Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
716 200,00 UAH
UA-2019-09-13-001920-b b33d491fb0ef417e8b5979f83448c89a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Наталія Володимирівна

+380457253491 osvita_dogovir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Обухівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Контактна особа: Лобода Наталія Володимирівна
+380457253491
osvita_dogovir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 15:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 15:24
Початок аукціону: 25 вересня 2019 15:31
Очікувана вартість: 716 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 585,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області 14.1. Джерело фінансування: державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 15:09
протокол 362.pdf
13 вересня 2019 15:21
Дефектний акт.pdf
13 вересня 2019 15:21
Оголошення Капітальний ремонт приміщення Красна Слобідка.docx
19 вересня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 15:09
протокол 362.pdf
13 вересня 2019 15:21
Дефектний акт.pdf
13 вересня 2019 15:21
Оголошення Капітальний ремонт приміщення Красна Слобідка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 19 вересня 2019 11:21
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:57
Доброго дня! відповідно до п.20 дефектного акту підготовка стін становить 280 м2, а фарбування п. 22 становить 2,8 м2! скажіть це так повинно бути?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за зауваження, допущено технічну помилку - п. 22 також становить 280 м2.
По технагляду
Дата подання: 19 вересня 2019 12:29
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:18
Добрий день. В зведений кошторисний розрахунок . Влючаємо технічний нагля і якій відсоток технічного нагляду і ватрість експертизи т включати?
Відповідь: Доброго дня! Технагляд і експертизу не включайте у розрахунок
По дефектному акту
Дата подання: 19 вересня 2019 12:40
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:22
Добрий день .Шановний замовник згідно п.60 в дефектному акті Заміна мийок. Скажіть мийки влючати в у відомість ресурсів ?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, заміну мийок (рукомийників) включайте у розрахунок
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001920-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД, Код ЄДРПОУ:38684088
Дата подання: 30 вересня 2019 08:12
Не правомірне визнання переможця
Відповідальній особі за допоргові закупівлі, Лободі Наталії Володимировній
Ідентифікатор закупівлі b33d491fb0ef417e8b5979f83448c89a ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі prozorro.gov.ua, ПРИВАТНА
БУДІВЛЬНА ФІРМА «ІНБУД», код ЄДРПОУ 20571673 щодо участі у допорогових закупівлях :Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області 14.1. Джерело фінансування: державний бюджет.
Ознайомившись з вищевказаним протоколом, ТОВ «ТІМ БУД» не погоджується з даним рішенням та просить про наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, як документи "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не відповідають вимогам Замовника, що містяться у тендерній документації, та обов’язкам, покладених на учасників Законом, зокрема :
- Відповідно до оголошення про закупівлю п. 5 Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: «Всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (не раніше подання Оголошення), підпису керівника підприємства, кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства», "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не зазначив вихідні номери на всіх довідках, на довідках ( Дані про аналогічні об’єкти, Довідка ІТР, Перелік техніки та обладнання) відсутній фірмовий бланк підприємства;
- Відповідно до оголошення про закупівлю згідно Додатку 3 п. 4. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надала всіх копій трудових книжок та копій трудових договорів;
- На інженер –кошторисник Іщук Т.М. , виконроб Калашник З.М та проектант Якименко Я.С не надані ніяких документів які свідчать про трудові відносини з "ПРИВАТНО БУДІВЕЛЬНОЮ ФІРМОЮ "ІНБУД"
-
- В т.ч інженера-проектуальника Камінської Тетяни Вікторовної яка підписала проектно –кошторисну документацію в частині СКЛАЛА.
Трудових відносин не має як вона трудовлаштована на підприємстві.
Згідно кваліфікаційних вимог Замовника :
- інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше).
Відносно працівників, зазначених в листі, надаються підтверджуючі надану інформацію документи:
документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру) по кожному з перелічених працівникі

-
- Згідно Додатку 3 п. 13. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав сертифікати Лвідповідності та протоколи випробувань на матеріали;
- Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку дотримання чинних ДСТУ та ДБН при виконанні робіт, передбачених в Оголошенні;
- Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку завірена Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві, виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку.
