Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (39130000-2 - Офісні меблі) офісні столи, стільці, крісла, тумби, шафи та ін.
Очікувана вартість
103 464,00 UAH
UA-2019-09-13-001800-a 71ed6b15bf14459483fd3deb721303b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Утюк Євгенія

380634089802 auyouthcenter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Всеукраїнський молодіжний центр"
Код ЄДРПОУ: 42948109
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, Еспланадна, 17
Контактна особа: Утюк Євгенія
380634089802
auyouthcenter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 22:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 09:00
Очікувана вартість: 103 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


ДК 021:2015 (39130000-2 - Офісні меблі) офісні столи, стільці, крісла, тумби, шафи та ін.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 штуки
ДК 021:2015 (39130000-2 - Офісні меблі) офісні столи, стільці, крісла, тумби, шафи та ін.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Еспланадна, 17, літ. «А»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно видатковій накладній у безготівковому вигляді. Розрахунки за отриманий товар здійснюються через органи державного казначейства України з відтермінуванням платежу до 10 днів, після надходження фінансування з бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 22:02
Оголошення 13.09.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 16 вересня 2019 09:55
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:58
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Допускаємо, пропозиції розглядатимутся по остаточній ціні (Разом)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА" 103 460,00
UAH з ПДВ
103 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
#2271314447
Переможець 103 460,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 15:50

Документи

25 вересня 2019 15:50
ПРОТОКОЛ №10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
#2271314447
103 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 15:50
ПРОТОКОЛ №10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог 27.pdf укладений
18 жовтня 2019 15:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 103 460,00
UAH