Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015-32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка, проектор)
Очікувана вартість
161 500,00 UAH
UA-2019-09-13-001947-b 7743b6be2e9749a48581cd1b26176102
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 15:27
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 15:27
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:44
Очікувана вартість: 161 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 808,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4522 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
(інтерактивна дошка-4 шт., проектор-3 шт.) всього 7 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти та структурні підрозділи управління освіти Енергодарської міської ради.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення та в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника. 2. Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, після отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених у 2019 році Замовнику коштів залишку освітньої субвенції. 3. Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 30 календарних днів. 4. Перебіг терміну відстрочки обумовленої в пп. 4.3 цього договору починається з моменту повідомлення Замовником Учасника (поштою, електронною поштою, тощо).5. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Учаснику при затримці фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення в УДКСУ. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:24
Додаток 5.doc
13 вересня 2019 15:24
Додаток 4.doc
13 вересня 2019 15:24
Додаток 3.doc
13 вересня 2019 15:24
Додаток 2 техн.завдання.doc
13 вересня 2019 15:24
Додаток 1.doc
13 вересня 2019 15:24
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001947-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:53
Оскарження
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” є учасником відкритих торгів Управління освіти Енергодарської міської ради на закупівлю ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Згідно з Рішенням уповноваженої особи протоколу №217 від 10.10.2019 р. Учасника ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” було дискваліфіковано за ненадання сканованого оригіналу довідки, виданою банківською установою ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ”, код ЄДРПОУ 22868414 що підтверджує наявність учасника поточного рахунку, містить інформацію про стан відкритого поточного рахунку та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами, а також учасником в довідці в довільній формі про банківські установи в яких обслуговується Учасник не вказана банківська установа ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ”, код ЄДРПОУ 22868414.
ТОВ “КРЕО СІНРЖІ” повідомляє, що в банківській установі ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ”, код ЄДРПОУ 22868414 ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” не має поточного відкритого рахунку, а тому і не надав сканованого оригіналу довідки про стан відкритого поточного рахунку та відсутності в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Оскільки в банківській установі ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ” ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” не має відкритого поточного рахунку тому і в довідці в довільній формі про банки в яких обслуговується учасник не вказав банківську установу ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ”.
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вважає рішення уповноваженої особи протоколу №217 від 10.10.2019 р. Управління освіти Енергодарської міської ради не правомірним, оскільки документація до конкурсних торгів ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повністю відповідає вимогам Замовника.
Тому враховуючи вище викладене ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вимагає від Управління освіти Енергодарської міської ради скасувати рішення протоколу №217 від 10.10.2019 та повернути пропозицію ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” на розгляд тендерному комітету.
Згідно рішення уповноваженого органу Управління освіти Енергодарської міської ради протоколом №218 від 10.10.2019 було прийнято рішення про визнання переможцем ФОП Вардугін Віктор Васильович. Але пропозиція учасника ФОП Вардугін Віктор Васильович не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1) В тендерній документації Замовник вимагав в п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону надати в. 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати заповнену форму згідно якої має виглядати дана довідка. ФОП Вардугін Віктор Васильович надав дану довідку не встановленої форма, а саме вказано наявність тільки одного працівника, хоча Замовником вимагалося вказати наявність працівників тобто працівників має бути два або більше.
2) В тендерній документації Замовник вимагав надати заповнену форму Додатку 1 ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. В даному Додатку Замовником була надана Примітка, а саме
Примітка:
1. Учасники повинні дотримуватись встановленої форми.
2. Внесення в форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» будь-яких змін неприпустимо.
3.У колонках 4,5 форми «ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЯ» учасником чітко зазначається «грн., з ПДВ» або «грн., без ПДВ».
4. Форма «ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» подається на фірмовому бланку у наведеному вигляді.
ФОП Вардугін Віктор Васильович відступив від зазначеної форми, що суперечить вимогам до тендерної документації Управління освіти Енергодарської міської ради, а саме в 5. Телефон (факс), е-mail Учасник не надав інформацію про е-mail., вказавши тільки номер телефону.
Тому враховуючи вище викладене ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вважає, що рішення уповноваженого органу Управління освіти Енергодарської міської ради протоколом №218 від 10.10.2019 було прийнято рішення про визнання переможцем ФОП Вардугін Віктор Васильович не правомірним та підлягає скасуванню.
Повідомляємо замовника, що є позитивне рішення Антимонопольного Комітету України №10326-р/пк-пз від 08.10.2018 номер оголошення UA-2018-08-17-001200-a про наступне, що є підставою для відхилення Пропозиції Учасника якого подано форму “Цінова пропозиція”, як такою, що не відповідає формі, яка вимагалая у Документації Замовника, а тому має бути відхилена. Рішення АМКУ №10326-р/пк-пз від 08.10.2018 номер оголошення UA-2018-08-17-001200-a.
Також є позитивне рішення Господарського суду Сумської області Справа № 920/1033/17 від 16.11.2017 про наступне: учасником було подано довідку про наявність досвіду виконання одного аналогічного договору. Натомість Замовником вимагалося надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів, а це означає, що потрібну було подати не одного договору а двох і більше, що суперечить тендерній документації Замовника.
