Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний, сир твердий)
Очікувана вартість
2 125 000,00 UAH
UA-2019-09-13-002174-b d4f1b2f0f94c4104a925a34ba72c64da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:34
Очікувана вартість: 2 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Додаткова закупівля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17500 кілограм

Сир кисломолочний, сир твердий. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту приймання передачі Товару та видаткової накладної, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлениу Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:00
Додаток 4.doc
13 вересня 2019 16:00
Додаток 1.docx
13 вересня 2019 16:00
Додаток 2.doc
13 вересня 2019 16:00
Додаток 3.docx
13 вересня 2019 16:00
ТД 2019.docx
13 вересня 2019 16:00
ТД (Титулка).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 1 905 000,00
UAH з ПДВ
1 905 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НІКА-1" 2 090 250,00
UAH з ПДВ
2 090 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 11:10
Електронний підпис
09 жовтня 2019 11:10
Довідка МВС.pdf
09 жовтня 2019 11:10
ДПІ.rar
03 жовтня 2019 09:12
Електронний підпис
03 жовтня 2019 09:11
35.ISO 22000 Радивилів_ВСІ!!!.pdf
03 жовтня 2019 09:11
Технічні.pdf
03 жовтня 2019 09:11
6.Медичні книжки .pdf
03 жовтня 2019 09:11
3.1.Експлуа. Радив. 2015.pdf
03 жовтня 2019 09:11
Ліцензія.zip
03 жовтня 2019 09:11
Гарантия_6349.zip
03 жовтня 2019 09:11
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 12:49
Гарантія.zip
02 жовтня 2019 12:49
Ліцензія.zip
02 жовтня 2019 12:49
Кваліфікація2.zip
02 жовтня 2019 12:49
Кваліфікація1.zip
02 жовтня 2019 12:49
Технічна.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

ПП "НІКА-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 1 905 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
1 905 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 15:05
ЗпВД (Сир).pdf укладений
14 лютого 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 12:35
Дод.угода 5 (Сир).pdf зміни до договору
14 лютого 2020 12:20
ПЗД 5 (Сир).pdf зміни до договору
14 лютого 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 09:41
Дод.угода 4 (сир).pdf зміни до договору
23 січня 2020 09:40
ПЗД 4 (сир).pdf зміни до договору
23 січня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 20:15
ПЗД 3 (сир).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:13
Дод.угода 3 (сир).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:13
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 20:11
Дод.угода 2 (сир).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:11
ПЗД 2 (сир).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:11
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 20:09
Дод.угода 1 (сир).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:08
ПЗД 1 (сир).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:08
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 10:01
Договір № 387 (Сир).pdf укладений
21 жовтня 2019 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 135 325,78 (сто тридцять п’ять тисяч триста двадцять п’ять гривень 78 копійок). Підпункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить: 1 769 674,22 грн. (один мільйон сімсот шістдесят дев'ять тисяч шістсот сімдесят чотири гривень 22 копійок ) в т. ч. ПДВ Викласти специфікацію відповідно до додатку 1 до додаткової угоди №1
Номер договору про закупівлю: 387
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дії договору № 387 від 21.10.2019 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 387
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується на суму 353 905,20 (триста п’ятдесят три тисячі дев’ятсот п’ять ) гривень 20 копійок (з ПДВ). Загальна сума договору становить 2 123 579,42 (два мільйона сто двадцять три тисячі п'ятсот сімдесят дев'ять ) гривень 42 копійок (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 387
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується на суму 353 905,20 (триста п’ятдесят три тисячі дев’ятсот п’ять ) гривень 20 копійок (з ПДВ). Загальна сума договору становить 2 123 579,42 (два мільйона сто двадцять три тисячі п'ятсот сімдесят дев'ять ) гривень 42 копійок (з ПДВ). Внесені зміни до пункту «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін».
Номер договору про закупівлю: 387
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 353 905,20 (триста п’ятдесят три тисячі дев’ятсот п’ять гривень 20 копійок). Підпункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить: 1 769 674,22 грн. (один мільйон сімсот шістдесят дев'ять тисяч шістсот сімдесят чотири гривень 22 копійок ) в т. ч. ПДВ. ІІ. Викласти специфікацію в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 387
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 14 лютого 2020
Сума оплати за договором: 1 769 674,22
UAH (в тому числі ПДВ 294 945,70 UAH)