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектуальника Камінська Тетяна Вікторовна
- Серія АР №00654 виданий 06.06.2012р за №643.
Не дійсний так як не підтвердили Свідоцтвом про проходження підвищення кваліфікації.
- Стаття 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначає, що для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою КМ України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» від 23.05.2011 № 554, у разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку.
- Довідка АБ №363569 З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ зроблена на ксероксі та завантажена в пропозицію не завірена належним чином .
- Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати особливу увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з таким інформуванням. Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно- правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик - менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної особи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції віповідальної особи Лободи Наталії Володимировної №384 від «27 » вересня 2019 року. 3 Розглянути тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Тім Буд» з урахуванням вимог тендерної документації Замовника та винести відповідне рішення щодо визнання ТОВ «Тім Буд» переможцем з найбільш економічно вигідною ціною. Директор ТОВ «Тім Буд» /Тимченко Н.В/ « 30 » вересня 2019 року.
- В противному разі будемо змушені звертатись з скаргою у відповідні правоохоронні служби .
-
-
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2019 14:49
У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, установлену в абзацах другому та третьому ч. 1 ст. 2 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі», замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий ч. 1 ст. 2 Закону № 922). Водночас допорогові торги в системі ProZorro здійснюються відповідно до Інструкції про порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Прозорро» від 19.03.19 р. № 10.
Відповідно до п. 5 оголошення про проведення допорогової закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області:
Учасник погоджується з тим, що замовник має право, (але не зобов’язаний) відхилити пропозицію учасника, у разі якщо:
- у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних документів, не додержання інструкцій та вимог зазначених у Додатку 3 оголошення;
- документи, надані учасником у складі пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію.
Залишаємо за собою право визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001920-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД, Код ЄДРПОУ:38684088
Дата подання: 01 жовтня 2019 14:49
Неправомірне визначення переможця
Відповідальній особі за допоргові закупівлі, Лободі Наталії Володимировній Ідентифікатор закупівлі b33d491fb0ef417e8b5979f83448c89a ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі prozorro.gov.ua, ПРИВАТНА БУДІВЛЬНА ФІРМА «ІНБУД», код ЄДРПОУ 20571673 щодо участі у допорогових закупівлях :Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області 14.1. Джерело фінансування: державний бюджет. Ознайомившись з вищевказаним протоколом, ТОВ «ТІМ БУД» не погоджується з даним рішенням та просить про наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, як документи "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не відповідають вимогам Замовника, що містяться у тендерній документації, та обов’язкам, покладених на учасників Законом, зокрема : - Відповідно до оголошення про закупівлю п. 5 Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: «Всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (не раніше подання Оголошення), підпису керівника підприємства, кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства», "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не зазначив вихідні номери на всіх довідках, на довідках ( Дані про аналогічні об’єкти, Довідка ІТР, Перелік техніки та обладнання) відсутній фірмовий бланк підприємства; - Відповідно до оголошення про закупівлю згідно Додатку 3 п. 4. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надала всіх копій трудових книжок та копій трудових договорів; - На інженер –кошторисник Іщук Т.М. , виконроб Калашник З.М та проектант Якименко Я.С не надані ніяких документів які свідчать про трудові відносини з "ПРИВАТНО БУДІВЕЛЬНОЮ ФІРМОЮ "ІНБУД" - - В т.ч інженера-проектуальника Камінської Тетяни Вікторовної яка підписала проектно –кошторисну документацію в частині СКЛАЛА. Трудових відносин не має як вона трудовлаштована на підприємстві. Згідно кваліфікаційних вимог Замовника : - інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше). Відносно працівників, зазначених в листі, надаються підтверджуючі надану інформацію документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру) по кожному з перелічених працівникі - - Згідно Додатку 3 п. 13. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав сертифікати Лвідповідності та протоколи випробувань на матеріали; - Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку дотримання чинних ДСТУ та ДБН при виконанні робіт, передбачених в Оголошенні; - Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку завірена Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві, виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. - Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектуальника Камінська Тетяна Вікторовна - Серія АР №00654 виданий 06.06.2012р за №643. Не дійсний так як не підтвердили Свідоцтвом про проходження підвищення кваліфікації. - Стаття 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначає, що для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою КМ України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» від 23.05.2011 № 554, у разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку. - Довідка АБ №363569 З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ зроблена на ксероксі та завантажена в пропозицію не завірена належним чином . - Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати особливу увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з таким інформуванням. Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно- правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик - менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної особи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції віповідальної особи Лободи Наталії Володимировної №384 від «27 » вересня 2019 року. 3 Розглянути тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Тім Буд» з урахуванням вимог тендерної документації Замовника та винести відповідне рішення щодо визнання ТОВ «Тім Буд» переможцем з найбільш економічно вигідною ціною. Директор ТОВ «Тім Буд» /Тимченко Н.В/ « 30 » вересня 2019 року. - В противному разі будемо змушені звертатись з скаргою у відповідні правоохоронні служби . - -
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2019 15:54
У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, установлену в абзацах другому та третьому ч. 1 ст. 2 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі», замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий ч. 1 ст. 2 Закону № 922). Водночас допорогові торги в системі ProZorro здійснюються відповідно до Інструкції про порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Прозорро» від 19.03.19 р. № 10.