Просимо тендерний комітет прийняти до уваги дані рішення Атимонопольного комітету України. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до Антимонопольного Комітету України у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2019 18:12
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації:
«…Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та окремо завантажуються файли у форматі «pdf» або «jpeg» з:
…- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується Учасник, що підтверджує наявність в Учасника поточного рахунку, містить інформацію про стан відкритого поточного рахунку та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (-ки) повинна (-і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох поточних рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною установою за всіма відкритими поточними рахунками. Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми про банківські установи, в яких обслуговується Учасник;…»
Тендерна гарантія — це зобов’язання банку сплатити кошти замовникові торгів у випадкові невиконання умов тендеру певним учасником торгів. Таким чином, банк виступає гарантом свого клієнта і зобов’язується сплати кошти в разі порушення ним умов тендеру.
Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (далі-Постанова №639), регулює порядок, умови надання та отримання банками гарантій та їх виконання. Так відповідно до розділу ІІІ Постанови №639: «п.24. Банк-гарант після прийняття рішення про надання гарантії готує проект договору про надання гарантії (з урахуванням вимог статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") і відповідно до внутрішніх положень банку подає його принципалу для підписання». Пунктом 25 Постанови №639 встановлено, що: «Банк-гарант, перевіривши прийнятність умов договору про надання гарантії і правильність оформлення поданих документів та отримавши підтвердження принципала про згоду з умовами договору про надання гарантії, підписує гарантію і надсилає/передає гарантію згідно з інструкціями, зазначеними в заяві про надання гарантії, протягом строку, визначеного договором про надання гарантії». Договір про надання гарантії — це договір, що регулює відносини між учасником торгів та банком, тобто учасник, уклавши договір про надання банківської гарантії є клієнтом (принципалом) банку та має певні обов’язки перед банком який видає таку гарантію.
Відповідно до офіційної інформації розміщеної на офіційному сайті ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» за посиланням: https://www.ukrcapital.com.ua/index.php/korporative/bankgarants: «Банківська гарантія – це письмове або електронне зобов’язання Банку з виконання зобов’язань свого клієнта за контрактом, договором, тендером. Гарантія видається під відповідне забезпечення. Гарантія набирає чинності з дня її видачі та, якщо гарантійний випадок не наступає, закривається після завершення строку дії». Клієнт банку це будь-яка юридична чи фізична особа, яка має рахунок в банку, або користується послугами банку. Отже враховуючи вищенаведене, ТОВ «Крео Сінержи» є клієнтом, який обслуговується (користується послугами банку) ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» ЄДРПОУ 22868414, доказом чого є видана даним банком безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія №376 (вих. №10/1/09-2242 від 25.09.2019) і на виконання вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію з усіх банківських установ в яких обслуговується Учасник або має поточні рахунки.
Крім того, Учасник за будь якими роз’ясненнями з цього приводу до Замовника не звертався, з чого можна зробити висновок, що він повністю усвідомлює вимоги тендерної документації.
З приводу невідповідності, на Вашу думку, тендерної пропозиції ФОП ВАРДУГІН В.В. вимогам тендерної документації, повідомляємо, що за результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП ВАРДУГІН В.В. відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам, визначеним у тендерній документації. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ВАРДУГІН В.В., згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні, рішення тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 11.10.2019 №217, від 11.10.2019 №218, прийняті відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001947-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:54
Оскарження
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” є учасником відкритих торгів Управління освіти Енергодарської міської ради на закупівлю ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Згідно з Рішенням уповноваженої особи протоколу №217 від 10.10.2019 р. Учасника ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” було дискваліфіковано за ненадання сканованого оригіналу довідки, виданою банківською установою ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ”, код ЄДРПОУ 22868414 що підтверджує наявність учасника поточного рахунку, містить інформацію про стан відкритого поточного рахунку та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами, а також учасником в довідці в довільній формі про банківські установи в яких обслуговується Учасник не вказана банківська установа ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ”, код ЄДРПОУ 22868414.
ТОВ “КРЕО СІНРЖІ” повідомляє, що в банківській установі ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ”, код ЄДРПОУ 22868414 ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” не має поточного відкритого рахунку, а тому і не надав сканованого оригіналу довідки про стан відкритого поточного рахунку та відсутності в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Оскільки в банківській установі ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ” ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” не має відкритого поточного рахунку тому і в довідці в довільній формі про банки в яких обслуговується учасник не вказав банківську установу ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ”.
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вважає рішення уповноваженої особи протоколу №217 від 10.10.2019 р. Управління освіти Енергодарської міської ради не правомірним, оскільки документація до конкурсних торгів ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повністю відповідає вимогам Замовника.
Тому враховуючи вище викладене ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вимагає від Управління освіти Енергодарської міської ради скасувати рішення протоколу №217 від 10.10.2019 та повернути пропозицію ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” на розгляд тендерному комітету.
