Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
146 052,00 UAH
UA-2019-09-13-002199-b 3f64fc0b26e444ef9a13a46d1a69b28f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 16:15
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:30
Очікувана вартість: 146 052,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,74%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
Комп’ютерне обладнання для інклюзивних кабінетів (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) за безготівковим розрахунком протягом 15 банківських днів з дати постачання. У випадку затримки оплати бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:06
Тендерна документація ІНКЛЮЗІЯ з додатками та проектом договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 14 вересня 2019 14:05
Дата відповіді: 17 вересня 2019 08:51
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Доброго дня.
Предмет закупівлі - Комп’ютерне обладнання для інклюзивних кабінетів (код за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання).
До одного комплекту входять: один ноутбук та один багатофункціональний пристрій.
Монтаж цього обладнання не потрібен.
Дякуємо.
Відповідність кваліфікаціним вимогам
Дата подання: 18 вересня 2019 11:30
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:08
доброго дня. Так п.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен буде надати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів наступну інформацію: "Наявність аналогічних договорів по предмету закупівлі не менше ніж з двома різними замовниками". Прошу надати відповідь, чи буде відхилена моя пропозиція, якщо мною не буде надано вище вказаних договорів, так як я була зареєстрована, як ФОП тільки ___. Мною у складі пропозиції буде надана відповідна довідка у довільній формі де буде зазначено про не можливсть надання аналогічних договорів та по якій причині. Також хочу зазначити, що дана вимога для мене є дискримінаційною вимогою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Так дійсно пунктом 2 частини 5 Розділу ІІІ ТД передбачено, що кожен учасник повинен підтвердити Наявність аналогічних договорів по предмету закупівлі не менше ніж з двома різними замовниками. Але кожен учасник, якщо він не має можливості виконати дану вимогу, тоді такий учасник має право надати лист в довільні формі з обґрунтуванням чому саме він не має можливості виконати цей пункт, а члени тендерного комітету будуть вже вирішувати чи дійсно не виконання цього пункту є поважним чи ні.
У тому випадку, який ви описали у своєму питанні відсутність аналогічних Договорів не буде підставою для відхилення такої пропозиції за наявності письмового обґрунтування.
відповідність кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 18 вересня 2019 11:32
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:15
доброго дня. Так п.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен буде надати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів наступну інформацію: "Наявність аналогічних договорів по предмету закупівлі не менше ніж з двома різними замовниками". Прошу надати відповідь, чи буде відхилена моя пропозиція, якщо мною не буде надано вище вказаних договорів, так як я була зареєстрована, як ФОП тільки декілька місяців. Мною у складі пропозиції буде надана відповідна довідка у довільній формі де буде зазначено про не можливсть надання аналогічних договорів та по якій причині. Також хочу зазначити, що дана вимога для мене є дискримінаційною вимогою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Так дійсно пунктом 2 частини 5 Розділу ІІІ ТД передбачено, що кожен учасник повинен підтвердити Наявність аналогічних договорів по предмету закупівлі не менше ніж з двома різними замовниками. Але кожен учасник, якщо він не має можливості виконати дану вимогу, тоді такий учасник має право надати лист в довільні формі з обґрунтуванням чому саме він не має можливості виконати цей пункт, а члени тендерного комітету будуть вже вирішувати чи дійсно не виконання цього пункту є поважним чи ні.
У тому випадку, який ви описали у своєму питанні відсутність аналогічних Договорів не буде підставою для відхилення такої пропозиції за наявності письмового обґрунтування.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРМАК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА 116 550,00
UAH з ПДВ
116 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА 146 051,50
UAH з ПДВ
146 051,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2019 15:51
Витяг_Document_USR_1005794374.pdf
28 вересня 2019 15:51
Свідоцтво ФУ.PDF.(2).P7S
28 вересня 2019 15:51
Свідоцтво ФУ.PDF.(1).P7S
28 вересня 2019 15:51
Свідоцтво ФУ.PDF
28 вересня 2019 15:51
Ліцензія ФінРизик.pdf.(2).P7S
28 вересня 2019 15:51
Ліцензія ФінРизик.pdf.(1).P7S
28 вересня 2019 15:51
Ліцензія ФінРизик.pdf
28 вересня 2019 15:50
1К Призначення_ГП.pdf.(2).P7S
28 вересня 2019 15:50
1К Призначення_ГП.pdf.(1).P7S
28 вересня 2019 15:50
1К Призначення_ГП.pdf
28 вересня 2019 15:50
белый-лист6.txt
28 вересня 2019 15:50
белый-лист5.txt
28 вересня 2019 15:50
белый-лист4.txt
28 вересня 2019 15:50
белый-лист3.txt
28 вересня 2019 15:50
белый-лист2.txt
28 вересня 2019 15:50
белый-лист1.txt
28 вересня 2019 15:50
белый-лист.txt
28 вересня 2019 15:29
Стр гар Свідоцтво ФУ.PDF.rar
28 вересня 2019 15:18
Форма Д5.pdf
28 вересня 2019 15:18
Форма 1ДФ.pdf
28 вересня 2019 15:18
Свідоцтво-про-шлюб.pdf
28 вересня 2019 15:18
Порівняльна таблиця.pdf
28 вересня 2019 15:18
Податкова декларація.pdf
28 вересня 2019 15:18
Лист гарантія стаття 17.pdf
28 вересня 2019 15:18
Документи-водія.pdf
28 вересня 2019 15:18
Додаток 2 то тд.pdf
28 вересня 2019 15:18
Довідка про новий товар.pdf
28 вересня 2019 15:18
Витяг ЕРПЕП.pdf
28 вересня 2019 15:17
Виписка-Инн-ЯрмакВ.П-pub.pdf
28 вересня 2019 15:17
Аналогичний_договор_АРТ.pdf
28 вересня 2019 15:17
Аналогичний_договір_ОДА.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 21:43
уповноважена особа.pdf
25 вересня 2019 21:43
строк дії пропозиції.pdf
25 вересня 2019 21:43
страхова.pdf
25 вересня 2019 21:43
стаття 17.pdf
25 вересня 2019 21:43
санкції.pdf
25 вересня 2019 21:43
проект Договору.pdf
25 вересня 2019 21:43
Правила фінризик.pdf
25 вересня 2019 21:43
медицина працівники.pdf
25 вересня 2019 21:43
Ліцензія Кастодія pdf.pdf
25 вересня 2019 21:43
досвід роботи.pdf
25 вересня 2019 21:43
Додаток 1.pdf
25 вересня 2019 21:43
Договір 52.pdf
25 вересня 2019 21:43
Довідка про працівників.pdf
25 вересня 2019 21:43
Довідка про автомобілі.pdf
25 вересня 2019 21:43
дійсність документів.pdf
25 вересня 2019 21:43
Дислокація.pdf
25 вересня 2019 21:43
відомості про учасника.pdf
25 вересня 2019 21:43
Техчастина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРМАК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРМАК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА
#2953710545
Відхилено 116 550,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:38
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА
#2643501283
Переможець 146 051,50
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА
#2643501283
146 051,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 15:33
Договір Комп_ютери Інклюзія.pdf укладений
24 жовтня 2019 15:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 146 051,50
UAH