Відповідно до п. 5 оголошення про проведення допорогової закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області:
Учасник погоджується з тим, що замовник має право, (але не зобов’язаний) відхилити пропозицію учасника, у разі якщо:
- у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних документів, не додержання інструкцій та вимог зазначених у Додатку 3 оголошення;
- документи, надані учасником у складі пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію.
Залишаємо за собою право визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001920-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД, Код ЄДРПОУ:38684088
Дата подання: 01 жовтня 2019 15:25
Неправомірне визначення переможця
Відповідальній особі за допоргові закупівлі, Лободі Наталії Володимировній Ідентифікатор закупівлі b33d491fb0ef417e8b5979f83448c89a ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі prozorro.gov.ua, ПРИВАТНА БУДІВЛЬНА ФІРМА «ІНБУД», код ЄДРПОУ 20571673 щодо участі у допорогових закупівлях :Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області 14.1. Джерело фінансування: державний бюджет. Ознайомившись з вищевказаним протоколом, ТОВ «ТІМ БУД» не погоджується з даним рішенням та просить про наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, як документи "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не відповідають вимогам Замовника, що містяться у тендерній документації, та обов’язкам, покладених на учасників Законом, зокрема : - Відповідно до оголошення про закупівлю п. 5 Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: «Всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (не раніше подання Оголошення), підпису керівника підприємства, кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства», "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не зазначив вихідні номери на всіх довідках, на довідках ( Дані про аналогічні об’єкти, Довідка ІТР, Перелік техніки та обладнання) відсутній фірмовий бланк підприємства; - Відповідно до оголошення про закупівлю згідно Додатку 3 п. 4. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надала всіх копій трудових книжок та копій трудових договорів; - На інженер –кошторисник Іщук Т.М. , виконроб Калашник З.М та проектант Якименко Я.С не надані ніяких документів які свідчать про трудові відносини з "ПРИВАТНО БУДІВЕЛЬНОЮ ФІРМОЮ "ІНБУД" - - В т.ч інженера-проектуальника Камінської Тетяни Вікторовної яка підписала проектно –кошторисну документацію в частині СКЛАЛА. Трудових відносин не має як вона трудовлаштована на підприємстві. Згідно кваліфікаційних вимог Замовника : - інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше). Відносно працівників, зазначених в листі, надаються підтверджуючі надану інформацію документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру) по кожному з перелічених працівникі - - Згідно Додатку 3 п. 13. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав сертифікати Лвідповідності та протоколи випробувань на матеріали; - Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку дотримання чинних ДСТУ та ДБН при виконанні робіт, передбачених в Оголошенні; - Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку завірена Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві, виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. - Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектуальника Камінська Тетяна Вікторовна - Серія АР №00654 виданий 06.06.2012р за №643. Не дійсний так як не підтвердили Свідоцтвом про проходження підвищення кваліфікації. - Стаття 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначає, що для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою КМ України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» від 23.05.2011 № 554, у разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку. - Довідка АБ №363569 З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ зроблена на ксероксі та завантажена в пропозицію не завірена належним чином . - Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати особливу увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з таким інформуванням. Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно- правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик - менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної особи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції віповідальної особи Лободи Наталії Володимировної №384 від «27 » вересня 2019 року. 3 Розглянути тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Тім Буд» з урахуванням вимог тендерної документації Замовника та винести відповідне рішення щодо визнання ТОВ «Тім Буд» переможцем з найбільш економічно вигідною ціною. Директор ТОВ «Тім Буд» /Тимченко Н.В/ « 30 » вересня 2019 року. - В противному разі будемо змушені звертатись з скаргою у відповідні правоохоронні служби . - -
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2019 15:59
У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, установлену в абзацах другому та третьому ч. 1 ст. 2 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі», замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий ч. 1 ст. 2 Закону № 922). Водночас допорогові торги в системі ProZorro здійснюються відповідно до Інструкції про порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Прозорро» від 19.03.19 р. № 10.