Згідно рішення уповноваженого органу Управління освіти Енергодарської міської ради протоколом №218 від 10.10.2019 було прийнято рішення про визнання переможцем ФОП Вардугін Віктор Васильович. Але пропозиція учасника ФОП Вардугін Віктор Васильович не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1) В тендерній документації Замовник вимагав в п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону надати в. 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати заповнену форму згідно якої має виглядати дана довідка. ФОП Вардугін Віктор Васильович надав дану довідку не встановленої форма, а саме вказано наявність тільки одного працівника, хоча Замовником вимагалося вказати наявність працівників тобто працівників має бути два або більше.
2) В тендерній документації Замовник вимагав надати заповнену форму Додатку 1 ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. В даному Додатку Замовником була надана Примітка, а саме
Примітка:
1. Учасники повинні дотримуватись встановленої форми.
2. Внесення в форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» будь-яких змін неприпустимо.
3.У колонках 4,5 форми «ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЯ» учасником чітко зазначається «грн., з ПДВ» або «грн., без ПДВ».
4. Форма «ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» подається на фірмовому бланку у наведеному вигляді.
ФОП Вардугін Віктор Васильович відступив від зазначеної форми, що суперечить вимогам до тендерної документації Управління освіти Енергодарської міської ради, а саме в 5. Телефон (факс), е-mail Учасник не надав інформацію про е-mail., вказавши тільки номер телефону.
Тому враховуючи вище викладене ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вважає, що рішення уповноваженого органу Управління освіти Енергодарської міської ради протоколом №218 від 10.10.2019 було прийнято рішення про визнання переможцем ФОП Вардугін Віктор Васильович не правомірним та підлягає скасуванню.
Повідомляємо замовника, що є позитивне рішення Антимонопольного Комітету України №10326-р/пк-пз від 08.10.2018 номер оголошення UA-2018-08-17-001200-a про наступне, що є підставою для відхилення Пропозиції Учасника якого подано форму “Цінова пропозиція”, як такою, що не відповідає формі, яка вимагалая у Документації Замовника, а тому має бути відхилена. Рішення АМКУ №10326-р/пк-пз від 08.10.2018 номер оголошення UA-2018-08-17-001200-a.
Також є позитивне рішення Господарського суду Сумської області Справа № 920/1033/17 від 16.11.2017 про наступне: учасником було подано довідку про наявність досвіду виконання одного аналогічного договору. Натомість Замовником вимагалося надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів, а це означає, що потрібну було подати не одного договору а двох і більше, що суперечить тендерній документації Замовника.
Просимо тендерний комітет прийняти до уваги дані рішення Атимонопольного комітету України. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до Антимонопольного Комітету України у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2019 18:12
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації:
«…Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та окремо завантажуються файли у форматі «pdf» або «jpeg» з:
…- сканований оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується Учасник, що підтверджує наявність в Учасника поточного рахунку, містить інформацію про стан відкритого поточного рахунку та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка (-ки) повинна (-і) бути не більше п’ятиденної давнини відносно дати подання Учасником своєї пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою або наявності кількох поточних рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною установою за всіма відкритими поточними рахунками. Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми про банківські установи, в яких обслуговується Учасник;…»
Тендерна гарантія — це зобов’язання банку сплатити кошти замовникові торгів у випадкові невиконання умов тендеру певним учасником торгів. Таким чином, банк виступає гарантом свого клієнта і зобов’язується сплати кошти в разі порушення ним умов тендеру.
Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (далі-Постанова №639), регулює порядок, умови надання та отримання банками гарантій та їх виконання. Так відповідно до розділу ІІІ Постанови №639: «п.24. Банк-гарант після прийняття рішення про надання гарантії готує проект договору про надання гарантії (з урахуванням вимог статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") і відповідно до внутрішніх положень банку подає його принципалу для підписання». Пунктом 25 Постанови №639 встановлено, що: «Банк-гарант, перевіривши прийнятність умов договору про надання гарантії і правильність оформлення поданих документів та отримавши підтвердження принципала про згоду з умовами договору про надання гарантії, підписує гарантію і надсилає/передає гарантію згідно з інструкціями, зазначеними в заяві про надання гарантії, протягом строку, визначеного договором про надання гарантії». Договір про надання гарантії — це договір, що регулює відносини між учасником торгів та банком, тобто учасник, уклавши договір про надання банківської гарантії є клієнтом (принципалом) банку та має певні обов’язки перед банком який видає таку гарантію.
Відповідно до офіційної інформації розміщеної на офіційному сайті ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» за посиланням: https://www.ukrcapital.com.ua/index.php/korporative/bankgarants: «Банківська гарантія – це письмове або електронне зобов’язання Банку з виконання зобов’язань свого клієнта за контрактом, договором, тендером. Гарантія видається під відповідне забезпечення. Гарантія набирає чинності з дня її видачі та, якщо гарантійний випадок не наступає, закривається після завершення строку дії». Клієнт банку це будь-яка юридична чи фізична особа, яка має рахунок в банку, або користується послугами банку. Отже враховуючи вищенаведене, ТОВ «Крео Сінержи» є клієнтом, який обслуговується (користується послугами банку) ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» ЄДРПОУ 22868414, доказом чого є видана даним банком безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія №376 (вих. №10/1/09-2242 від 25.09.2019) і на виконання вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію з усіх банківських установ в яких обслуговується Учасник або має поточні рахунки.
Крім того, Учасник за будь якими роз’ясненнями з цього приводу до Замовника не звертався, з чого можна зробити висновок, що він повністю усвідомлює вимоги тендерної документації.
З приводу невідповідності, на Вашу думку, тендерної пропозиції ФОП ВАРДУГІН В.В. вимогам тендерної документації, повідомляємо, що за результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП ВАРДУГІН В.В. відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам, визначеним у тендерній документації. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ВАРДУГІН В.В., згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні, рішення тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 11.10.2019 №217, від 11.10.2019 №218, прийняті відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими.

