Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексний капітальний ремонт будівлі легкоатлетичного манежу та благоустрій території стадіону "Юність" Смілянської дитячо-юнацької спортивної школи «Олімп» за адресою: вул. Мічуріна, 43, м. Сміла Черкаської області
Очікувана вартість
5 544 673,00 UAH
UA-2019-09-13-001966-b 49caa697bb224b0fb37bf5c73895e304
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Директоренко

+380677969242 dyussh_olimp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянська дитячо-юнацька спортивна школа "Олімп" Смілянської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 21370818
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. 40 років Перемоги, 18
Контактна особа: Марина Директоренко
+380677969242
dyussh_olimp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:23
Очікувана вартість: 5 544 673,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 723,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Комплексний капітальний ремонт будівлі легкоатлетичного манежу та благоустрій території стадіону "Юність" Смілянської дитячо-юнацької спортивної школи «Олімп» за адресою: вул. Мічуріна, 43, м. Сміла Черкаської області (джерело фінансування - державний бюджет, співфінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Мічуріна, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: - попередньої оплати (при необхідності) на рахунок Підрядника, відкритий в органах Державного казначейства, яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку; - оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 14 банківських днів. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 10:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
26 вересня 2019 10:38
ТД по роботам – нова редакція.docx
13 вересня 2019 15:26
Лист.jpg
26 вересня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 10:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
26 вересня 2019 10:38
ТД по роботам – нова редакція.docx
13 вересня 2019 15:26
ТД по роботам (1).docx
13 вересня 2019 15:26
Лист.jpg

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001966-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777", Код ЄДРПОУ:41875386
Дата подання: 16 жовтня 2019 14:26
вимога
вимого скасувати незаконе рішеня
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 14:26
вимога20191016_14191498.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-13-001966-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777", Код ЄДРПОУ:41875386
Дата подання: 19 жовтня 2019 06:23
скарга
скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.10.2019 № 15208.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 21:02

Документи подані скаржником

19 жовтня 2019 06:23
скарга.pdf
21 жовтня 2019 13:13
Платіжка.pdf
21 жовтня 2019 13:15
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000003 ● 3591ec4414f84ae29c4ccd6d7eaa5648
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 13:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.10.2019 № 97
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 29.10.2019 № 97

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-09-13-001966-b, 13.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-31 12:36:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-13-001966-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. З яких підстав тендерну пропозицію учасника ФОП Єгорова Олександра Володимировича визнано переможцем, тоді як останнім не дотримано умови тендерної документації , а саме꞉
- на вимогу пункту 2.4.2. частини 2. розділу ІІІ тендерної документації не надано документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії꞉ виписка з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо);
- на вимогу підпункту 3.3.1. пункту 3.3. частини 3 Додатку 2 до тендерної документації не надано лист-відгук від Смілянської дитячо-юнацької спортивної школи «Олімп» Смілянської міської ради Черкаської області, який підтверджує виконання аналогічного договору від 05.08.2019 № 62 та на який є посилання у «Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору(ів)»?
2. З яких підстав тендерну пропозицію учасника ФОП Єгорова Олександра Володимировича визнано переможцем та 29.10.2019 укладено договір з останнім, тоді як у складі тендерної пропозиції ФОП Єгорова Олександра Володимировича не надано документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону та який вимагався частиною 5. розділу ІІІ тендерної документації та розділом ІІ Додатку 2 до тендерної документації? Варто зазначити, що учасник повинен надати тендерну пропозицію, за формою наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, згідно з умовами якої учасник зобов’язується надати (розмістити (завантажити)) документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки учасник погоджується, що замовник відхиляє тендерну пропозицію та визначає переможцем наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини третьої статті 32 Закону.
3. У складі тендерної пропозиції ФОП Єгорова Олександра Володимировича надано локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 на опалення та відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 на опалення, в яких зазначені, зокрема, найменування матеріалів та їх обсяги, які не відповідають обсягам, які визначені Додатком 3 до тендерної документації (локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 на опалення та відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-2), а саме꞉
- «Теплоізоляція трубчаста типу Thermaflex FRZ 50х8мм» у кількості 150 м, тоді як Додатком 3 до тендерної документації визначені такі матеріали у кількості 80 м;
- «Теплоізоляція трубчаста типу Thermaflex FRZ 43х8мм» у кількості 150 м, тоді як Додатком 3 до тендерної документації визначені такі матеріали у кількості 112 м;
- «Теплоізоляція трубчаста типу Thermaflex FRZ 38х8мм» у кількості 150 м, тоді як Додатком 3 до тендерної документації визначені такі матеріали у кількості 20 м.
Отже, з яких підстав тендерну пропозицію учасника ФОП Єгорова Олександра Володимировича визнано переможцем та 29.10.2019 укладено договір за обсягами, які не відповідають вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-04 12:28:49

