Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001993-b 44b1109d44944e25acdfd2dbfe37b945
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саган Наталія Вікторівна

+380414324443 crl_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Бердичівського району" Бердичівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01991599
Місцезнаходження: 13341, Україна , Житомирська обл., Мирославка, вул.Лікарняна,68-в
Контактна особа: Саган Наталія Вікторівна
+380414324443
crl_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 15:35
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 15:35
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 13:37
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Житомирська, 85а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:31
ТД Машини для обробки даних (апаратна частина)(Ноутбуки).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 14 вересня 2019 13:30
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:12
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Добрий день! Так, звичайно . В тендерній документації в проекті договору в п.п. 2.5. вказано, що товар повинен передаватися Замовнику шляхом інсталяції на території Замовника та перевірки працездатності разом із спеціалістами Постачальника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 11:58
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Добрий день! Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) вимогам та характеристикам наведеним у додатку № 2 до тендерної документації.

2)Всі учасники повинні вказувати повне найменування, торгову марку запропонованого товару, і давати правдиву інформацію про технічні характеристики.

3) Ми розглядаємо пропозиції всіх учасників, незалежно від форми власності та організаційно правових форм і керуємося базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.
Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства - оцінюємо пропозиції учасників однаково, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником ПДВ. Пропозиція учасника, неплатника ПДВ, як і платника ПДВ повинна відповідати всім вимогам, установленим у документації.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 96 996,00
UAH з ПДВ
96 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скоркіна М.В. 103 750,00
UAH з ПДВ
103 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:25
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:29
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:44
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:43
Технічна специфікація.pdf
01 жовтня 2019 14:43
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 14:43
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 14:43
Висновок СЕЕ 255 HP.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:13
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:10
Паспорт.pdf
01 жовтня 2019 14:10
Ідентифікаційний код.pdf
01 жовтня 2019 14:10
Довідка з банку.pdf
01 жовтня 2019 14:10
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ФОП Скоркіна М.В.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
96 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:49
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 14:42
Договір укладений
17 жовтня 2019 14:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 96 966,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 136,00 UAH)