Документи

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000042 ● 0280d236e9854507965c8d2537ddb0b7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

30) Код за ДК 021:2015-32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка, проектор), UA-2019-09-13-001947-b

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 120 105,00
UAH з ПДВ
120 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 142 542,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вардугін Віктор Васильович 160 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондаренко 161 000,00
UAH з ПДВ
161 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 14:44
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:43
Декларація EH-TW650.pdf
27 вересня 2019 14:43
Сан гігієна EPSON.pdf
27 вересня 2019 14:43
ISO9001 Intech.pdf
27 вересня 2019 14:43
ISO14001 Intech.pdf
27 вересня 2019 14:43
Статут.pdf
27 вересня 2019 14:43
Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 14:43
Витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 14:43
Витяг з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 14:43
Виписка з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 14:43
4-ОПП.pdf
27 вересня 2019 14:43
Уповноважена особа.pdf
27 вересня 2019 14:43
Технічні вимоги згода.pdf
27 вересня 2019 14:43
Технічний опис.pdf
27 вересня 2019 14:43
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 14:43
Таблиця відповідності.pdf
27 вересня 2019 14:43
Проект договору.pdf
27 вересня 2019 14:43
Платіжне доручення.pdf
27 вересня 2019 14:43
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
27 вересня 2019 14:43
Підписаний_G0919-7490-GL_tender.pdf
27 вересня 2019 14:43
Підписаний_Лицензия.pdf
27 вересня 2019 14:43
Лист відповідність.pdf
27 вересня 2019 14:43
Інформаційна довідка.pdf
27 вересня 2019 14:43
Згода на обробку ПД.pdf
27 вересня 2019 14:43
Довідка стаття 17.pdf
27 вересня 2019 14:43
Довідка про рахунок.pdf
27 вересня 2019 14:43
Довідка про активи.pdf
27 вересня 2019 14:43
Довідка працівники.pdf
27 вересня 2019 14:43
Довідка МТБ.pdf
27 вересня 2019 14:43
Довідка ліцензування.pdf
27 вересня 2019 14:43
Довідка код доступу.pdf
27 вересня 2019 14:43
Довідка досвід.pdf
27 вересня 2019 14:43
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:42
податкова
07 жовтня 2019 16:42
МВС
27 вересня 2019 15:57
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:52
45.Податкова на ТОВ.pdf
27 вересня 2019 15:52
42. МВС на ТОВ до 17.10.pdf
27 вересня 2019 15:52
41. Сертифікати Проектор.pdf
27 вересня 2019 15:52
40. Проектор EPSON-1-2.pdf
27 вересня 2019 15:52
35. Фінансовий звіт.pdf
27 вересня 2019 15:52
29. КРЕО рахунок (1).pdf
27 вересня 2019 15:52
28. КРЕО кредит (1) (1).pdf
27 вересня 2019 15:52
25. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
27 вересня 2019 15:52
24. Опис.pdf
27 вересня 2019 15:52
22. Гарантійний лист.pdf
27 вересня 2019 15:52
20. Довідка санкції.pdf
27 вересня 2019 15:51
15. Довідка ліцензування.pdf
27 вересня 2019 15:51
12. Порівняльна таблиця.pdf
27 вересня 2019 15:51
11. Лист - згода.pdf
27 вересня 2019 15:51
10.Проект договору.pdf
27 вересня 2019 15:51
8. Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 15:51
6.НАКАЗ.pdf
27 вересня 2019 15:51
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