Відповідно до п. 5 оголошення про проведення допорогової закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області:
Учасник погоджується з тим, що замовник має право, (але не зобов’язаний) відхилити пропозицію учасника, у разі якщо:
- у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних документів, не додержання інструкцій та вимог зазначених у Додатку 3 оголошення;
- документи, надані учасником у складі пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію.
Залишаємо за собою право визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001920-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД, Код ЄДРПОУ:38684088
Дата подання: 01 жовтня 2019 15:25
Неправомірне визначення переможця
Відповідальній особі за допоргові закупівлі, Лободі Наталії Володимировній Ідентифікатор закупівлі b33d491fb0ef417e8b5979f83448c89a ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі prozorro.gov.ua, ПРИВАТНА БУДІВЛЬНА ФІРМА «ІНБУД», код ЄДРПОУ 20571673 щодо участі у допорогових закупівлях :Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області 14.1. Джерело фінансування: державний бюджет. Ознайомившись з вищевказаним протоколом, ТОВ «ТІМ БУД» не погоджується з даним рішенням та просить про наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, як документи "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не відповідають вимогам Замовника, що містяться у тендерній документації, та обов’язкам, покладених на учасників Законом, зокрема : - Відповідно до оголошення про закупівлю п. 5 Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: «Всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (не раніше подання Оголошення), підпису керівника підприємства, кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства», "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не зазначив вихідні номери на всіх довідках, на довідках ( Дані про аналогічні об’єкти, Довідка ІТР, Перелік техніки та обладнання) відсутній фірмовий бланк підприємства; - Відповідно до оголошення про закупівлю згідно Додатку 3 п. 4. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надала всіх копій трудових книжок та копій трудових договорів; - На інженер –кошторисник Іщук Т.М. , виконроб Калашник З.М та проектант Якименко Я.С не надані ніяких документів які свідчать про трудові відносини з "ПРИВАТНО БУДІВЕЛЬНОЮ ФІРМОЮ "ІНБУД" - - В т.ч інженера-проектуальника Камінської Тетяни Вікторовної яка підписала проектно –кошторисну документацію в частині СКЛАЛА. Трудових відносин не має як вона трудовлаштована на підприємстві. Згідно кваліфікаційних вимог Замовника : - інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше). Відносно працівників, зазначених в листі, надаються підтверджуючі надану інформацію документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру) по кожному з перелічених працівникі - - Згідно Додатку 3 п. 13. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав сертифікати Лвідповідності та протоколи випробувань на матеріали; - Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку дотримання чинних ДСТУ та ДБН при виконанні робіт, передбачених в Оголошенні; - Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку завірена Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві, виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. - Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектуальника Камінська Тетяна Вікторовна - Серія АР №00654 виданий 06.06.2012р за №643. Не дійсний так як не підтвердили Свідоцтвом про проходження підвищення кваліфікації. - Стаття 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначає, що для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою КМ України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» від 23.05.2011 № 554, у разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку. - Довідка АБ №363569 З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ зроблена на ксероксі та завантажена в пропозицію не завірена належним чином . - Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати особливу увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з таким інформуванням. Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно- правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик - менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної особи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції віповідальної особи Лободи Наталії Володимировної №384 від «27 » вересня 2019 року. 3 Розглянути тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Тім Буд» з урахуванням вимог тендерної документації Замовника та винести відповідне рішення щодо визнання ТОВ «Тім Буд» переможцем з найбільш економічно вигідною ціною. Директор ТОВ «Тім Буд» /Тимченко Н.В/ « 30 » вересня 2019 року. - В противному разі будемо змушені звертатись з скаргою у відповідні правоохоронні служби . - -
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2019 15:56
У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, установлену в абзацах другому та третьому ч. 1 ст. 2 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі», замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий ч. 1 ст. 2 Закону № 922). Водночас допорогові торги в системі ProZorro здійснюються відповідно до Інструкції про порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Прозорро» від 19.03.19 р. № 10.
Відповідно до п. 5 оголошення про проведення допорогової закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області:
Учасник погоджується з тим, що замовник має право, (але не зобов’язаний) відхилити пропозицію учасника, у разі якщо:
- у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних документів, не додержання інструкцій та вимог зазначених у Додатку 3 оголошення;
- документи, надані учасником у складі пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію.
Залишаємо за собою право визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001920-b.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД, Код ЄДРПОУ:38684088
Дата подання: 01 жовтня 2019 15:25
Неправомірне визначення переможця
Відповідальній особі за допоргові закупівлі, Лободі Наталії Володимировній Ідентифікатор закупівлі b33d491fb0ef417e8b5979f83448c89a ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі prozorro.gov.ua, ПРИВАТНА БУДІВЛЬНА ФІРМА «ІНБУД», код ЄДРПОУ 20571673 щодо участі у допорогових закупівлях :Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області 14.1. Джерело фінансування: державний бюджет. Ознайомившись з вищевказаним протоколом, ТОВ «ТІМ БУД» не погоджується з даним рішенням та просить про наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, як документи "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не відповідають вимогам Замовника, що містяться у тендерній документації, та обов’язкам, покладених на учасників Законом, зокрема : - Відповідно до оголошення про закупівлю п. 5 Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: «Всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (не раніше подання Оголошення), підпису керівника підприємства, кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства», "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не зазначив вихідні номери на всіх довідках, на довідках ( Дані про аналогічні об’єкти, Довідка ІТР, Перелік техніки та обладнання) відсутній фірмовий бланк підприємства; - Відповідно до оголошення про закупівлю згідно Додатку 3 п. 4. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надала всіх копій трудових книжок та копій трудових договорів; - На інженер –кошторисник Іщук Т.М. , виконроб Калашник З.М та проектант Якименко Я.С не надані ніяких документів які свідчать про трудові відносини з "ПРИВАТНО БУДІВЕЛЬНОЮ ФІРМОЮ "ІНБУД" - - В т.ч інженера-проектуальника Камінської Тетяни Вікторовної яка підписала проектно –кошторисну документацію в частині СКЛАЛА. Трудових відносин не має як вона трудовлаштована на підприємстві. Згідно кваліфікаційних вимог Замовника : - інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше). Відносно працівників, зазначених в листі, надаються підтверджуючі надану інформацію документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру) по кожному з перелічених працівникі - - Згідно Додатку 3 п. 13. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав сертифікати Лвідповідності та протоколи випробувань на матеріали; - Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку дотримання чинних ДСТУ та ДБН при виконанні робіт, передбачених в Оголошенні; - Згідно Додатку 3 п. 14. "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" не надав довідку завірена Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві, виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. - Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектуальника Камінська Тетяна Вікторовна - Серія АР №00654 виданий 06.06.2012р за №643. Не дійсний так як не підтвердили Свідоцтвом про проходження підвищення кваліфікації. - Стаття 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначає, що для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою КМ України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» від 23.05.2011 № 554, у разі перерви у роботі за фахом строком понад три роки виконавець повинен пройти професійну атестацію в установленому порядку. - Довідка АБ №363569 З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ зроблена на ксероксі та завантажена в пропозицію не завірена належним чином . - Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати особливу увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з таким інформуванням. Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно- правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик - менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної особи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозиції віповідальної особи Лободи Наталії Володимировної №384 від «27 » вересня 2019 року. 3 Розглянути тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Тім Буд» з урахуванням вимог тендерної документації Замовника та винести відповідне рішення щодо визнання ТОВ «Тім Буд» переможцем з найбільш економічно вигідною ціною. Директор ТОВ «Тім Буд» /Тимченко Н.В/ « 30 » вересня 2019 року. - В противному разі будемо змушені звертатись з скаргою у відповідні правоохоронні служби . - -
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2019 15:57
У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, установлену в абзацах другому та третьому ч. 1 ст. 2 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі», замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий ч. 1 ст. 2 Закону № 922). Водночас допорогові торги в системі ProZorro здійснюються відповідно до Інструкції про порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Прозорро» від 19.03.19 р. № 10.
Відповідно до п. 5 оголошення про проведення допорогової закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень дошкільного відділення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» с. Красна Слобідка Обухівського району Київської області:
Учасник погоджується з тим, що замовник має право, (але не зобов’язаний) відхилити пропозицію учасника, у разі якщо:
- у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних документів, не додержання інструкцій та вимог зазначених у Додатку 3 оголошення;
- документи, надані учасником у складі пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію.
Залишаємо за собою право визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

01 жовтня 2019 14:48
платіж152.pdf
01 жовтня 2019 14:48
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

01 жовтня 2019 14:58
платіж152.pdf
01 жовтня 2019 14:58
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" 680 324,53
UAH з ПДВ
676 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" 712 600,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД 714 835,00
UAH з ПДВ
714 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 10:27
Лист відмова від торгів.pdf
26 вересня 2019 11:30
Електронний підпис
26 вересня 2019 11:30
кошторис після аукціону.pdf
26 вересня 2019 11:30
731.imd
24 вересня 2019 15:23
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:22
Проект договору.pdf
24 вересня 2019 15:22
МВС.pdf
24 вересня 2019 15:22
Календарний графік.pdf
24 вересня 2019 15:22
Кошторис.pdf
24 вересня 2019 15:22
Довідка про банкрутство.pdf
24 вересня 2019 15:22
СТАТУТ.pdf
24 вересня 2019 15:22
Копія паспорту.pdf
24 вересня 2019 15:22
ІПН.pdf
24 вересня 2019 15:22
Пояснювальна записка.pdf
24 вересня 2019 15:22
Дефектний акт.pdf
24 вересня 2019 15:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 12:55
Довідка не кримінал.pdf
24 вересня 2019 12:20
Кошторис Приміщення.pdf
24 вересня 2019 12:20
Лист Відмова Аванс.pdf
24 вересня 2019 12:20
Договір.pdf
24 вересня 2019 11:31
Статут ПБФ ІНБУД.pdf
24 вересня 2019 11:31
Свідоцтво.pdf
24 вересня 2019 11:31
Реквізити ПБФ ІНБУД.pdf
24 вересня 2019 11:31
Лицензія.pdf
24 вересня 2019 11:31
Довідка НЕ КОРУПЦІЯ.pdf
24 вересня 2019 11:31
Довідка НЕ БОРГ податки.pdf
24 вересня 2019 11:31
Довідка не банкрут.pdf
24 вересня 2019 11:31
Довідка ІТР.pdf
24 вересня 2019 11:31
Довідка АВ.pdf
24 вересня 2019 11:31
ДиректорПовноваження.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 23:27
Електронний підпис
23 вересня 2019 23:27
Електронний підпис
23 вересня 2019 23:25
пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"

ПП "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Відхилено 676 700,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 11:27
Приватне підприємство "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД"
#20571673
Переможець 680 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:04

Документи

27 вересня 2019 11:26
Протокол 383.pdf

Документи

27 вересня 2019 16:03
Протокол 384.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД"
#20571673
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 16:03
Протокол 384.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 16:28
Дод. угода 1-110.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 16:24
Дод. угода 1-110.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 16:12
Договір 384.pdf укладений
22 жовтня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, згідно листа наданого підрядником
Номер договору про закупівлю: 384
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 384
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML