пропозиції буде надана відповідна довідка у довільній формі де буде зазначено про не можливсть надання аналогічних договорів та по якій причині. Також хочу зазначити, що дана вимога для мене є дискримінаційною вимогою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Так дійсно пунктом 2 частини 5 Розділу ІІІ ТД передбачено, що кожен учасник повинен підтвердити Наявність аналогічних договорів по предмету закупівлі не менше ніж з двома різними замовниками. Але кожен учасник, якщо він не має можливості виконати дану вимогу, тоді такий учасник має право надати лист в довільні формі з обґрунтуванням чому саме він не має можливості виконати цей пункт, а члени тендерного комітету будуть вже вирішувати чи дійсно не виконання цього пункту є поважним чи ні.
У тому випадку, який ви описали у своєму питанні відсутність аналогічних Договорів не буде підставою для відхилення такої пропозиції за наявності письмового обґрунтування.
У тому випадку, який ви описали у своєму питанні відсутність аналогічних Договорів не буде підставою для відхилення такої пропозиції за наявності письмового обґрунтування.
відповідність кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 18 вересня 2019 11:32
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:15
доброго дня. Так п.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен буде надати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів наступну інформацію: "Наявність аналогічних договорів по предмету закупівлі не менше ніж з двома різними замовниками". Прошу надати відповідь, чи буде відхилена моя пропозиція, якщо мною не буде надано вище вказаних договорів, так як я була зареєстрована, як ФОП тільки декілька місяців. Мною у складі пропозиції буде надана відповідна довідка у довільній формі де буде зазначено про не можливсть надання аналогічних договорів та по якій причині. Також хочу зазначити, що дана вимога для мене є дискримінаційною вимогою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Так дійсно пунктом 2 частини 5 Розділу ІІІ ТД передбачено, що кожен учасник повинен підтвердити Наявність аналогічних договорів по предмету закупівлі не менше ніж з двома різними замовниками. Але кожен учасник, якщо він не має можливості виконати дану вимогу, тоді такий учасник має право надати лист в довільні формі з обґрунтуванням чому саме він не має можливості виконати цей пункт, а члени тендерного комітету будуть вже вирішувати чи дійсно не виконання цього пункту є поважним чи ні.
У тому випадку, який ви описали у своєму питанні відсутність аналогічних Договорів не буде підставою для відхилення такої пропозиції за наявності письмового обґрунтування.
У тому випадку, який ви описали у своєму питанні відсутність аналогічних Договорів не буде підставою для відхилення такої пропозиції за наявності письмового обґрунтування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРМАК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА |
116 550,00
UAH з ПДВ
|
116 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА |
146 051,50
UAH з ПДВ
|
146 051,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРМАК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА #2953710545 |
Відхилено |
116 550,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 15:38
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА #2643501283 |
Переможець |
146 051,50
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2020 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 15:33
|
Договір Комп_ютери Інклюзія.pdf | укладений |
24 жовтня 2019 15:30
|