29 вересня 2019 11:59
Електронний підпис
29 вересня 2019 11:57
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2019 11:57
техпаспорт.pdf
29 вересня 2019 11:57
Технічне завдання.pdf
29 вересня 2019 11:57
Технічна пропозиція.pdf
29 вересня 2019 11:57
техн як та кільк хар-ки.pdf
29 вересня 2019 11:57
Статут.pdf
29 вересня 2019 11:57
сертифікати.pdf
29 вересня 2019 11:57
Проект договору.pdf
29 вересня 2019 11:57
Підстави ст.17.pdf
29 вересня 2019 11:57
паспорт код.pdf
29 вересня 2019 11:57
Особиста присутність.pdf
29 вересня 2019 11:57
МТБ.pdf
29 вересня 2019 11:57
Код доступу.pdf
29 вересня 2019 11:57
Захист перс даних.pdf
29 вересня 2019 11:57
Захист довкіллля.pdf
29 вересня 2019 11:57
Дов про працівників.pdf
29 вересня 2019 11:57
Дов про банк установи.pdf
29 вересня 2019 11:57
Дов про акціонерів.pdf
29 вересня 2019 11:57
Гарантия.zip
29 вересня 2019 11:57
Гарантийний лист.pdf
29 вересня 2019 11:57
Відомості про учасника.pdf
29 вересня 2019 11:57
Виписка ФОП.pdf
29 вересня 2019 11:57
Вартість пропозиції.pdf
29 вересня 2019 11:57
бух довідка про активи.pdf

Публічні документи

29 вересня 2019 12:52
Електронний підпис
29 вересня 2019 12:50
Платник ЄП.pdf
29 вересня 2019 12:50
паспорт код.pdf
29 вересня 2019 12:50
довідки.pdf
29 вересня 2019 12:50
довідка з банку.pdf
29 вересня 2019 12:50
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП Вардугін Віктор Васильович

ФОП Бондаренко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 120 105,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:06
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 135 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Вардугін Віктор Васильович
#3257910350
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:04
Протокол розгляду
30 вересня 2019 13:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

11 жовтня 2019 11:19
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:16
Протокол розгляду

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Вардугін Віктор Васильович #3257910350

№ рішення у справі

54/7-р/к

Дата рішення у справі

22.02.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вардугін Віктор Васильович
#3257910350
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 08:40
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 08:39
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 08:39
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 15:45
Договір укладений
24 жовтня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розглянувши лист Учасника від 31.10.2019 про внесення змін до договору №366-19 від 23.10.2019 з метою покращення якості товару без зміни кількості, ціни за одиницю товару та суми договору, керуючись п.3 ч.4 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, Сторони домовились замінити товар INTBOARD UT-TBI80I-ST на товар з покращеними технічними та якісними характеристиками, що відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України, має антивандальну конструкцію, з сучасною оптичною технологією, а саме: інтерактивна дошка INTBOARD UT-TBI82I, без зміни кількості, ціни за одиницю товару та суми договору, у зв’язку з чим: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується власними силами у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п. 2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати специфікації до цього договору (Додаток 1, Додаток 2 зі змінами, Додаток 4)»; абзац другий п. 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів, транспортування, розвантаження, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів, тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 31.10.2019.3. Всі інші умови зазначеного Договору не порушені в дійсній додатковій угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 366-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 140 000,00
UAH