Відповідь на запит про надання пояснень

На Ваш запит Смілянська дитячо-юнацька спортивна школа «Олімп» Смілянської міської ради Черкаської області відповідно до частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає пояснення на питання, які виникли в період проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація»
13.09.2019р. Смілянською дитячо-юнацькою спортивною школою «Олімп» Смілянської міської ради Черкаської області було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ID:UA-2019-09-13-001966-b. Пропозицію учасника ФОП Єгоров Олександр Володимирович було визнано найбільш економічно вигідною та визнано переможцем.
1. Вимогою п. 2.4.2. тендерної документації було надати документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо) – учасником було надано довідку № 4544-БГ від 01.10.2019р. АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНКУ» про те, ФОП Єгоров О.В. розмістив грошові кошти в суму 22000,00 грн. на рахунку покриття № 26026100274681, відкритому у АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНКУ» відповідно до Договору № BG/UA/03-2-4296 про надання гарантії від 30.09.2019р., укладено між «УКРБУДІНВЕСТБАНКУ» та ФОП Єгоровим О.В. для участі у відкритих торгах. Станом на 01.10.19р. на рахунку № 26026100274681, обліковують грошові кошти в сумі 22000,00 грн.
2. Вимогою підпункту 3.3.1. пункту 3.3. частини 3 Додатку 2 до тендерної документації було надання Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником), підтверджуючі виконання аналогічного (их) договору (ів), наданих відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу цього Додатку та на які є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. – лист-відгук за Договором від 05.08.2019р. № 62 не надано в зв’язку з тим, що цей Договір укладено з нашою установою, він в процесі виконання, на момент надання учасником пропозицій роботи не завершені. Виконання ФОП Єгоровим О.В. робіт відповідно до Договору № 62 здійснюються згідно проектно-которисної документації.
3. Вимогою частини 5. розділу ІІІ тендерної документації та розділом ІІ Додатку 2 до тендерної документації було надання документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. У строк, що не перевищує п'яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону були надані: Довідка (складена в довільній формі або за Формою №7 цього додатку), яка підтверджує відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі - 11.10.2019р. Довідка, видана Департаментом інформаційних технологій МВС/Департаментом інформатизації МВС, або територіальними сервісними центрами МВС, яка містить відомості про відсутність судимості на особу (осіб) учасника, яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме на: - фізичну особа, яка є учасником – 11.10.2019р. Довідка, з податкової інспекції (ДФСУ)/контролюючого органу уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи – 04.10.2019р. 11.10.2019р. була надана інформація (квитанція) з ДФС про відсутність заборгованості.
4. Завищена кількість матеріалів та їх обсягів у локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-2 на опалення та у відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 на опалення, була виявлена до підписання Договору та її було визнано не суттєвою. Тому було прийнято рішення укласти договір з ФОП Єгоровим О.В. та у процесі виконання робіт відповідно до п. 3.2 та п. 4.5 даного Договору документи будуть доопрацьовані, що призведе до зменшення ціни договору та економії коштів державного та місцевого бюджетів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З Висновком від 14.11.2019 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Смілянська дитячо-юнацька спортивна школа «Олімп» не погоджується виходячи з наступного: У відповідності до вимог п. 2.4.2 тендерної документації ФОП Єгоровим О.В. на ряду з іншими необхідними документами було надано Довідку № 4544-БГ від 01.10.2019 року АТ «Український будівельно-інвестиційний банк» про те, що ним розміщено кошти в сумі 22 000,00 грн. на рахунку покриття № 26026100274681 для участі у відкритих торгах на закупівлю робіт: Комплексний капітальний ремонт будівлі легкоатлетичного манежу та благоустрій території стадіону «Юність» Смілянської ДЮСШ «Олімп» за адресою м. Сміла, вул. Мічуріна, 43. Лист-відгук за Договором № 62 від 05.08.2019 року ДЮСШ «Олімп» для ФОП Єгорова О.В. не надано в зв’язку з тим, що на даний час за вказаним Договором здійснюються певні роботи, які виконуються згідно проектно-кошторисної документації, та не є завершеними. Про невідповідність зазначених в локальних кошторисах ФОП Єгорова О.В. обсягів трубчатої теплоізоляції та Додатком № 3 до тендерної документації Смілянською дитячо-юнацькою спортивною школою «Олімп» було направлено лист від 25.10.2019 № 319 до ФОП Єгорова О.В., як виконаця робіт. ФОП Єгоровим О.В. на адресу ДЮСШ «Олімп» було надано лист № 17 від 28.10.2019 року про те, що в кошторисній документації допущена помилка, так як фактичні об’єми використання трубчатої теплоізоляції «Thermaflex FRZ» по трьох позиціях на об’єкті будівництва значно менші, чим зазначені в кошторисній документації. При цьому тендерна пропозиція ФОП Єгорова О.В. є найнижчою, а тому найбільш економічно вигідною. Тим більше чинним законодавством не заборонено вносити корегування в документацію щодо саме фактично виконаних робіт та використання матеріалів. Вказана помилка жодним чином не впливає на обсяг робіт, який в майбутньому буде виконано та навпаки призведе до зменшення вартості робіт, що є економією бюджетних коштів. Таким чином порушень чинного законодавства, а саме вимог п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Смілянською ДЮСШ «Олімп» не вчинено. Щодо до порушення вимог ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Смілянською ДЮСШ «Олімп» вони не були порушені. Рішення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 10.10.2019р., договір про закупівлю укладено 29.10.19р., тобто Договір укладено не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.

2019-11-21 15:02:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Смілянська дитячо-юнацька спортивна школа «Олімп» не погоджується з Висновком від 14.11.2019 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області. Тому 21.11.2019р. Смілянською ДЮСШ «Олімп» було подано до Черкаського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація», що опубліковано в системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-09-13-001966- b.
Дата публікації: 21 листопада 2019

Документи:

21 листопада 2019 15:04
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Єгоров Олександр Володимирович 5 225 171,00
UAH з ПДВ
5 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБЛАГРОПРОМБУД" 5 291 054,40
UAH з ПДВ
5 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" 5 534 638,00
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 5 250 258,00
UAH з ПДВ
5 250 258,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:43
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:41
Форма №7 оновлена.pdf
11 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:24
Форма 7.PDF
11 жовтня 2019 14:24
Довідка ст.17.pdf
04 жовтня 2019 09:29
Електронний підпис
04 жовтня 2019 09:27
кваліфікація.rar
04 жовтня 2019 09:27
відповідність.rar
04 жовтня 2019 09:27
цінова пропозиція.rar

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:25
Пояснювальна записка.pdf
03 жовтня 2019 16:25
опис.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Наказ на признач..pdf
03 жовтня 2019 16:25
механизми.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Локальн №2-1-4.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Локальн 2-1-2, 2-1-3.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Локальн 2-1-1.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Лист-згода1.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Лист-згода.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Залучення субпідр..pdf
03 жовтня 2019 16:25
Дотримання тех.рішень.pdf
03 жовтня 2019 16:25
договірна ціна.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Довідка про досвід.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Довідка працівники.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Гарантійний лист.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Відгук.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Аналог.договір 3.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Аналог.договір.pdf
03 жовтня 2019 16:25
1 ДФ.pdf
03 жовтня 2019 16:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 жовтня 2019 16:25
виписка.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 09:53
Електронний підпис
04 жовтня 2019 09:52
Електронний підпис
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ССР_5.pdf
04 жовтня 2019 09:49
25-7 ЦПУ20191003_21234893.pdf
04 жовтня 2019 09:49
25-9 ЦПУ20191003_21334680.pdf
04 жовтня 2019 09:49
1-ДФ_2019_3.pdf
04 жовтня 2019 09:49
7 Довідк ст1720191003_20372628.pdf
04 жовтня 2019 09:49
25-10 ЦПУ20191003_21383355.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ОПРОС_2-1.pdf
04 жовтня 2019 09:49
25-4 ЦПУ20191003_21060571.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ДЦ.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
04 жовтня 2019 09:49
46 Витяг з ЄДР.pdf
04 жовтня 2019 09:49
25-12 ЦПУ20191003_22031357.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ВРЛС_2-1-4.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
04 жовтня 2019 09:49
26 ДФ_2018_3 _1_.pdf
04 жовтня 2019 09:49
47-1_КБ-2__1.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
04 жовтня 2019 09:49
25-6 ЦПУ20191003_21172704.pdf
04 жовтня 2019 09:49
25-5 ЦПУ20191003_21120674.pdf
04 жовтня 2019 09:49
27 ДФ_2019_1 _1_.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
04 жовтня 2019 09:49
1 Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.pdf
04 жовтня 2019 09:49
26 ДФ_2018_3 _2_.pdf
04 жовтня 2019 09:49
26 ДФ_2018_3 _3_.pdf
04 жовтня 2019 09:49
G1019-7823-GL_tender.pdf
04 жовтня 2019 09:49
Лицензия с эцп.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.pdf
04 жовтня 2019 09:49
19. Ліцензія субпідряд.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
04 жовтня 2019 09:49
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
04 жовтня 2019 09:49
35 Лист-згода20191003_23060371.pdf
04 жовтня 2019 09:49
25-11 ЦПУ20191003_21524847.pdf
04 жовтня 2019 09:49
Вiдгук.jpeg
04 жовтня 2019 09:49
45_Аналогiчний_договiр.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_СВР.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
04 жовтня 2019 09:49
25-8 ЦПУ20191003_21283896.pdf
04 жовтня 2019 09:49
47-1_КБ-2__3.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
04 жовтня 2019 09:49
201_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 жовтня 2019 09:49
27 ДФ_2019_1 _2_.pdf
04 жовтня 2019 09:49
47-1_КБ-2__2.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 09:30
Електронний підпис
04 жовтня 2019 09:28
Штатний розпис.pdf
04 жовтня 2019 09:28
Звіт 1_ДФ.pdf
04 жовтня 2019 09:28
Гарантія.rar
04 жовтня 2019 09:28
Протокол наказ.pdf
04 жовтня 2019 09:28
Довідка ст 17.pdf
04 жовтня 2019 09:28
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 09:28
Копії наказів.pdf
04 жовтня 2019 09:28
Відгук Будівництво.pdf
04 жовтня 2019 09:27
Відгук 117.pdf
04 жовтня 2019 09:27
Відгук 116.pdf
04 жовтня 2019 09:27
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Єгоров Олександр Володимирович

ТОВ "ОБЛАГРОПРОМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Єгоров Олександр Володимирович
#2910318174
Переможець 5 090 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 09:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Єгоров Олександр Володимирович
#2910318174
5 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:54
ДУ №5 договір № 89.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:52
Договірна ціна, кошторис ДУ №5 договір № 89.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 15:52
ДУ № 4 ФОП Єгоров.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 17:57
ДУ № 3 ФОП Єгоров.pdf укладений
08 липня 2020 17:57
ДУ № 3 ФОП Єгоров.pdf зміни до договору
08 липня 2020 17:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:24
Цінова пропозиція ДУ манеж (1).pdf укладений
27 грудня 2019 09:23
Додаткова угода манеж (1).pdf укладений
27 грудня 2019 09:23
Додаткова угода №2.pdf укладений
27 грудня 2019 09:20
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:15
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 15:15
Додаткова угода манеж.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 15:14
Цінова пропозиція ДУ манеж.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 15:14
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 09:16
Договірна ціна SCAN0003.PDF укладений
29 жовтня 2019 09:15
Договір SCAN0000.PDF укладений
29 жовтня 2019 09:15
Графік SCAN0001.PDF укладений
29 жовтня 2019 09:15
Кошториси SCAN0002.PDF укладений
29 жовтня 2019 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 3.2. Договору Сторони домовились зменшити ціну Договору на 9894,00 (дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок). Договірна ціна становить 5080106 (п’ять мільйонів вісімдесят тисяч сто шість) грн, 00 коп., без ПДВ. Кошти державного бюджету 4572095 (чотири мільйона п’ятсот сімдесят дві тисячі дев’яносто п’ять) грн, 40 коп. Кошти місцевого бюджету 508010 (п’ятсот вісім тисяч десять) грн, 60 коп
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна в 2019 році становить 1969321,65 грн. (Один мільйон дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч триста двадцять одна гривня 65 копійок), без ПДВ; в 2020 році становить 3110784,35 грн. (Три мільйона сто десять тисяч сімсот вісімдесят чотири гривні 35 копійок), без ПДВ.” «Строки виконання робіт – жовтень 2019 року – грудень 2020 року.» «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а частині розрахунків – до повного його виконання.»
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 3.2. Договору Сторони домовились зменшити ціну Договору на роботи, що виконуються у 2020 році на 1432247 (один мільйон чотириста тридцять дві тисячі двісті сорок дві) грн. 00 коп. 2. В зв’язку з цим Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Обсяг і вартість виконання робіт визначаються договірною ціною за кошторисною документацією, що є невід'ємною частиною цього Договору. Договірна ціна становить 3647859 (три мільйони шістсот сорок сім тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять) грн, 00 коп., без ПДВ. Договірна ціна робіт, що доручається для виконання Підряднику в 2019 році становить 1969321,65 грн. (Один мільйон дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч триста двадцять одна гривня 65 копійок), без ПДВ. Договірна ціна робіт, що доручається для виконання Підряднику в 2020 році становить 1678537 (один мільйон шістсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять сім) грн, 35 коп., без ПДВ. Кошти державного бюджету 1510683 (один мільйон п’ятсот десять тисяч шістсот вісімдесят три) грн, 61 коп. Кошти місцевого бюджету 167853 (сто шістдесят сім тисяч вісімсот п’ятдесят три) грн, 74 коп. Договірна ціна складається згідно з «Правилами визначення вартості будівництва» – ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень). Відповідно до «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» -ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013 у складі договірної ціни загально- виробничі витрати 1-го і 3-го блоку погоджуються із Замовником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у Підрядника за попередній звітний період, якщо вони не перевищують усереднені нормативні показники (аналітичний розрахунок додається). Загальновиробничі витрати 2-го блоку мають відповідати фактичному відрахуванню на Державне пенсійне і соціальне страхування, що складає у підприємстві Підрядника 22,0%. У складі договірної ціни адміністративні витрати погоджуються із Замовником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у Підрядника за попередній звітний період, якщо вони не перевищують усереднені нормативні показники (аналітичний розрахунок додається). Підрядник не вимагає уточнення договірної ціни у зв'язку із зростанням цін на ресурси, що використовуються для виконання робіт.»
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 9.7. Договору Сторони домовились внести наступні зміни: 1. Пункт 2.2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Підрядник гарантує експлуатацію Об'єкта протягом гарантійного строку, який становить 10 (десять) років». 2. Розділ 6.3. Договору доповнити пунктом 6.3.20. наступного змісту: 6.3.20. Відшкодовувати Замовнику використану електроенергію, водопостачання та водовідведення за період виконання робіт на підставі рахунків Замовника.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 3.2. Договору Сторони домовились зменшити ціну Договору на роботи на 178082 (сто сімдесят вісім тисяч вісімдесят дві) грн. 35 коп. В зв’язку з цим Пунк 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Обсяг і вартість виконання робіт визначаються договірною ціною за кошторисною документацією, що є невід’ємною частиною цього Договору. Дговірна ціна становить 3469776 (три мільйони чотириста шістдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят шість) грн. 65 коп., без ПДВ. Договірна ціна робіт, що доручається до виконання Підряднику у 2019 році становить 1969321,65 грн. (один мільйон дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч триста двадцять одна гривня 65 копійок), без ПДВ. Договірна ціна робіт, що доручається до виконання Підряднику у 2020 році становить 1500455,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ. Кошти державного бюджету 1350409 (один мільйон триста п’ятдесят тисяч чотириста дев’ять) грн. 50 коп. Кошти місцевого бюджету 150045 (сто п’ятдесят тисяч сорок п’ять) грн. 50 коп. Договірна ціна складається згідно з «Правилами визначення вартості будівництва» - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень). Відповідно до «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» - ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013 у складі договірної ціни загальновиробничі витрати 1-го і 3-го блоку погоджуються із Замовником на підставі обгрунтованої їх величини і структури, яка склалася у Підрядника за попередній звітний період, якщо вони не перевищують усереднені нормативні показники (аналітичний розрахунок додається). Загальновиробничі витрати 2-го блоку мають відповідати фактичному відрахуванню на Державне пенсійне і соціальне страхування, що складає у підприємстві Підрядника 22,0%. У складі договірної ціни адміністративні витрати погоджуються із Замовником на підставі обгрунтованої їх величини і структури, яка склалася у Підрядника за попередній звітний період, якщо вони не перевищують усереднені нормативні показники (аналітичний розрахунок додається). Підрядник не вимагає уточнення договірної ціни у зв’язку із зростанням цін на ресурси, що використовуються для виконання робіт.»
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML